kies jij jou maatjes uit of de buurvrouw,je broer,moeder? ik bedoel iets klikt met iemand juist door de persoonlijkheid van die iemandquote:Op woensdag 13 september 2006 08:33 schreef Verida het volgende:
Ik vind het niet echt van verantwoordelijkheidsgevoel blijk geven als je gewoon een jonge knul loopt op te geilen. Als het echt alleen maar maatjes waren zoals ze zo graag wil voorkomen had ze het ook bij marcel, jeroen en egbert kunnen doen. Of juist bij Rik, die als homo het beste maatje zou zijn geweest.
Met zo'n kleine friemel kunnen het nooit ongewenste intimieteiten zijn. Compenesatiegedrag dat is hetquote:Op woensdag 13 september 2006 02:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Flirten??? Ongewenste intimiteiten !!!
We zagen haar in het begin toen ze de situatie aan de groep ging uitleggen gisteren heel kort. Ze kwam toen erg rustig over begon vrij weloverwogen en eigenlijk zag het er absoluut niet uit alsof ze geschokt was.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:33 schreef Coraatje het volgende:
ik denk ook dat mede ter bescherming van monique de steams down zijn,ze is natuurlijk witheet ,of super verdrietig en zal wel wat dingen zeggen die misschien niet bestemd zijn voor iedereen ,dus ook niet rob ,anders zou hij via de streams kunnnen zien en horen wat zijn vrouw over dit voorval zegt
die andere zeggen ook weer de reacties die monique gezegd kan hebben,en ieder heeft ook daar zo zijn mening wat hij of zij ervan vind ,ik denk dat het onnodig is rob nog verder onzeker (wilde eigenlijk opgefokt zeggen)te maken dan hij nu al isquote:Op woensdag 13 september 2006 08:35 schreef Verida het volgende:
Als monique zo verdrietig is oid kan toch de reactie van de rest wel in beeld worden gebracht, ze kunnen zich ook 24 uur in de slaapkamer opsluiten om verdrietig na te gaan zitten denken over wat ze gaan doen. Dit is gewoon censuur van talpa en volgens mij komen er helemaal geen streams meer, krijgen we gewoon te horen dat de stekker eruit is.
oke maar er zullen wel dingen gezegd worden dingen die dus rob on opgefokter maken dan hij nu is ,dat kan niet anders misschien niet alleen door haar ,maar als ik zo hoorde hoe sabrina terug kwam ,die kan behoorlijk der mondje roerenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
We zagen haar in het begin toen ze de situatie aan de groep ging uitleggen gisteren heel kort. Ze kwam toen erg rustig over begon vrij weloverwogen en eigenlijk zag het er absoluut niet uit alsof ze geschokt was.
Ik ben het met Riri eens dat dit nu wel heel erg word opgeblazen en tot iets overdreven smerigs verheven word.
Die vent is echt niet zeker van zijn zaak
nee oke misschien is ze wel verliefd op hem dat is ook niet iets wat je plent,dat overkomt jequote:Op woensdag 13 september 2006 08:41 schreef Verida het volgende:
Flirten vind ik wat marlies deed bij Tijn, Lepeltje lepeltje willen slapen, hem heel de tijd aanraken, in je nek laten zoenen vind ik persoonlijk geen flirten meer.
daar vergeet jij dus rob en zijn kinderen en wat hun over hun heen krijgen zie nu wat een reactie het hier en op andere forums al terweeg brengt ,die kinderen gaan waarschijnlijk gewoon naar school ,kinderen zijn hard worden ze aan de enen kant aangevallen omdat hun moeder ligt te rommelen ,aan de andere kant word er kwaad gesproken over de rectie van hun vader hieropquote:Op woensdag 13 september 2006 08:45 schreef Verida het volgende:
daarom hoeft nog niet het hele bb gesencureerd te worden. breng het in beeld, maar zeg niet dat de andere bewoners er niet over mogen praten.
Ik zou het anders doen, als mijn vrouw zo openlijk zou liggen vozen met een brabants stuk hondsvod, ik zou mijn brute bak door de muren van dat huis boren en even zorgen dat er weinig overbleef om te vozen!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat ook en ik weet niet hoe hun karakter is ,maar als mijn man daar zo staan en zo EISEN (of wie dan ook als men iets eist) ben ik geneigd juist heel hard het tegenovergestelde te doen
Dan nog kan ze er op zijn minst voor zorgen dat het niet gebeurt, en met Tijn afspreken dat ze er na het huis wel op verder gaan. Mij lijkt het een enorme openbare vernedering als je vrouw, de moeder van je kinderen op openbaar kanaal ligt te vozen met een snotneus!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee oke misschien is ze wel verliefd op hem dat is ook niet iets wat je plent,dat overkomt je
Goeiemorgen! Met het goede been uit bed gestapt?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het anders doen, als mijn vrouw zo openlijk zou liggen vozen met een brabants stuk hondsvod, ik zou mijn brute bak door de muren van dat huis boren en even zorgen dat er weinig overbleef om te vozen!![]()
Ja,die vrouw ben je dan wel snel kwijt....dat is dan weer een pluspunt voor haarquote:Op woensdag 13 september 2006 08:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het anders doen, als mijn vrouw zo openlijk zou liggen vozen met een brabants stuk hondsvod, ik zou mijn brute bak door de muren van dat huis boren en even zorgen dat er weinig overbleef om te vozen!![]()
ze noemen verliefd heid ook niet voor niks de roze wolk dus ik denk dat je dan dingen anders ziet en beleefd, ik praat het niet goed ik kan alleen begrijpen dat als je opgesloten zit met iemand die jou een goed gevoel geeft het goede gevoel geeft het heel moeilijk is die te ontlopen in een huis zoveel weken langquote:Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan nog kan ze er op zijn minst voor zorgen dat het niet gebeurt, en met Tijn afspreken dat ze er na het huis wel op verder gaan. Mij lijkt het een enorme openbare vernedering als je vrouw, de moeder van je kinderen op openbaar kanaal ligt te vozen met een snotneus!
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef demins het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Met het goede been uit bed gestapt?![]()
dat is dan een typisch geval zoals heel veel mensen denken *mij overkomt zoiets niet* totdat je overkomt en je niet meer terug kanquote:Op woensdag 13 september 2006 08:48 schreef Verida het volgende:
ja, tough luck, hadden ze er niet aan mee moeten doen. Ik heb ook geen meelij met de ouders en vrienden van etienne of de achterban van rik en tijn. als je in het bb huis gaat krijg je de media en je omgeving over je heen. We hebben toch vorig jaar gezien wat het deed met de achterban van Tanja. Je kunt mij niet wijsmaken dat deze bewoners niet over vorige afleveringen hebben nagedacht.
en wat win je er mee ? niet je vrouw of wil je die in een goude kooitje stoppen en de sleutel weggooien?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.
Maar gewoon even mijn mening:
-Tijn doet niets fout, hij is een jonge vrijgezel ergo pluk de monique
-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?
Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek uit voorzorg breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
Maar je vrouw mag wel alleen boodschappen doen ?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
uitzonderlijk goed zelfs, en ik ben nog in totale staat van vakantierelaxedheid dus daar kan het niet aan liggen.
Maar gewoon even mijn mening:
-Tijn doet niets fout, hij is een jonge vrijgezel ergo pluk de monique
-Monique is fout op meerdere manieren. Als ze al zo'n slecht huwelijk had, dan had ze er gewoon voor BB mee moeten kappen. Als dit niet het geval is dan had ze BB sowieso niet in moeten gaan, want welke debiel laat een gezond gezin kapot gaan voor een jong broekie op nationale tv?
Kijk wat ik zeg is simpel, als mijn vrouw dit zou doen dan zou ik Tijn z'n nek uit voorzorg breken ...en die van e10, semih,jeroen en zelfs Eggie...je kan nooit zeker genoeg zijn heheheh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |