of ze leggen de vrijwillige exit vast in de weekquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als je leest hoe er op bigbrother.tv over de afwezigheid van MO en SA wordt gesproken bij 'dagboeken', dan zal er waarschijnlijk niets ergs aan de hand zijn. Denk ik.![]()
nou dan pak ik een *nieuw* biertje, want ik zitnu naar een stil staande stream van sjaan te kijkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, die Monique...
Ik zocht er eerst niet veel achter, maar nu Sabrina ook moest komen... alsof Monique getroost moet worden.![]()
Kutstreams, ik neem nog maar een borrel.
Zoiets gebeurd je maar 1 keer natuurlijk. Dat is het voordeel. Nu kopieer ik grote lappen tekst altijd eerst even voordat ik post.quote:
hee, ik ben fan van die "sletjes"quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etienne![]()
Kom zeg, daar zijn de heren zelf bij. Erg suggestief allemaal, wat er in de uitzendingen wordt beweerd. Geef de blondjes maar weer de schuldquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie geeft de twee 'sletjes' een standje vanwege het opgeilen van Tijn en Etienne![]()
Als dat echt zo zou zijn, dan wil ik dat Hummie per direct op zoek gaat naar ander werk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had deze ook gekopieerd. Dácht ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd je maar 1 keer natuurlijk. Dat is het voordeel. Nu kopieer ik grote lappen tekst altijd eerst even voordat ik post.
Hier ook..quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hee, ik ben fan van die "sletjes"![]()
Of eerst alles in een tekstverwerker schrijven en daarna copy/pastequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd je maar 1 keer natuurlijk. Dat is het voordeel. Nu kopieer ik grote lappen tekst altijd eerst even voordat ik post.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want Hummie houdt niet van seks.
Agree. Het is de schuld van Tijn. Eruit met die ventquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, daar zijn de heren zelf bij. Erg suggestief allemaal, wat er in de uitzendingen wordt beweerd. Geef de blondjes maar weer de schuld![]()
Nee dat is de vriend van Sabrinaquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
Die man van Monique is toch militair. Dan issie nu misschien wel het BB huis aan het belegeren.
Pfff. Slechte humor. Sorry.
Zei ze zelf in een van de terugblik afleveringen.quote:
Hummie is meer voor het woord geslachtsgemeenschap.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want Hummie houdt niet van seks.
Nee, tis de schuld van Menno....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Agree. Het is de schuld van Tijn. Eruit met die vent
Hey dat las ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik miste hem in de live uitzending.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
Die man van Monique is toch militair. Dan issie nu misschien wel het BB huis aan het belegeren.
Pfff. Slechte humor. Sorry.
neeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |