Ook pijn in je oren van het doortrekken??quote:Op woensdag 13 september 2006 01:46 schreef versabommie het volgende:
TERINGHILDE!
neeee!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
"ik vind het wel kortzichtig dat ze meteen weg wil(len)" jeroen
Pfff wat intereseert mij die kinderen? BB moet voortaan maar alleen vrijgezellen gaan casten.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:46 schreef Veulen het volgende:
ik gok op die kinderen...
Mare waarom gaat ze ineens met die snoepkist rijden?
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet je.. Ze houden ons in spanning.. in het duister.. eigenllijk briljant!! Maar zó briljant.. dat ze het niet verzonnen kunnen hebben.. het gebeurd uit domheid.
ja....auw!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ook pijn in je oren van het doortrekken??
Misschien willen ze voorkomen dat iemand een brandweerauto inhuurt om over het hek te klimmen???quote:Op woensdag 13 september 2006 01:48 schreef noucky het volgende:
Het heeft dan toch te maken met de jaloerse man van Mo die de boel op stelten heeft gezet
Kan... hebben ze niet iets getekend dat ze 24 uur moeten wachten voordat ze weg mogen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat de zusjes eruit willen en dat wil Hummie niet, dus shutdown![]()
Die is 'gelukt'quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze gaan maffen, en die weekopdracht dan?
Die is al geslaagdquote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze gaan maffen, en die weekopdracht dan?
wie is die hummie nou steeds waar jullie het over hebben?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef BorTheWolf het volgende:
HUMMIE GRAFTAK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |