Of lijfstraffen weer invoeren!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het wordt inderdaad tijd dat er een knop op kinderen komt, zodat je dat gejank uit kunt zetten![]()
Waarschijnlijk worden ze niet genoeg geslagen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:45 schreef okkie-man het volgende:
Dan moet je ze niet slaan
Als je ze hard genoeg slaat janken ze nooit meer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:47 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden ze niet hard genoeg geslagen.
Duh.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:54 schreef babba het volgende:
TS heeft vroeger nooit gehuild natuurlijk
Ze kunnen dit wel gaan verbieden, maar hoe gaan ze dat controleren en bestraffen...?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Oosthoek het volgende:
We're fucked
'Pedagogische tik' voortaan taboe
En dan blijkt na 10 jaar dat je toch onvruchtbaar wordtquote:Op woensdag 13 september 2006 22:52 schreef Blanchimont het volgende:
*slik* "Sorry schat, ik ben onvruchtbaar. *slik*
Er is 1 ding erger dan kinderen: kinderen in t vliegtuig!!!!quote:
Nou dat hoeft voor mij niet hoor. Het kwakje buiten zetten is voor mij genoeg.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
En dan blijkt na 10 jaar dat je toch onvruchtbaar wordt
Nee dank je. Zaad moet zwemmen.
Ze moeten die traanbuizen samen met die amandelen amputeren!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:38 schreef Oosthoek het volgende:
Het zou verboden moeten worden godverdomme. Boycotten die handel.
Kinderen met een baan zijn helaas bij wet verbodenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
in een baan om de aarde, allemaal
Dan transporteren we ze toch eerst ergens anders naar toe? No sweat. Wat de Amerikanen mogen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:44 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
Kinderen met een baan zijn helaas bij wet verboden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |