tja die zouden er ook in zitten, maar die pokke wijven hebben weer gelogenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kut Barry, kut kids thuis..
Gooi dan 16 vrijgezellen in het huis voortaan.
Heb je weer tijd over misschienquote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef toxikon het volgende:
het zou echt kut zijn als de zusjes en tijn eruit gaan, dat zijn de enige waar ik voor kijk.![]()
..Nog lang en gelukkig?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
Ik blijf erbij: Hilde en janine trokken het niet meer, streams down () en ineens is de weekopdracht geslaagd. Egg heeft zijn sleutel terug en we gaan weer knuffelen en zingen in Teletubbieland
![]()
berg maar weer op, weer niks met deze kut regie.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Even snel mijn koptelefoon pakken zodat ik kan meegenieten...
mijn vakantie is deze week voorbij dus dat zou wel goed uitkomenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb jej weer tijd over misschien
Nou, dan wens ik je succes, want die stort straks na d'r derde fles weer neer op een stretcher in het kabelhok.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik probeer méér rode port te drinken als Hummie... wie weet ga ik het snappen!![]()
Ik vergat de tietenzusjes toe te voegen. Hummie je bent een watje en gooi die streams aanquote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
..Nog lang en gelukkig?![]()
ik denk juist niet dat het haar man is, ze hebben het constant over de buitenwereld en anders zouden ze toch wel Rob zeggen net als Sabrina steeds Barry zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik snap er nog steeds geen zak van. Volgens mij is die man over de zeik, want Sabrina trok een vergelijking met haar vriend.
Werk?? Volgens mij zitten er taakgestraften!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef MissHobje het volgende:
Zucht idd..
Regie nachtploeg van Talpa! let eens op ofzo! jullie willen toch ook eer van jullie werk of niet dan![]()
Ja, in een maand tijd is ie precies één keer gaan rinkelen, tochquote:Op woensdag 13 september 2006 02:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die telefoon is ook iets teveel een accesoire!
quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Werk?? Volgens mij zitten er taakgestraften!
(My two cents.. viind die tieten anders niet zo geweldig)quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vergat de tietenzusjes toe te voegen. Hummie je bent een watje en gooi die streams aan![]()
nee ik kan het net niet horenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand er IETS van kunnen verstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |