abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41760702
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:33 schreef Verida het volgende:
Ik vind het niet echt van verantwoordelijkheidsgevoel blijk geven als je gewoon een jonge knul loopt op te geilen. Als het echt alleen maar maatjes waren zoals ze zo graag wil voorkomen had ze het ook bij marcel, jeroen en egbert kunnen doen. Of juist bij Rik, die als homo het beste maatje zou zijn geweest.
kies jij jou maatjes uit of de buurvrouw,je broer,moeder? ik bedoel iets klikt met iemand juist door de persoonlijkheid van die iemand
pi_41760705
Als monique zo verdrietig is oid kan toch de reactie van de rest wel in beeld worden gebracht, ze kunnen zich ook 24 uur in de slaapkamer opsluiten om verdrietig na te gaan zitten denken over wat ze gaan doen. Dit is gewoon censuur van talpa en volgens mij komen er helemaal geen streams meer, krijgen we gewoon te horen dat de stekker eruit is.
pi_41760722
quote:
Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Flirten??? Ongewenste intimiteiten !!!
Met zo'n kleine friemel kunnen het nooit ongewenste intimieteiten zijn. Compenesatiegedrag dat is het
pi_41760736
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:33 schreef Coraatje het volgende:
ik denk ook dat mede ter bescherming van monique de steams down zijn,ze is natuurlijk witheet ,of super verdrietig en zal wel wat dingen zeggen die misschien niet bestemd zijn voor iedereen ,dus ook niet rob ,anders zou hij via de streams kunnnen zien en horen wat zijn vrouw over dit voorval zegt
We zagen haar in het begin toen ze de situatie aan de groep ging uitleggen gisteren heel kort. Ze kwam toen erg rustig over begon vrij weloverwogen en eigenlijk zag het er absoluut niet uit alsof ze geschokt was.
Ik ben het met Riri eens dat dit nu wel heel erg word opgeblazen en tot iets overdreven smerigs verheven word.
Die vent is echt niet zeker van zijn zaak
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_41760746
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:35 schreef Verida het volgende:
Als monique zo verdrietig is oid kan toch de reactie van de rest wel in beeld worden gebracht, ze kunnen zich ook 24 uur in de slaapkamer opsluiten om verdrietig na te gaan zitten denken over wat ze gaan doen. Dit is gewoon censuur van talpa en volgens mij komen er helemaal geen streams meer, krijgen we gewoon te horen dat de stekker eruit is.
die andere zeggen ook weer de reacties die monique gezegd kan hebben,en ieder heeft ook daar zo zijn mening wat hij of zij ervan vind ,ik denk dat het onnodig is rob nog verder onzeker (wilde eigenlijk opgefokt zeggen)te maken dan hij nu al is
pi_41760747
je bent toevallig niet met iedereen maatje...dat schijn je te vergeten
het klikt gewoon goed tussen hun...nou en?
krijg je weer die stomme opmerkingen van "een jonge knul zitten op te geilen"...mijn hemel...flirten mag ook al niet meer?
Geen wonder dat al die mannen uit zuidelijke landen die nederlandse vrouwen zo koel vinden.
Flirten hoort bij het leven en mensen die het missen zijn kille koele mensen.
Ik zie dat monique kan lachen met Tijn...dat is belangrijker dan wat dan ook
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_41760768
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:38 schreef pullup het volgende:

[..]

We zagen haar in het begin toen ze de situatie aan de groep ging uitleggen gisteren heel kort. Ze kwam toen erg rustig over begon vrij weloverwogen en eigenlijk zag het er absoluut niet uit alsof ze geschokt was.
Ik ben het met Riri eens dat dit nu wel heel erg word opgeblazen en tot iets overdreven smerigs verheven word.
Die vent is echt niet zeker van zijn zaak
oke maar er zullen wel dingen gezegd worden dingen die dus rob on opgefokter maken dan hij nu is ,dat kan niet anders misschien niet alleen door haar ,maar als ik zo hoorde hoe sabrina terug kwam ,die kan behoorlijk der mondje roeren
pi_41760773
Flirten vind ik wat marlies deed bij Tijn, Lepeltje lepeltje willen slapen, hem heel de tijd aanraken, in je nek laten zoenen vind ik persoonlijk geen flirten meer.
pi_41760800
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:41 schreef Verida het volgende:
Flirten vind ik wat marlies deed bij Tijn, Lepeltje lepeltje willen slapen, hem heel de tijd aanraken, in je nek laten zoenen vind ik persoonlijk geen flirten meer.
nee oke misschien is ze wel verliefd op hem dat is ook niet iets wat je plent,dat overkomt je
pi_41760824
daarom hoeft nog niet het hele bb gesencureerd te worden. breng het in beeld, maar zeg niet dat de andere bewoners er niet over mogen praten.
pi_41760843
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:45 schreef Verida het volgende:
daarom hoeft nog niet het hele bb gesencureerd te worden. breng het in beeld, maar zeg niet dat de andere bewoners er niet over mogen praten.
daar vergeet jij dus rob en zijn kinderen en wat hun over hun heen krijgen zie nu wat een reactie het hier en op andere forums al terweeg brengt ,die kinderen gaan waarschijnlijk gewoon naar school ,kinderen zijn hard worden ze aan de enen kant aangevallen omdat hun moeder ligt te rommelen ,aan de andere kant word er kwaad gesproken over de rectie van hun vader hierop
pi_41760862
goedemorgen allemaal!!

wat is er gisteren precies gebeurd? ik was zo moe dat ik vroeg mijn bed in ben gegaan.
Monique was naar de dagboekkamer en toen??
  woensdag 13 september 2006 @ 08:47:28 #213
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41760868
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:18 schreef Coraatje het volgende:

[..]

dat ook en ik weet niet hoe hun karakter is ,maar als mijn man daar zo staan en zo EISEN (of wie dan ook als men iets eist) ben ik geneigd juist heel hard het tegenovergestelde te doen
Ik zou het anders doen, als mijn vrouw zo openlijk zou liggen vozen met een brabants stuk hondsvod, ik zou mijn brute bak door de muren van dat huis boren en even zorgen dat er weinig overbleef om te vozen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_41760875
Ik denk trouwens echt dat die Rob na zijn aktie terecht ongerust moet zijn,Monique kennende met haar reacties op onrechtvaardigheid heeft hij wel iets te vrezen ja
Monique...volg je hart,dat is het enige wat telt voor je,je hebt genoeg zitten zorgen voor anderen en jezelf altijd op de laatste plaats gezet heb ik het idee....laat de rollen nu maar eens mooi omkeren.
pi_41760892
ja, tough luck, hadden ze er niet aan mee moeten doen. Ik heb ook geen meelij met de ouders en vrienden van etienne of de achterban van rik en tijn. als je in het bb huis gaat krijg je de media en je omgeving over je heen. We hebben toch vorig jaar gezien wat het deed met de achterban van Tanja. Je kunt mij niet wijsmaken dat deze bewoners niet over vorige afleveringen hebben nagedacht.
  woensdag 13 september 2006 @ 08:49:04 #216
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41760896
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:43 schreef Coraatje het volgende:

[..]

nee oke misschien is ze wel verliefd op hem dat is ook niet iets wat je plent,dat overkomt je
Dan nog kan ze er op zijn minst voor zorgen dat het niet gebeurt, en met Tijn afspreken dat ze er na het huis wel op verder gaan. Mij lijkt het een enorme openbare vernedering als je vrouw, de moeder van je kinderen op openbaar kanaal ligt te vozen met een snotneus!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 13 september 2006 @ 08:49:25 #217
130054 demins
We weten niks
pi_41760901
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik zou het anders doen, als mijn vrouw zo openlijk zou liggen vozen met een brabants stuk hondsvod, ik zou mijn brute bak door de muren van dat huis boren en even zorgen dat er weinig overbleef om te vozen!
Goeiemorgen! Met het goede been uit bed gestapt?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_41760924
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja,die vrouw ben je dan wel snel kwijt....dat is dan weer een pluspunt voor haar
pi_41760929
Is er duidelijkheid over dat het alleen Monique betreft, of heeft ook Sabje 24 uur de tijd om na te denken over een exit?

Ik heb trouwens geen streams, iemand anders wel?
pi_41760942
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dan nog kan ze er op zijn minst voor zorgen dat het niet gebeurt, en met Tijn afspreken dat ze er na het huis wel op verder gaan. Mij lijkt het een enorme openbare vernedering als je vrouw, de moeder van je kinderen op openbaar kanaal ligt te vozen met een snotneus!
ze noemen verliefd heid ook niet voor niks de roze wolk dus ik denk dat je dan dingen anders ziet en beleefd, ik praat het niet goed ik kan alleen begrijpen dat als je opgesloten zit met iemand die jou een goed gevoel geeft het goede gevoel geeft het heel moeilijk is die te ontlopen in een huis zoveel weken lang
  woensdag 13 september 2006 @ 08:53:09 #221
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41760988
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef demins het volgende:

[..]

Goeiemorgen! Met het goede been uit bed gestapt?
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.
Maar gewoon even mijn mening:

-Tijn doet niets fout, hij is een jonge vrijgezel ergo pluk de monique
-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?

Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek uit voorzorg breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
pi_41760990
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:48 schreef Verida het volgende:
ja, tough luck, hadden ze er niet aan mee moeten doen. Ik heb ook geen meelij met de ouders en vrienden van etienne of de achterban van rik en tijn. als je in het bb huis gaat krijg je de media en je omgeving over je heen. We hebben toch vorig jaar gezien wat het deed met de achterban van Tanja. Je kunt mij niet wijsmaken dat deze bewoners niet over vorige afleveringen hebben nagedacht.
dat is dan een typisch geval zoals heel veel mensen denken *mij overkomt zoiets niet* totdat je overkomt en je niet meer terug kan
pi_41761003
Geen streams en wat lees ik nou??? Jeetje hahaha. Zal ik ook naar Aalsmeer rijden en zeggen dat ze er meer in moeten gooien omdat wij wanhopige worden whahaha
pi_41761011
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:

[..]

uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.

-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?

Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek uit voorzorg breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
en wat win je er mee ? niet je vrouw of wil je die in een goude kooitje stoppen en de sleutel weggooien?
pi_41761012
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:

[..]

Maar je vrouw mag wel alleen boodschappen doen ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')