Ja, ik blijf hierquote:Op woensdag 13 september 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
Die andere was eerder maar mijn TT was juist zo cool..
eventjes maarquote:Op woensdag 13 september 2006 00:22 schreef versabommie het volgende:
streams doen het !
Dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:25 schreef arneaux het volgende:
Sabrina heeft t erover dat Monique al een lang huwelijk heeft en dat t eigenlijk allemaal niet kan.
Dont shoot the messenger.quote:
Nee hoor. Maar dan klopt die eerdere theorie.quote:
Ik geef je heel erg weinig kans dat Talpa dat doet.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Morgen kan je zien op talpa.tv zien wat Mo wou uitleggen. Voor 90 cent..![]()
Ja, dat kan niet anders. Of erger nog, na de uitzending van vanavond (waar Tijn Mo ligt te zoenen in het raam) is hij er vandoor met de kids...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat er weinig te raden overblijft. Man Monique heeft gebeld naar Talpa en er is een gesprek geweest, dat kan niet anders.
Ik ga juist wel naar bed. Waar draait BB nou om? Openheid toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
Nu ga ik dus echt niet naar bed....kuttalpa...
welk programma is dat?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:33 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/12-9-2006-03.jpg]afbeelding][/URL]
Het was niet echt tongzoenen he, gewoon kussen. Daarnaast denk ik niet dat hij pleitte is. Dat hij er iets mee te maken heeft is wel duidelijk en logisch.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet anders. Of erger nog, na de uitzending van vanavond (waar Tijn Mo ligt te zoenen in het raam) is hij er vandoor met de kids...
Dan hadden ze toch ook alleen die betreffende - waar Mo haar woord doet - camera/stream eruit kunnen halen? Het feit dat ze alle streams/camera's eruit halen, moet een andere reden hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat er weinig te raden overblijft. Man Monique heeft gebeld naar Talpa en er is een gesprek geweest, dat kan niet anders.
Verleden jaar meerdere keren met Tanja. Die wilde er toen twee keer vrijwillig uit...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het was niet echt tongzoenen he, gewoon kussen. Daarnaast denk ik niet dat hij pleitte is. Dat hij er iets mee te maken heeft is wel duidelijk en logisch.
Is dit wel eens eerder gebeurd in BB? Dat de streams op zwart gingen?
tof, die kende ik nog niet. bedankt.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/
elk seizoen weer een paar keerquote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het was niet echt tongzoenen he, gewoon kussen. Daarnaast denk ik niet dat hij pleitte is. Dat hij er iets mee te maken heeft is wel duidelijk en logisch.
Weinig kans idd.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
Mja, zou het denk ik ook niet trekken als je lekker met de kids op de bank naar de uitzending zit te kijken en je ziet mamma vozen met een andere gozer....
Is het je lach. Of je siliconentieten.quote:
Echt waar. Wat triest. En om wat voor zaken ging t dan? Tanja? Verder?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
elk seizoen weer een paar keer
meest lachwekkende was wel toen het over terrorisme en de islam ging hehehe flats!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Echt waar. Wat triest. En om wat voor zaken ging t dan? Tanja? Verder?
Nee, da's waar, maar je kunt wel raden wat die pubers op school te horen krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
broodje dönerkabab ....ik ook ik ook ...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef Sonique het volgende:
* Sonique denkt opeens aan een grote shoarma schotel met veel knoflooksaus. Maar een broodje dönerkabab is ook goed...
Ik denk meer aan werkende streamsquote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef Sonique het volgende:
* Sonique denkt opeens aan een grote shoarma schotel met veel knoflooksaus. Maar een broodje dönerkabab is ook goed...
15 en? 11 ofzo?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:37 schreef Veulen het volgende:
Mijn hoofd twist trouwens ergens anders heen. Hoe oud zijn die kinderen van Mo eigenlijk?
Ik bedoel kinderen die BB zien.. Mama betast zien worden door een andere man dan papa... Kan makkelijk verkeerd worden uitgelegd door ze... Of door vriendjes die het ook zien.
Lieverd. Dit is express zo.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk meer aan werkende streamsWat een amateuristische klotebende. 1 keer ok, maar 2 keer..........beetje genant wel
![]()
Had allang in dat huis Tijn een nieuw profiel staan geven!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
Mja, zou het denk ik ook niet trekken als je lekker met de kids op de bank naar de uitzending zit te kijken en je ziet mamma vozen met een andere gozer....
Ja, als je nou toch gaat bestellen ..... Doe mij ook maar een döner dan, met veel sambal en knoflookquote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef Sonique het volgende:
Mo heeft een zoon van 15 dat weet ik zeker.quote:
Streams lopen bij mij nu al zo'n 15 minuten zonder probsquote:Op woensdag 13 september 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk meer aan werkende streamsWat een amateuristische klotebende. 1 keer ok, maar 2 keer..........beetje genant wel
![]()
Pony-express? Er lopen niet genoeg mensen de servers aan te draaien?quote:
Middelbare schoolleeftijd dus. Daar begrijpen ze zeker wel wat dat gezoen en gefrunnik betekend...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:40 schreef arneaux het volgende:
15 en? 11 ofzo?
Zonder twijfel.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Middelbare schoolleeftijd dus. Daar begrijpen ze zeker wel wat dat gezoen en gefrunnik betekend...
verbinding werd geknepen ...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pony-express? Er lopen niet genoeg mensen de servers aan te draaien?
Nou dat oog op stream 1 is veel feller geel dan op stream 2-3-4 dat beschouw ik toch niet als perfect.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef Sonique het volgende:
Streams lopen bij mij nu al zo'n 15 minuten zonder probs
Ik denk dat het daar ook over gaat. De kleine lijdt eronder. Die wordt natuurlijk op school uitgescholden dat z'n moeder een vuile hoerige slet is.quote:
HA, een modje! Kun je een van de twee COSsen 234 dichtgooien ajb? Ik word een beetje schizofreenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
Mên ik hoop echt niet dat er is ingegrepen in de relaties van MO en SA.
Dat vond ik nu juist de boeiendste verhaallijn, die van Monique en Tijn.
Waarom timmert BB dat niet beter dicht? Aanhang en familie moet zich er buiten houden. Gaan ze maar honderd dagen op een houtje bijten als ze er problemen mee hebben.Die vent van Hieke was tenminste sportief.
Zeg, als jij dan van die geweldige streams hebt, doe ons eens op de hoogte houdenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar ook over gaat. De kleine lijdt eronder. Die wordt natuurlijk op school uitgescholden dat z'n moeder een vuile hoerige slet is.
Tja, wat ouders al niet via hun kinderen proberen....
Kan best uit de hand lopen dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat het daar ook over gaat. De kleine lijdt eronder. Die wordt natuurlijk op school uitgescholden dat z'n moeder een vuile hoerige slet is.
Tja, wat ouders al niet via hun kinderen proberen....
er valt op dit moment niets te zienquote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, als jij dan van die geweldige streams hebt, doe ons eens op de hoogte houden![]()
O er is nog een.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HA, een modje! Kun je een van de twee COSsen 234 dichtgooien ajb? Ik word een beetje schizofreen![]()
Maar dat is niet erg, het verhaal gaat gewoon verder. Er is alleen een nieuw hoofdstuk begonnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
Mên ik hoop echt niet dat er is ingegrepen in de relaties van MO en SA.
Dat vond ik nu juist de boeiendste verhaallijn, die van Monique en Tijn.
Waarom timmert BB dat niet beter dicht? Aanhang en familie moet zich er buiten houden. Gaan ze maar honderd dagen op een houtje bijten als ze er problemen mee hebben.Die vent van Hieke was tenminste sportief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |