quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef Wadloper het volgende:
Dat er chocomel uit mijn neus spoot!
De ene keer kwam je niet meer bij van het lachen, en de andere keer is het een klacht ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef Wadloper het volgende:
Ik moest lachen en ineens spoot er chocomel uit mijn neus!!!
Ik kwam niet meer bij
Ja maar Belgi... naja laat ook maarquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In het belgisch heet chocomel geen chocomel, maar cecemel
Maar je kwam er niet van bij, dus kan het geen klacht zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef Wadloper het volgende:
ik denk dat dat tevens zijn klacht isquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar Belgi... naja laat ook maar
[..]
Maar je kwam er niet van bij, dus kan het geen klacht zijn![]()
Hoe kom je aan negersperma in je neus dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef Wadloper het volgende:
Mijn eetlust, wat doe je...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan negersperma in je neus dan?
Nee man! Dan blijven al die stukke aardbij in je neusholtes zitten waardoor je verstopt raakt enzo!quote:
Dat kwam waarschijnlijk omdat iemand anders daar al eerder uitgedronken hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef FunnyValentine het volgende:
Ik dronk ooit uit een pak en daar kwam een slijmerige derrie a.k.a. snotdraad uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |