nou ik heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:37 schreef Kreator het volgende:
Gek hè, dat je moet betalen voor geleverd werk.
Misschien eens gehoord van service of klantenbinding?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:54 schreef Alicey het volgende:
Wat? Moet je tegenwoordig ook al betalen voor geleverde diensten?
Veel gekker moet het niet worden!
Ja, maar daar heb je niet eerst 20k uitgegeven aan een nieuwe auto. Beetje service kan geen kwaad vind ik; zal per dealer wel verschillen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:51 schreef devv05 het volgende:
Als je bij de dokter op controle gaat moet je ook gewoon betalen.
ik heb het nog nooit meegemaakt. ik had de auto ook kunnen brengen en zeggen zoek het maar lekker uit. dan had volkswagen alleen de standaard pakket prijzen mogen hanteren en was er van het in rekening brengen van de diagnose geen sprake geweest.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:54 schreef Alicey het volgende:
Als je 10k uitgeeft aan een nieuwe nier krijg je ook geen korting bij controles hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:55 schreef Hork het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je niet eerst 20k uitgegeven aan een nieuwe auto.
Er is ook nog iets wat "Service" heet. Die merkdealers draaien je je gewoon een poot uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:54 schreef Alicey het volgende:
Hehe, da's ook zo. Vond het alleen een beetje vreemde vergelijking.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je 10k uitgeeft aan een nieuwe nier krijg je ook geen korting bij controles hoor.
Niet echt, het is beide een check-up waarbij een dienst verleend wordt. Arbeidsloon moet nu eenmaal ook betaald wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Hork het volgende:
[..]
Hehe, da's ook zo. Vond het alleen een beetje vreemde vergelijking.
Als je die 30 euro in dezelfde garage moest betalen dan waar je e auto voor 1100 euro hebt laten repareren, dan kwam ik daar dus wel zeker nooit meer.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:51 schreef Razer het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik had een servicebeurt / reparatie gehad van 1100 euro aan mijn auto, nu kreeg ik 5 dagen later een boordcomputerstoring. Ik langs gegaan, computer gereset. 5 Minuten werk in totaal. Ja meneer dat is dan 30 euro alstublieft. Echt aso maar ja wat doe je er aan. Zelfde merk garage als die van jou
Dan had je nu dus moeten vragen om een servicebeurt, en niet vragen of ze konden uitzoeken wat het probleem was.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit meegemaakt. ik had de auto ook kunnen brengen en zeggen zoek het maar lekker uit. dan had volkswagen alleen de standaard pakket prijzen mogen hanteren en was er van het in rekening brengen van de diagnose geen sprake geweest.
het is dus zeker krom.![]()
ik heb al mijn rekeningen nog even nagekeken van onderhoudsbeurten en nergens staat dat er betaald is voor het stellen van een diagnose. alleen de vaste pakketprijzen van volkswagen.
bekijk het lekkerquote:Op woensdag 13 september 2006 09:04 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Dan had je nu dus moeten vragen om een servicebeurt, en niet vragen of ze konden uitzoeken wat het probleem was.
Voor niets gaat de zon op!![]()
dat hangt er maar helemaal vanaf.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:04 schreef Sebash het volgende:
Voor niets gaat de zon op![]()
Als ik jouw expertise () nodig heb vraag je daar toch ook geld voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |