hoe doorzichtigquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
Heb je toevallig ook een voorbeeld van dat WK lingerie TS? Aangezien het dan wat makkelijker met elkaar te vergelijken is![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef brood_korst het volgende:
gadverdamme
goat too`s en tieten![]()
Nee, helaas. Maar heb je dat echt nodig?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
Heb je toevallig ook een voorbeeld van dat WK lingerie TS? Aangezien het dan wat makkelijker met elkaar te vergelijken is![]()
Ging me eigenlijk alleen om te vergelijken, ik weet namelijk niet hoe dat WK lingerie eruit zietquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Nee, helaas. Maar heb je dat echt nodig?![]()
paar domme dozen (gok een stuk of 10?) in lingerie, en dan gingen ze penalties schieten... de vele herhalingen waren dan niet van het doelpunt, maar van de schuddende borsten, of trillende kontjesquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ging me eigenlijk alleen om te vergelijken, ik weet namelijk niet hoe dat WK lingerie eruit ziet
Idd ziet er lekker uitquote:
Da's geen Rugby slimmerd, da's American Football.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef XpectorNL het volgende:
Zie toch liever dit --> linkje rugby![]()
![]()
Yep, eigenlijk ook de eerste keer dat ik American Football leuk vind om te kijken.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Da's geen Rugby slimmerd, da's American Football.
En jij hebt serieus zitten kijken welke sport het was?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Da's geen Rugby slimmerd, da's American Football.
Edit --> rechtzetten wat scheef isquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef XpectorNL het volgende:
...de WK Lingerie.![]()
Zie toch liever dit --> linkje volgens maartena is het American football, ik zeg rugby. Eigenlijk kan me deze hele sport gene ene moere schele, spelers des te meer![]()
![]()
Nee, ik herken de kleding gewoon meteen.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:15 schreef XpectorNL het volgende:
En jij hebt serieus zitten kijken welke sport het was?![]()
Ik kijk eigenlijk alleen de Superbowl, ben niet zo'n AF fan....quote:Op woensdag 13 september 2006 03:39 schreef MrSASO het volgende:
Yep, eigenlijk ook de eerste keer dat ik American Football leuk vind om te kijken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |