dat is niet aardig.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef Herkauwer het volgende:
Ik hoop dat je voedselvergiftiging oploopt op de eerste dag
ach krijg de pijlstaartrogquote:Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef Herkauwer het volgende:
Ik hoop dat je voedselvergiftiging oploopt op de eerste dag
Dat is ook zo, maar TS moet ook niet zo zeuren. Hij moet juist genieten van het feit dat hij op vakantie gaat en 2 weken zijn zo om.quote:
Ja dat is zo...maar die vakantie is ook zo om (15 dagen) het wachten duurt eeuwen maar als je er eenmaal bent kun je alweer naar huis bijna....quote:Op woensdag 13 september 2006 09:22 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar TS moet ook niet zo zeuren. Hij moet juist genieten van het feit dat hij op vakantie gaat en 2 weken zijn zo om.
quote:
Dan mag je klagenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat is zo...maar die vakantie is ook zo om (15 dagen) het wachten duurt eeuwen maar als je er eenmaal bent kun je alweer naar huis bijna....![]()
Dat is zoooo lang dude...............quote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef osmo het volgende:
Nog 5 maanden eer ik op mijn skilatten sta, dus wees blij ofzo dat het nog maar 2,5 week is
Vertel mij watquote:Op woensdag 13 september 2006 09:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is zoooo lang dude...............![]()
wooow ga jij helemaal naar Costa Hengelo??quote:Op woensdag 13 september 2006 09:35 schreef Pelgrim het volgende:
Nog 4 jaar, 3 maanden en 12 dagen sparen voor mijn vakantie naar Hengelo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |