mhm, nog verdachter want Monique is nog nie eens terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:18 schreef Bocaj het volgende:
Saab dbk
Mwah, ik denk gewoon een geheime missie oidquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef GeerenGoor het volgende:
Sab dus ook naar de DBK....... volgens mij is er echt iets gebeurt...![]()
Welnee ze hadden gisteren nominaties en hun hebben bedenktijd gekregen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef GeerenGoor het volgende:
als mon er al een uur zit...en sab moet komen....dan zou er idd wel iets aan de hand kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef GeerenGoor het volgende:
die zat op de plee en maakt zich duidelijk zorgen om Monique :-(quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef Sonique het volgende:
En waar is Tijn dan?
Is die ook in de DBK?
Ja wel, ze moeten de liefde met z'n bedrijven. Dat levert ze namelijk een ton op.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef GeerenGoor het volgende:
Mo en Sab krijgen een geheime opdr. Ze mogen nie meer met E-10 en Tijn omgaan....![]()
ik ook...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
die zat op de plee en maakt zich duidelijk zorgen om Monique :-(
Ze moeten e10 wegwerken, alles is geoorloofd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef GeerenGoor het volgende:
Mo en Sab krijgen een geheime opdr. Ze mogen nie meer met E-10 en Tijn omgaan....![]()
en vast...en zeker;))quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:24 schreef Bocaj het volgende:
Hilde ruikt es effe onder haar oksels of ze ook stinkt {:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |