abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45126782
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef MaJo het volgende:
Geweldig topic

Ik heb ook altijd van die leuke momenten. Laatst nog kwam ik met allemaal boodschappen thuis dus ik met veel moeite mijn sleutels uit mijn jaszak frummelen en in de deur steken. Wat ik ook probeerde, ik kon de sleutels niet omdraaien. Ik dus vet chagrijnig en wilde aan gaan bellen zodat een van mijn huisgenoten open kon doen. Zag ik bij de bel opeens de naam van de buren staan
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_45130731
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef MaJo het volgende:
Geweldig topic

Ik heb ook altijd van die leuke momenten. Laatst nog kwam ik met allemaal boodschappen thuis dus ik met veel moeite mijn sleutels uit mijn jaszak frummelen en in de deur steken. Wat ik ook probeerde, ik kon de sleutels niet omdraaien. Ik dus vet chagrijnig en wilde aan gaan bellen zodat een van mijn huisgenoten open kon doen. Zag ik bij de bel opeens de naam van de buren staan
En toen? Weggerend of gevraagd om een kopje suiker?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 00:30:13 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45130928
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

En toen? Weggerend of gevraagd om een kopje suiker?
Had het gelukkig op tijd door omdat er toch wel hele andere namen bij de bel stonden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 8 januari 2007 @ 02:46:16 #54
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45133291
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45326573
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef deTovenaar het volgende:
8. Over het internet surfen en je stiefzus naakt zien poseren op een nogal bekende website
Link
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  zondag 14 januari 2007 @ 03:12:11 #56
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_45334816
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Mainport het volgende:
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
Ge-wel-dig dit
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:13:40 #57
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_45433230
Ik afgelopen vrijdag had 800 euro bij mij opgehaald bij de bank
Dus ik denk nou laat ik eens nieuwe schoenen komen dus ik naar Actie Sport.

Ik een beetje kijken en zeg tegen die gozer heb je deze ook in maat 45 ? Hij kijken nee hebben we niet.
Weer later heb je deze dan misschien? Nee ook niet.

Ik zeg nou dan koop ik weer eens voor de gein air max waren 69 euro hij zegt die bruine zijn denk ik mooier voor je.
Dus ik zo van nou doe die dan maar hij naar het magazijn.

Ondertussen kijk ik op het prijskaartje van die bruine airmax 139 euro

En ik ben al slecht in nee zeggen en aangezien ik het geld er ook voor had...dacht ik bij mezelf er zit maar 1 ding op :

BEN DUS KEIHARD MET MIJN RUGTAS IN MIJN HAND DE WINKEL UITGEREND ZO LANGS D-REIZEN MET EEN OMWEG OM HET WINKELPLEIN NAAR HUIS GEREND

Die mensen zullen wel gedacht hebben ha daar heb je weer zo'n winkeldief
Durf voorlopig niet meer naar actie sport in Huizen
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_45433402

Je had toch ook gewoon rustig weg kunnen lopen?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:29:06 #59
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_45433691
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef crossover het volgende:

Je had toch ook gewoon rustig weg kunnen lopen?
Nee want ik dacht ik moet snel beslissen die gozer kan zo uit het magazijn terug komen en als ik gewoon rustig wegloop dan spot hij mij.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_45434051
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:29 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Nee want ik dacht ik moet snel beslissen die gozer kan zo uit het magazijn terug komen en als ik gewoon rustig wegloop dan spot hij mij.

Hahahahaha sufferd
pi_45505967
tvp
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:40:17 #62
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_45507437
Ik moest gister nog wat boodschappen halen maar was zo'n wind dat ik maar lopend naar de winkel ging ipv op de fiets. Ik met een tas vol boodschappen aan iedere arm weer naar huis.. Opeens gaat door de wind m'n capuchon over m'n hoofd en ik knal zo tegen een lantaarnpaal op. Deed nog pijn ook!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  maandag 22 januari 2007 @ 15:48:59 #63
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_45581462

Goeie!
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:36:27 #64
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_45593032
hahahaha!

i khad een tijdje terug ook een stomme actie... ik liep met 2 vuilniszakken in mijn handen naar de deur toe, en op het moment dat ik die open wil wil trekken, duwt net mijn huisgenoot tegen de deur aan... vol in mijn gezicht! tand door mijn lip, voortand afgebroken..
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_45637797
Mijn beschamende moment was twee maanden geleden toen ik een nachtelijk patatje wilde bakken en de frituurpan op de grond liet kletteren op volle temperatuur. Op een plavuizen vloer waardoor ik dus direct uitgleed en nog even naspartelde in het hete vet voordat ik kon ontsnappen naar de douche. Gevolg: voeten verbrand, rechterknie en delen van mijn rechterarm. Gelukkig heeft mijn lichaam op eigen kracht de boel weten te helen, maar ik voelde me ongelooflijk stom. Ik was niet eens dronken...
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 18:32:40 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45637859
Oeh pijnlijk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:41:05 #67
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_45638106
Waarom ga je dan in godsnaam met een gloeiend hete pan aan de wandel?
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:42:12 #68
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45638144
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:41 schreef glasbak het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam met een gloeiend hete pan aan de wandel?
Wat hij zegt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45638287
Ik was niet met een gloeiende pan aan de wandel. Hij stond op mijn aanrecht en ik wilde met een lepel ofzo het handvat uitklappen. De frituurpan stond te dicht bij de rand en ik zette teveel kracht op het handvat om het vast te klikken. Erg dom en daarmee mijn meest beschamende moment
pi_45638354

Ik was denk ik een jaartje of 10/12 en ik was onderweg van school naar huis. Opeens moest ik erg poepen, en begon naar huis te rennen. Daar aangekomen kwam ik erachter dat er niemand thuis was, dus ik besloot bij de buren aan te bellen. Ook daar deed niemand open.
Ik dacht "misschien is de toevallig achterdeur open", dus ik loop naar de achterkant van het huis, waar ik eerst over een poort moest klimmen (2/3 meter hoog) om in de tuin te komen. Na dat gedaan te hebben kom ik eracher dat de achterdeur ook op slot is.
Ondertussen moest ik zo nodig, dat ik niet meer over die poort terug kon klimmen. Ik kijk ff snel om me heen, en besluit m'n behoefte te doen in een grote aardewerk bloempot.
Toen ik eindelijk het opgeluchte gevoel kreeg van m'n behoefte doen, keek ik door het raam van ons huis, en zag voor de voordeur een vriendin van m'n moeder staan. (je kan vanuit de achtertuin zien wie er voor de deur staat).

Vraag me af of zo het ooit verteld heeft aan m'n moeder, of wat ze nu eigenlijk dacht op dat moment
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_45638380
En meest pijnlijke moment overigens!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:42:53 #72
84469 Emmy88
Fungus Amongus
pi_45836426
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:40 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik moest gister nog wat boodschappen halen maar was zo'n wind dat ik maar lopend naar de winkel ging ipv op de fiets. Ik met een tas vol boodschappen aan iedere arm weer naar huis.. Opeens gaat door de wind m'n capuchon over m'n hoofd en ik knal zo tegen een lantaarnpaal op. Deed nog pijn ook!
Zoiets had mijn moeder laatst ook toen ze in dr eentje aan het wandelen was naar een afspraak. Het was erg slecht weer en ze liep tegen een lantaarnpaal op. Maarrr door dr bril zat er een flinke jaap in dr gezicht, het bloedde enorm. Het eerste wat zij doet is mn vader opbellen om te vragen of hij een afspraak wilde maken bij de spoedeisende hulp
I believe that the unconscious mind can take in much more information than we can take in consciously.
Besides that I am basically a lazy person and I don't want to think about it.
pi_45851859
Ik zit in de bus aan een lollie te zuigen op een manier die kleuters ook gebruiken. Dus de lollie veel heen en weer bewegen en af en toe er eens uit met zo'n *ploep*. Nu wil het toeval dat er eens best mooi meisje schuin tegenover je zit en net toevallig jouw richting uitkijkt als je op een semi-erotische manier de lollie helemaal aflikt en ook haar richting inkijkt. Dat was echt een fout moment!
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:26:17 #74
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_45854236
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:58 schreef MacKniver het volgende:
Ik zit in de bus aan een lollie te zuigen op een manier die kleuters ook gebruiken. Dus de lollie veel heen en weer bewegen en af en toe er eens uit met zo'n *ploep*. Nu wil het toeval dat er eens best mooi meisje schuin tegenover je zit en net toevallig jouw richting uitkijkt als je op een semi-erotische manier de lollie helemaal aflikt en ook haar richting inkijkt. Dat was echt een fout moment!
Dan zeg je gewoon "Zie je nou hoe je het doen moet? Ik laat m'n broek wel zakken, dan mag je even op mijn lollie oefenen"
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:01:07 #75
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_45855140
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:

Toen ik eindelijk het opgeluchte gevoel kreeg van m'n behoefte doen, keek ik door het raam van ons huis, en zag voor de voordeur een vriendin van m'n moeder staan. (je kan vanuit de achtertuin zien wie er voor de deur staat).
Die is best erg!
pi_45862938
tvptje
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_46194444
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:01 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Die is best erg!
whaha erg
AFC AJAX
pi_46343638
TVP!
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:29:40 #79
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46343913
Ik stond laatst op een rustige zondagochtend even lekker buiten een frisse neus te halen tijdens mijn werk bij het tankstation. Ik stond zo'n 5 meter voor de deur een beetje rond te kijken. Na ongeveer 5 minuten wil ik terug naar binnen lopen, blijkt dat er al 5 minuten iemand voor de balie staat te wachten , gelukkig kon die gast er een beetje om lachen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_46925762
kep ook wel eens van die dingen gehad..ik herrinner me nog iets van toenk 15 was.
ik was aan het werk (je weet wel zo'n belachelijk vakkevullers baantje) en het viel me steeds maar op dat er een meisje de hele tijd naar me aan het kijken was en naar me lachte. ik dacht hey die vind me vast wel leuk..
verder geen aandacht aan geschonken en naar huis gegaan. Kom ik thuis en plof ik op de bank neer zie ik dat er een enorm grote scheur in mn broek zit die ik niet had opgemerkt toen was ik er wel achter waarom ze zo naar me lachte...
opbokke met je guldens
pi_46925967
Slapen in de trein, terwijl de hele trein echt propvol zit en dan wakker schrikken (incl. geluid )om je heen kijken en weer in slaap vallen.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:54:40 #82
166246 Da_mr_Jackal
No shit, Sherlock
pi_46955307
Extreem onbeschaamde en gewoon ronduit vunzige kick

ook stiekem een wel beschaamde tvp
"Veni Vidi Vagina"
Ik kwam, ik zag en het was kut.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 03:35:02 #83
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_46964745
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:

Ik was denk ik een jaartje of 10/12 en ik was onderweg van school naar huis. Opeens moest ik erg poepen, en begon naar huis te rennen. Daar aangekomen kwam ik erachter dat er niemand thuis was, dus ik besloot bij de buren aan te bellen. Ook daar deed niemand open.
Ik dacht "misschien is de toevallig achterdeur open", dus ik loop naar de achterkant van het huis, waar ik eerst over een poort moest klimmen (2/3 meter hoog) om in de tuin te komen. Na dat gedaan te hebben kom ik eracher dat de achterdeur ook op slot is.
Ondertussen moest ik zo nodig, dat ik niet meer over die poort terug kon klimmen. Ik kijk ff snel om me heen, en besluit m'n behoefte te doen in een grote aardewerk bloempot.

Vraag me af of zo het ooit verteld heeft aan m'n moeder, of wat ze nu eigenlijk dacht op dat moment
Niet erg realistisch, als je gaat lopen, dan verdwijnt het poepaandrangsgevoel
Asjemenou
pi_47503336
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef Jett het volgende:
Slapen in de trein, terwijl de hele trein echt propvol zit en dan wakker schrikken (incl. geluid )om je heen kijken en weer in slaap vallen.
Slapen in de trein, dromen dat je valt, wakker schrikken, arm van je buurman vast hebben
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:36:05 #85
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47504096
Op mijn dak aan het werk (plat dak vervangen) en eerst:
met een breekijzer op mijn eigen hoofd slaan (schoot los, en ik hang er zo handig boven dat ik mezelf dus zowat KO sla)
en vervolgens als we met het dakteer bezig zijn mijn eigen schoenveters in de fik steken met de brander...
Gelukkig zag alleen miijn vader dat, en die heeft zovaak iets stoms gedaan waar ik bij was, dat we het maar onder ons houden als dit soort dingen gebeuren
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_47510033
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Op mijn dak aan het werk (plat dak vervangen) en eerst:
met een breekijzer op mijn eigen hoofd slaan (schoot los, en ik hang er zo handig boven dat ik mezelf dus zowat KO sla)
en vervolgens als we met het dakteer bezig zijn mijn eigen schoenveters in de fik steken met de brander...
quote:
Gelukkig zag alleen miijn vader dat, en die heeft zovaak iets stoms gedaan waar ik bij was, dat we het maar onder ons houden als dit soort dingen gebeuren
En dus post je het maar op een publiek forum!

nog meer verhalen?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:28:35 #87
153506 Captain_Fabulous
pi_47510213
Hij komt nooit op Fok...en zijn capriolen laat ik maar onbeschreven

Laatst een ui proberen te snijden met als ondergrond m'n duim...bedoel je zoiets? was ook geen nobelprijswinnende actie.
pi_47511597
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hij komt nooit op Fok...en zijn capriolen laat ik maar onbeschreven

Laatst een ui proberen te snijden met als ondergrond m'n duim...bedoel je zoiets? was ook geen nobelprijswinnende actie.
Heheheh
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_47513973
Op het lab ook een ongelukje gehad. Ik had die les gebruikt gemaakt van 2 stofjes die allebei uitermate stinken. 1 stofje is ook nog giftig. Einde van de les had ik nog wat over, dus ik loop naar de afvalvaten, gooi het in het goede afval vat, en zet de 2 lege bekerglazen heel even naast elkaar. Nou was ik vergeten dat die 2 stoffen samen zoutzuurgas vormen als het in contact komt met elkaar. De bekerglazen waren dan wel zo goed als leeg, maar er was ook nog gas aanwezig. Het begon dus te roken als de tering Ik in paniek, en wou die bekerglazen meteen omspoelen met water dus haal ze beiden uit de zuurkast. Krijg ik in 1 klap die lucht binnen, ik dacht dat ik kapot ging 10 minuten half verlamd gezeten (1 stofje was dus ook bedwelmend )

Nou heeft een medeleerling het nog beter gepresteerd dan ik, en ik wil het toch delen met jullie Wij werken op het lab in zuurkasten, zodat die stinkluchten dus worden afgezogen. Nou wilde hij koningszuur maken, een mengsel van zoutzuur en salpeterzuur. Geconcentreerd wel te verstaan Hij was bezig, en opeens begon hij allemaal kots geluiden te maken en half in de wasbak te kotsen Ey joh, wat ben je in godsnaam aan het doen?

Was hij vergeten de afzuiging aan te zetten en zat hij die geconcentreerde dampen in te ademen
  donderdag 22 maart 2007 @ 04:50:17 #90
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_47536647
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef DuranK het volgende:
Op het lab ook een ongelukje gehad. Ik had die les gebruikt gemaakt van 2 stofjes die allebei uitermate stinken. 1 stofje is ook nog giftig. Einde van de les had ik nog wat over, dus ik loop naar de afvalvaten, gooi het in het goede afval vat, en zet de 2 lege bekerglazen heel even naast elkaar. Nou was ik vergeten dat die 2 stoffen samen zoutzuurgas vormen als het in contact komt met elkaar. De bekerglazen waren dan wel zo goed als leeg, maar er was ook nog gas aanwezig. Het begon dus te roken als de tering Ik in paniek, en wou die bekerglazen meteen omspoelen met water dus haal ze beiden uit de zuurkast. Krijg ik in 1 klap die lucht binnen, ik dacht dat ik kapot ging 10 minuten half verlamd gezeten (1 stofje was dus ook bedwelmend )

Nou heeft een medeleerling het nog beter gepresteerd dan ik, en ik wil het toch delen met jullie Wij werken op het lab in zuurkasten, zodat die stinkluchten dus worden afgezogen. Nou wilde hij koningszuur maken, een mengsel van zoutzuur en salpeterzuur. Geconcentreerd wel te verstaan Hij was bezig, en opeens begon hij allemaal kots geluiden te maken en half in de wasbak te kotsen Ey joh, wat ben je in godsnaam aan het doen?

Was hij vergeten de afzuiging aan te zetten en zat hij die geconcentreerde dampen in te ademen
Wat een amateurbende daar dan
Asjemenou
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:45:25 #91
153506 Captain_Fabulous
pi_47538820
De term medeleerling duidt waarschijnlijk op een schoolsituatie? Dus dat mensen nog niet helemaal weten wat ze doen? Als je posters gaat afzeiken, stoppen de echt leuke verhalen, dus lees en geniet, of ga ergens anders zeuren zeg!
pi_47539031
Ik had ook laatst een zeldzaam domme actie.
Ik had eieren gekookt in een pannetje water.
Na het pellen voelde ik dat ze niet superhard gekookt waren. Toen kwam ik op het onzalige idee om ze in de magnetron eventjes 'bij'te koken. De schaal was er immers af, dus dat moest kunnen vond ik.
Dus ik die eieren erin doen, 1 minuutje vol vermogen en toen eruitgehaald.
Even uit laten wasemen en ik pak een ei om hem in de eiersnijder te doen.
POEF!
Ei ontploft.
Ó-ve-ral ei.....op de vloer, aanrecht, kastjes: miniscule gele stukjes.
Duurde wel ff voordat ik dat schoon had.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:59:19 #93
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_47544384
pi_47554788
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 04:50 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Wat een amateurbende daar dan
Ach, we zijn pas 2e jaars he
pi_47657312
Ik heb lang geleden wel eens een tekenfilmklassieker begaan: een voetbal rolde naar mij toe, en ik besloot hem weg te schoppen. Dus ik gaf een flinke slinger met mijn rechterbeen, maar schopte niet goed. Toen besloot ik mijn linkerbeen ook maar in te zetten. Alleen had ik misschien eerst mijn rechtervoet weer op de grond moeten zetten... *Zere bil*
  zondag 25 maart 2007 @ 23:45:21 #96
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47658329
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:00 schreef DuranK het volgende:

[..]

en dan koningszuur maken.... dream on
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 26 maart 2007 @ 02:46:16 #97
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_47661463
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:00 schreef DuranK het volgende:

[..]

Geloof je het zelf, 2e jaars moeten eerst nog leren hoe alles werkt, dat is aan je post al te zien. Zoals ik al zei, amateurbende, of anders een broodje aap.
Asjemenou
pi_47662592
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had ook laatst een zeldzaam domme actie.
Ik had eieren gekookt in een pannetje water.
Na het pellen voelde ik dat ze niet superhard gekookt waren. Toen kwam ik op het onzalige idee om ze in de magnetron eventjes 'bij'te koken. De schaal was er immers af, dus dat moest kunnen vond ik.
Dus ik die eieren erin doen, 1 minuutje vol vermogen en toen eruitgehaald.
Even uit laten wasemen en ik pak een ei om hem in de eiersnijder te doen.
POEF!
Ei ontploft.
Ó-ve-ral ei.....op de vloer, aanrecht, kastjes: miniscule gele stukjes.
Duurde wel ff voordat ik dat schoon had.

Volgende keer maar pocheren?
pi_47695838
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:45 schreef Muck het volgende:

[..]

en dan koningszuur maken.... dream on
Ik heb jou bevestiging niet nodig om te weten dat het echt is
pi_47697268
Ziek thuis met een lichte hersenschudding, wel hier en daar wat verward nog maarja woon alleen dus alles alleen doen ipv in bed te blijven liggen rusten. Ik ging een loempia bakken in de pan, boter laten smelten, loempia erin, paar keer omkeren en ineens.. TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTU

Ik kreeg zowat een hartverzakking, ik ren naar de keuken die vol rook stond, een knetterhard brandalarm bleef maar loeien en zie tot mijn verbazing een zwarte loempia in de pan liggen roken. Had ik een loempia gemaakt dan? Ik was het totaal vergeten schijnbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')