lijkt me een hel, wippen met e10 zijn stemgeluid op de achtergrond!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron Talpa:
"Tijdens alle commotie geeft Tijn Monique een brute afscheidswip, uiteraard voorzien van een live monoloog door E10"
Maatjes-sexquote:Op woensdag 13 september 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
ZE ZIJN TOCH MAATJES!!Als je dat gezegd hebt mag je alles doen, dat snap je toch wel!!
gaat ie nog de vlieger zingen ook die ron brandsteder Jrquote:Op woensdag 13 september 2006 02:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me een hel, wippen met e10 zijn stemgeluid op de achtergrond!
COS, da's toch een soort SC?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
En dat zien jullie allemaal op de streams en plaatsen jullie hier als COS ?![]()
Je hebt zeker de moeder van Janine niet op TV gezien vorige week?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vind niet dat janine zich mag voortplanten!
heeft niets met haar huidskleur te maken overigens, maar met haar irritatiegraad....je moet er niet aan denken dat er meer van zulke op dees aard komen!
dat wor elke bb geroepen hahahahaquote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef mazaru het volgende:
Realiseren jullie je wel dat we nu historie meemaken??
Dit is met stip de slechtste BB ooit![]()
dat mocht toch niet van die strenge modjes van ons hier?quote:
Het bleef geloof ik bij het betere mondwerk...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Had Hieke ook niet een wip met iemand toen ze een relatie had?
dat hij moge rotten!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
gaat ie nog de vlieger zingen ook die ron brandsteder Jr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |