Nou en? Ik heb mijn vaste telefoon al ruim 25 jaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij hebt al 5 jaar dezelfde telefoon?
Waar zie jij dat hij het over een telefoon heeft? Volgens mij doelt hij op email ofzo. Doe ik ook wel eens.. Oude emails lezen en chatlogs van de tijd dat ik nog wist wat irc wasquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij hebt al 5 jaar dezelfde telefoon?
Als je oude berichten leest, groeit er dan nog een dingetje?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:44 schreef deTovenaar het volgende:
Het ging inderdaad over mijn email. Oude berichten zijn voorschut![]()
Je kunt er wel aan zien dat je "groeit".![]()
IJsmeis is je stiefus?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef deTovenaar het volgende:
Hier ook een paar vrij recente gebeurtenissen...
1. Tijdens de film even snel iets te drinken halen en vervolgens je plek/vriendin niet meer vinden![]()
2. Niet naar de wc kunnen gaan terwijl je hoognodig moet. Gevolg:![]()
3. Even iemand willen helpen met de pc en vervolgens werkt dat k*tding ineens niet meer
4. In een goed restaurant op het toilet je handen wassen in een wasbak met een te harde straal!![]()
5. Naast een gewone vriendin in bed liggen en wakker worden met een hand tussen haar benen![]()
6. In het vliegtuig de toiletdeur opentrekken en een vrouw met een gipspoot zien pissen.![]()
7. De dvd-speler aanzetten met de gedachten dat er een romantische film inzat. Helaas niet...![]()
8. Over het internet surfen en je stiefzus naakt zien poseren op een nogal bekende website![]()
9. De telefoon van je moeder nakijken en berichten lezen waarvan je het bestaan niet wilt weten![]()
10. Mijn verzonden items van 5 jaar geleden teruglezen![]()
11. En, last but not least: een gastdocente hebben die je ooit eens in een zatte bui gekust hebt![]()
Nee, helaas.quote:
Helaas?!quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef MaJo het volgende:
Geweldig topic
Ik heb ook altijd van die leuke momenten. Laatst nog kwam ik met allemaal boodschappen thuis dus ik met veel moeite mijn sleutels uit mijn jaszak frummelen en in de deur steken. Wat ik ook probeerde, ik kon de sleutels niet omdraaien. Ik dus vet chagrijnig en wilde aan gaan bellen zodat een van mijn huisgenoten open kon doen. Zag ik bij de bel opeens de naam van de buren staan![]()
En toen? Weggerend of gevraagd om een kopje suiker?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef MaJo het volgende:
Geweldig topic
Ik heb ook altijd van die leuke momenten. Laatst nog kwam ik met allemaal boodschappen thuis dus ik met veel moeite mijn sleutels uit mijn jaszak frummelen en in de deur steken. Wat ik ook probeerde, ik kon de sleutels niet omdraaien. Ik dus vet chagrijnig en wilde aan gaan bellen zodat een van mijn huisgenoten open kon doen. Zag ik bij de bel opeens de naam van de buren staan![]()
Had het gelukkig op tijd door omdat er toch wel hele andere namen bij de bel stondenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En toen? Weggerend of gevraagd om een kopje suiker?
Linkquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef deTovenaar het volgende:
8. Over het internet surfen en je stiefzus naakt zien poseren op een nogal bekende website![]()
Ge-wel-dig ditquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Mainport het volgende:
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
Nee want ik dacht ik moet snel beslissen die gozer kan zo uit het magazijn terug komen en als ik gewoon rustig wegloop dan spot hij mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:19 schreef crossover het volgende:![]()
Je had toch ook gewoon rustig weg kunnen lopen?
Hahahahaha sufferdquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee want ik dacht ik moet snel beslissen die gozer kan zo uit het magazijn terug komen en als ik gewoon rustig wegloop dan spot hij mij.
![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:41 schreef glasbak het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam met een gloeiend hete pan aan de wandel?
Zoiets had mijn moeder laatst ook toen ze in dr eentje aan het wandelen was naar een afspraak. Het was erg slecht weer en ze liep tegen een lantaarnpaal op. Maarrr door dr bril zat er een flinke jaap in dr gezicht, het bloedde enorm. Het eerste wat zij doet is mn vader opbellen om te vragen of hij een afspraak wilde maken bij de spoedeisende hulpquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:40 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik moest gister nog wat boodschappen halen maar was zo'n wind dat ik maar lopend naar de winkel ging ipv op de fiets. Ik met een tas vol boodschappen aan iedere arm weer naar huis.. Opeens gaat door de wind m'n capuchon over m'n hoofd en ik knal zo tegen een lantaarnpaal op. Deed nog pijn ook!![]()
Dan zeg je gewoon "Zie je nou hoe je het doen moet? Ik laat m'n broek wel zakken, dan mag je even op mijn lollie oefenen"quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:58 schreef MacKniver het volgende:
Ik zit in de bus aan een lollie te zuigen op een manier die kleuters ook gebruiken. Dus de lollie veel heen en weer bewegen en af en toe er eens uit met zo'n *ploep*. Nu wil het toeval dat er eens best mooi meisje schuin tegenover je zit en net toevallig jouw richting uitkijkt als je op een semi-erotische manier de lollie helemaal aflikt en ook haar richting inkijkt. Dat was echt een fout moment!
Die is best erg!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:
Toen ik eindelijk het opgeluchte gevoel kreeg van m'n behoefte doen, keek ik door het raam van ons huis, en zag voor de voordeur een vriendin van m'n moeder staan. (je kan vanuit de achtertuin zien wie er voor de deur staat).![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |