quote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Straks moet Leroy nog naar de dagboek kamer komen
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Straks moet Leroy nog naar de dagboek kamer komen
De sigaretten van Hummie die telkens op haar toetsenbord vallen..quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is daar op die redactie/regie volgens mij een enorme puinhoop... stagieres? Drugs? Drank? Zenuwgas? ik weet het niet.. maar er is geen lijn.. geen regie... geen niets.....![]()
Misschien hebben ze wel een spoed overleg.. alles doorspreken over bepaalde scenario's etc.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is daar op die redactie/regie volgens mij een enorme puinhoop... stagieres? Drugs? Drank? Zenuwgas? ik weet het niet.. maar er is geen lijn.. geen regie... geen niets.....![]()
het liefst 1 met hiv danquote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Mo eruit gaat moeten ze er een megaverwijfde travestiet uit Marroko erin doen..dan knalt E10 tegen de muur en krijgen we leuke tv.
Ja ik had de ijdele hoop dat het deze keer eens anders zou zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch bijzonder dat ze afwijken van de 'basis ideologie' van Big Brother.
GEEN contact met de buitenwereld.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik had de ijdele hoop dat het deze keer eens anders zou zijn.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Mo eruit gaat moeten ze er een megaverwijfde travestiet uit Marroko erin doen..dan knalt E10 tegen de muur en krijgen we leuke tv.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben het over 'wat kwam eruit? alleen maar slijm. het zou toch fijn zijn als je even lekker kan kotsen... ja...' (op depri toon).
Misschien toch iets van een voedselvergiftiging oid?
nee gaat over de kinderen denk ik die gepest worden denk ik dan hequote:Op woensdag 13 september 2006 02:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Sabrina praat over Barry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |