abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41756231
Allereerst, ik heb de studie vastgoed & makelaardij gedaan, dus dit is in zekere zin ook een aanklacht tegen mezelf.

Waar ik mij zojuist aan heb gestoord is de nieuwe, beter gezegd aangepaste, commercial van de NVM. In de oude spot zagen we een vrolijke makelaar met een flinke Ford Transit door enkele VINEX-wijken rijden, waaronder het in Helmond gelegen Brandevoort. Terwijl de beelden van de VINEX-wijken richting de kijker flitsen, wordt de kijker getracteerd op de fantastische eigenschappen van de NVM-makerlaar. Eigenschappen, die naar eigen zeggen, de VBO-makerlaar en de jongens van Makelaarsland niet zouden hebben.

En hiermee werd mijn klacht geboren. Waar in de oude commercial nog werd gesproken van: toegang tot Funda, marktkennis, gaan nét een stapje verder en het hebben bouwkundig inzicht, is bij de nieuwe commercial de laatste eigenschap verwijdert. Waarom? Toch maar even jezelf aan zelfreflectie onderworpen. Goede zaak, want een makelaar weet jack squad van bouwkunde. NVM, het blijven laaienlichters en ze blijven teren op hun oude monopoliepositie .

Gelukkig ga ik van mijn leven niet in de makelaardij werken, want wat is het toch een bekrompen wereldje .
pi_41756504
Lang stuk, man.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_41756522
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lang stuk, man.
Ik heb 's nachts altijd zware kost.
pi_41756549
Vind je 't erg als ik er morgen even naar kijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_41756726
Inderdaad, zolang ze hun courtage maar krijgen.
pi_41763423
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind je 't erg als ik er morgen even naar kijk.
Nee .
pi_41786518
Succes topic .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')