Yep, ik was er ze speelden wel een beetje korte set, maar ze waren echt coolquote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef MaJo het volgende:
Zijn er mensen die ze gisteren in de Melkweg gezien hebben? Had ook wel gewild maar ik was bij Infadels
Hoe lang speelden ze dan? En wat speelde ze? Deden ze ook nog leuke danspasjes?quote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef Stylez het volgende:
[..]
Yep, ik was er ze speelden wel een beetje korte set, maar ze waren echt cool![]()
Oh wat vet dat ze het dansje dedenquote:Op maandag 18 september 2006 16:34 schreef Stylez het volgende:
Ze speelden maar een min of 40 geloof ik, maar de beste nummers hadden ze iig wel gespeeld, Get Over It, Television, Television, Here It Goes Again, Don't Ask Me etc. En ze deden idd het A Million Ways dansje op het eind![]()
Ik ook, ik vind ze wel heel droog.quote:Op maandag 18 september 2006 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb OK go afgelope zaterdag gezien, en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet zoveel aanvond na meer dan 3 nummers, maar gelukkig duurde het niet te lang en eindigde ze met een ontzettend gaaf dansje
zeker weten, het overtrof mijn verwachtingenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef DevoiD het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind ze wel heel droog.
Motion City Soundtrack was ook geniaal, heel vet concert.
Checkquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:49 schreef MaJo het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al. Op de pagina van OK Go stond dat ze in de Melkweg stonden, op de pagina van de Melkweg heb ik dat nergens terug kunnen vinden
Talentquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:09 schreef MaJo het volgende:
Jeuh daar bovenaan staat het inderdaadZat me gek te zoeken ín de tekst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |