Succes!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:44 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ga nu naar de huisartsenpost
Ook wel eens gebeld 's nachts, kan gewoon hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 01:44 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ga nu naar de huisartsenpost
Aparte manier van datenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:08 schreef Viper_74 het volgende:
Ik gaat slapen
Hoor wel van de TS hoe het gegaan is. Stuur maar een sms ofzo, me nr staat op me msn account in me profiel
Cheerstrusten
Verkapte hoi-ts-het-is-al-laat-sexen-dit-is-me-nr postquote:
Je moet nog even in dat Fetish topic posten dat je van kotssex houdt.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Verkapte hoi-ts-het-is-al-laat-sexen-dit-is-me-nr post
eigenlijk was dat korter maar toch
quote:
Kotsseks.quote:Hobbies/interesses: Sexen
Je weet in ieder geval al meer!quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef tirannetje24 het volgende:
zo, ben weer terug.
Hij zegt dat het naar alle waarschijnlijkheid buikgriep is.
Heb fijne zetpillen meegekregen omdat ik niets binnen kan houden. Mag alleen water drinken en voor de afwisseling cola zonder prik. En als dat beter gaat kan ik thee erbij nemen.
Vooralsnog niets eten.
Verder constateerde hij ook dat ik een soort ruis in mijn buik wat ie graag wilde dat ik na liet kijken bij mijn eigen huisarts als dit achter de rug is.
Dus kan mijn lol weer op...
dank je.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval al meer!
Hopelijk gaat 't snel beter, succes ermee.
PS Viper_74 verwacht een smsje van je.![]()
Dat hoor je weleens vaker bij jonge gezonde mensen. Dus er hoeft niets aan de hand te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef tirannetje24 het volgende:
Verder constateerde hij ook dat ik een soort ruis in mijn buik wat ie graag wilde dat ik na liet kijken bij mijn eigen huisarts als dit achter de rug is.
Dus kan mijn lol weer op...
ik mag het hopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef DDM het volgende:
[..]
Dat hoor je weleens vaker bij jonge gezonde mensen. Dus er hoeft niets aan de hand te zijn.
Ja een vernauwing van een nierslagader, maar nogmaals die kans is klein. Ja echt rot voor je. Je verlies echt veel vocht. Dus echt naar de huisarts gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 12:57 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik mag het hopen.
hij had het over vernauwingen van de bloedvaten in de buik...
Ik zal het straks ff navragen bij mijn eigen huisarts iig.
Wat mij betreft mogen ze me een dagopname gevenom me aan het infuus te hangen.
Ik krijg echt niets qua vocht via mijn mond binnen. Zit inmiddels om 1 uur op ongeveer, beetje ruim genomen op 200 ml.
.
Kut lichaam
sorry, ik schrijf direct maar ff wat frustraties weg![]()
Overigens ben ik al onder behandeling bij een uroloog ivm te veel te vaak blaasontsteking en nierbekken ontsteking.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:01 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja een vernauwing van een nierslagader, maar nogmaals die kans is klein. Ja echt rot voor je. Je verlies echt veel vocht. Dus echt naar de huisarts gaan![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Overigens ben ik al onder behandeling bij een uroloog ivm te veel te vaak blaasontsteking en nierbekken ontsteking.
Dus tjah ach dit kan er ook nog wel bij dan.
ja straks mag ik gelukkig weer
nog 2 uur en 33 min.
ik ben aan het aftellen.
Ja het voelt allemaal niet lekker blegh. Hoewel ik nu ff een kleine opleving heb. Ik ga maar weer gauw plat liggen en verder afwachten..quote:Op woensdag 13 september 2006 13:49 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gare situatie weer allemaal zo te lezen.
* Viper_74 telt mee hoor![]()
Hoop dat je je snel beter voelt![]()
Dan kun je weer sms'en tenminste![]()
Je weet dat bij het aftellen van elke seconde de tijd langzamer lijkt te gaan dan als je jezelf vermaakt.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nog maar 1 uur en 39 minuten...
pas op hoor, ik doe het![]()
jij vermaakt me anders toch best aardigquote:Op woensdag 13 september 2006 14:06 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Je weet dat bij het aftellen van elke seconde de tijd langzamer lijkt te gaan dan als je jezelf vermaakt.
Strong words, we'll see if you can make them up
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jij vermaakt me anders toch best aardig
no problem to do what I promise![]()
over precies 1 uur heb ik de afspraak over 50 min mag ik richting de dokter... Finally
hehe, wie weetquote:Op woensdag 13 september 2006 14:48 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
Als je nou niet wordt gediagnoseerd met één of andere enge besmettelijke (erg belangrijk) terminale ziekte mag je ook persoonlijk hoi komen zeggen
we hebben nog 39 minquote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef Viper_74 het volgende:
half 4 afscheid nemen dus, schrijf het op in me agenda
ok, dank je voor de tip. Ik zal het zeker even navragen en laten controleren die bloeddruk van me.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:51 schreef DDM het volgende:
Hey Tirannetje24,
Ik zie net dat je van het vrouwelijk geslacht bentBeetje een vooroordeel van me aangezien ik je nickname meer bij een jongen vond passen. Misschien heb je daarom ook -tje er achter staan;)
Maar de reden van dit is over dat geruis. Bij vrouwen komt er relatief vaak een vernauwing voor van de nierslagader. Als je zo bij je huisarts bent moet je even vragen of hij de bloeddruk wil opnemen:) Bij een normale bloeddruk is het minder waarschijnlijk dat er wat aan de hand is. (Ondanks dat je veel vocht hebt verloren is je bloeddruk nu nog steeds representatief) Ik wil me natuurlijk niet met de huisarts bemoeien, maar je zei dat dat geruis een andere keer uitgezocht zo worden. Maar als je nu je bloeddruk laat opmeten kan je jezelf alvast wat geruststellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |