Dat komt wel vaker voor bij het drinkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef Wadloper het volgende:
Ik giet het in mijn mond, maar er loopt ineens een druppel mijn keel in... Ik moest lachen en ineens spoot er chocomel uit mijn neus!!!
Dit keer was het Jumbo huismerk, Nutricia was opquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welk merk chocomel heb je? Of zelfgemaakte? Welke ratio gebruik je dan zoal? Ik doe meestal heel veel cacaopoeder en een beetje melk. Dan lijkt het nog ergens op, nietwaar? Gaarna zou ik geheel vrijblijvend uw tips willen ontvangen.
Neshquick HURRAY!quote:Op woensdag 13 september 2006 07:03 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Dit keer was het Jumbo huismerk, Nutricia was op![]()
![]()
Maar soms maak ik het weleens zelf![]()
![]()
Kloon van Maikuuul. Of een wannabe. Mag ik je er dan op wijzen dat je in dat geval een wannabe wigger bent.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:46 schreef KopieerMachine het volgende:
Geack je moet rijst eten met melk..
als je dan verslikt komt er er rijstepap uit je neus, diegene waarmee je aan tafel zit is pwned wie unne noob
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kloon van Maikuuul. Of een wannabe. Mag ik je er dan op wijzen dat je in dat geval een wannabe wigger bent.Dat is dus dubbel zo erg.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |