abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45862938
tvptje
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_46194444
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:01 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Die is best erg!
whaha erg
AFC AJAX
pi_46343638
TVP!
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:29:40 #79
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46343913
Ik stond laatst op een rustige zondagochtend even lekker buiten een frisse neus te halen tijdens mijn werk bij het tankstation. Ik stond zo'n 5 meter voor de deur een beetje rond te kijken. Na ongeveer 5 minuten wil ik terug naar binnen lopen, blijkt dat er al 5 minuten iemand voor de balie staat te wachten , gelukkig kon die gast er een beetje om lachen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_46925762
kep ook wel eens van die dingen gehad..ik herrinner me nog iets van toenk 15 was.
ik was aan het werk (je weet wel zo'n belachelijk vakkevullers baantje) en het viel me steeds maar op dat er een meisje de hele tijd naar me aan het kijken was en naar me lachte. ik dacht hey die vind me vast wel leuk..
verder geen aandacht aan geschonken en naar huis gegaan. Kom ik thuis en plof ik op de bank neer zie ik dat er een enorm grote scheur in mn broek zit die ik niet had opgemerkt toen was ik er wel achter waarom ze zo naar me lachte...
opbokke met je guldens
pi_46925967
Slapen in de trein, terwijl de hele trein echt propvol zit en dan wakker schrikken (incl. geluid )om je heen kijken en weer in slaap vallen.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:54:40 #82
166246 Da_mr_Jackal
No shit, Sherlock
pi_46955307
Extreem onbeschaamde en gewoon ronduit vunzige kick

ook stiekem een wel beschaamde tvp
"Veni Vidi Vagina"
Ik kwam, ik zag en het was kut.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 03:35:02 #83
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_46964745
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:

Ik was denk ik een jaartje of 10/12 en ik was onderweg van school naar huis. Opeens moest ik erg poepen, en begon naar huis te rennen. Daar aangekomen kwam ik erachter dat er niemand thuis was, dus ik besloot bij de buren aan te bellen. Ook daar deed niemand open.
Ik dacht "misschien is de toevallig achterdeur open", dus ik loop naar de achterkant van het huis, waar ik eerst over een poort moest klimmen (2/3 meter hoog) om in de tuin te komen. Na dat gedaan te hebben kom ik eracher dat de achterdeur ook op slot is.
Ondertussen moest ik zo nodig, dat ik niet meer over die poort terug kon klimmen. Ik kijk ff snel om me heen, en besluit m'n behoefte te doen in een grote aardewerk bloempot.
Toen ik eindelijk het opgeluchte gevoel kreeg van m'n behoefte doen, keek ik door het raam van ons huis, en zag voor de voordeur een vriendin van m'n moeder staan. (je kan vanuit de achtertuin zien wie er voor de deur staat).

Vraag me af of zo het ooit verteld heeft aan m'n moeder, of wat ze nu eigenlijk dacht op dat moment
Niet erg realistisch, als je gaat lopen, dan verdwijnt het poepaandrangsgevoel
Asjemenou
pi_47503336
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef Jett het volgende:
Slapen in de trein, terwijl de hele trein echt propvol zit en dan wakker schrikken (incl. geluid )om je heen kijken en weer in slaap vallen.
Slapen in de trein, dromen dat je valt, wakker schrikken, arm van je buurman vast hebben
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:36:05 #85
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47504096
Op mijn dak aan het werk (plat dak vervangen) en eerst:
met een breekijzer op mijn eigen hoofd slaan (schoot los, en ik hang er zo handig boven dat ik mezelf dus zowat KO sla)
en vervolgens als we met het dakteer bezig zijn mijn eigen schoenveters in de fik steken met de brander...
Gelukkig zag alleen miijn vader dat, en die heeft zovaak iets stoms gedaan waar ik bij was, dat we het maar onder ons houden als dit soort dingen gebeuren
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_47510033
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Op mijn dak aan het werk (plat dak vervangen) en eerst:
met een breekijzer op mijn eigen hoofd slaan (schoot los, en ik hang er zo handig boven dat ik mezelf dus zowat KO sla)
en vervolgens als we met het dakteer bezig zijn mijn eigen schoenveters in de fik steken met de brander...
quote:
Gelukkig zag alleen miijn vader dat, en die heeft zovaak iets stoms gedaan waar ik bij was, dat we het maar onder ons houden als dit soort dingen gebeuren
En dus post je het maar op een publiek forum!

nog meer verhalen?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:28:35 #87
153506 Captain_Fabulous
pi_47510213
Hij komt nooit op Fok...en zijn capriolen laat ik maar onbeschreven

Laatst een ui proberen te snijden met als ondergrond m'n duim...bedoel je zoiets? was ook geen nobelprijswinnende actie.
pi_47511597
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hij komt nooit op Fok...en zijn capriolen laat ik maar onbeschreven

Laatst een ui proberen te snijden met als ondergrond m'n duim...bedoel je zoiets? was ook geen nobelprijswinnende actie.
Heheheh
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_47513973
Op het lab ook een ongelukje gehad. Ik had die les gebruikt gemaakt van 2 stofjes die allebei uitermate stinken. 1 stofje is ook nog giftig. Einde van de les had ik nog wat over, dus ik loop naar de afvalvaten, gooi het in het goede afval vat, en zet de 2 lege bekerglazen heel even naast elkaar. Nou was ik vergeten dat die 2 stoffen samen zoutzuurgas vormen als het in contact komt met elkaar. De bekerglazen waren dan wel zo goed als leeg, maar er was ook nog gas aanwezig. Het begon dus te roken als de tering Ik in paniek, en wou die bekerglazen meteen omspoelen met water dus haal ze beiden uit de zuurkast. Krijg ik in 1 klap die lucht binnen, ik dacht dat ik kapot ging 10 minuten half verlamd gezeten (1 stofje was dus ook bedwelmend )

Nou heeft een medeleerling het nog beter gepresteerd dan ik, en ik wil het toch delen met jullie Wij werken op het lab in zuurkasten, zodat die stinkluchten dus worden afgezogen. Nou wilde hij koningszuur maken, een mengsel van zoutzuur en salpeterzuur. Geconcentreerd wel te verstaan Hij was bezig, en opeens begon hij allemaal kots geluiden te maken en half in de wasbak te kotsen Ey joh, wat ben je in godsnaam aan het doen?

Was hij vergeten de afzuiging aan te zetten en zat hij die geconcentreerde dampen in te ademen
  donderdag 22 maart 2007 @ 04:50:17 #90
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_47536647
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef DuranK het volgende:
Op het lab ook een ongelukje gehad. Ik had die les gebruikt gemaakt van 2 stofjes die allebei uitermate stinken. 1 stofje is ook nog giftig. Einde van de les had ik nog wat over, dus ik loop naar de afvalvaten, gooi het in het goede afval vat, en zet de 2 lege bekerglazen heel even naast elkaar. Nou was ik vergeten dat die 2 stoffen samen zoutzuurgas vormen als het in contact komt met elkaar. De bekerglazen waren dan wel zo goed als leeg, maar er was ook nog gas aanwezig. Het begon dus te roken als de tering Ik in paniek, en wou die bekerglazen meteen omspoelen met water dus haal ze beiden uit de zuurkast. Krijg ik in 1 klap die lucht binnen, ik dacht dat ik kapot ging 10 minuten half verlamd gezeten (1 stofje was dus ook bedwelmend )

Nou heeft een medeleerling het nog beter gepresteerd dan ik, en ik wil het toch delen met jullie Wij werken op het lab in zuurkasten, zodat die stinkluchten dus worden afgezogen. Nou wilde hij koningszuur maken, een mengsel van zoutzuur en salpeterzuur. Geconcentreerd wel te verstaan Hij was bezig, en opeens begon hij allemaal kots geluiden te maken en half in de wasbak te kotsen Ey joh, wat ben je in godsnaam aan het doen?

Was hij vergeten de afzuiging aan te zetten en zat hij die geconcentreerde dampen in te ademen
Wat een amateurbende daar dan
Asjemenou
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:45:25 #91
153506 Captain_Fabulous
pi_47538820
De term medeleerling duidt waarschijnlijk op een schoolsituatie? Dus dat mensen nog niet helemaal weten wat ze doen? Als je posters gaat afzeiken, stoppen de echt leuke verhalen, dus lees en geniet, of ga ergens anders zeuren zeg!
pi_47539031
Ik had ook laatst een zeldzaam domme actie.
Ik had eieren gekookt in een pannetje water.
Na het pellen voelde ik dat ze niet superhard gekookt waren. Toen kwam ik op het onzalige idee om ze in de magnetron eventjes 'bij'te koken. De schaal was er immers af, dus dat moest kunnen vond ik.
Dus ik die eieren erin doen, 1 minuutje vol vermogen en toen eruitgehaald.
Even uit laten wasemen en ik pak een ei om hem in de eiersnijder te doen.
POEF!
Ei ontploft.
Ó-ve-ral ei.....op de vloer, aanrecht, kastjes: miniscule gele stukjes.
Duurde wel ff voordat ik dat schoon had.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:59:19 #93
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_47544384
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_47554788
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 04:50 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Wat een amateurbende daar dan
Ach, we zijn pas 2e jaars he
pi_47657312
Ik heb lang geleden wel eens een tekenfilmklassieker begaan: een voetbal rolde naar mij toe, en ik besloot hem weg te schoppen. Dus ik gaf een flinke slinger met mijn rechterbeen, maar schopte niet goed. Toen besloot ik mijn linkerbeen ook maar in te zetten. Alleen had ik misschien eerst mijn rechtervoet weer op de grond moeten zetten... *Zere bil*
  zondag 25 maart 2007 @ 23:45:21 #96
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47658329
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:00 schreef DuranK het volgende:

[..]

en dan koningszuur maken.... dream on
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 26 maart 2007 @ 02:46:16 #97
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_47661463
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:00 schreef DuranK het volgende:

[..]

Geloof je het zelf, 2e jaars moeten eerst nog leren hoe alles werkt, dat is aan je post al te zien. Zoals ik al zei, amateurbende, of anders een broodje aap.
Asjemenou
pi_47662592
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had ook laatst een zeldzaam domme actie.
Ik had eieren gekookt in een pannetje water.
Na het pellen voelde ik dat ze niet superhard gekookt waren. Toen kwam ik op het onzalige idee om ze in de magnetron eventjes 'bij'te koken. De schaal was er immers af, dus dat moest kunnen vond ik.
Dus ik die eieren erin doen, 1 minuutje vol vermogen en toen eruitgehaald.
Even uit laten wasemen en ik pak een ei om hem in de eiersnijder te doen.
POEF!
Ei ontploft.
Ó-ve-ral ei.....op de vloer, aanrecht, kastjes: miniscule gele stukjes.
Duurde wel ff voordat ik dat schoon had.

Volgende keer maar pocheren?
pi_47695838
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:45 schreef Muck het volgende:

[..]

en dan koningszuur maken.... dream on
Ik heb jou bevestiging niet nodig om te weten dat het echt is
pi_47697268
Ziek thuis met een lichte hersenschudding, wel hier en daar wat verward nog maarja woon alleen dus alles alleen doen ipv in bed te blijven liggen rusten. Ik ging een loempia bakken in de pan, boter laten smelten, loempia erin, paar keer omkeren en ineens.. TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTU

Ik kreeg zowat een hartverzakking, ik ren naar de keuken die vol rook stond, een knetterhard brandalarm bleef maar loeien en zie tot mijn verbazing een zwarte loempia in de pan liggen roken. Had ik een loempia gemaakt dan? Ik was het totaal vergeten schijnbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')