Beter beeld dan een lagere resolutie.. Maar er zijn zoveel meer factoren die ene belangrijke rol spelen in de kwaliteit van het beeld..quote:Op donderdag 14 september 2006 10:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hogere resolutie = Scherper beeld = Beter beeld
en ik heb hem voor 29,99 besteld! dus wie weet toch!quote:Beste,
In deze mail vind je huidige de status van de bestelling die je op onze site geplaatst hebt. We houden je per e-mail op de hoogte van alle wijzigingen in de status van je bestelling en bovendien kan je de laatste status ook altijd terugvinden op onze site in het orderoverzicht.
article number artist title items ordered order status
303100 Xbox 360 Gears of war 1 in behandeling
ORDERSTATUS PER ARTIKEL:
Van je order geven wij de exacte status van het bestelde artikel aan. De mogelijke status van een artikel is:
"Verzonden": Dit betekent dat het betreffende artikel vandaag aan je verzonden wordt en uiterlijk binnen 2 werkdagen per post aangeboden wordt.
"in behandeling": Bij het verwerken van alle bestellingen van dit artikel is helaas gebleken dat de vandaag aanwezige voorraad van het betreffende artikel onvoldoende is om alle geplaatste orders, die we dagelijks verwerken op volgorde van binnenkomst, ineens te kunnen uitleveren. Voor het ontbrekende aantal van dit artikel hebben wij een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en indien zij op dit moment over voorraad beschikken verzenden we het artikel alsnog binnen 24 uur. Indien ook onze leveranciers op dit moment niet over voorraad beschikken wordt het artikel normaal gesproken alsnog binnen maximaal een a twee weken aan je verzonden. LET OP: indien je het ontbrekende artikel binnen een termijn van 2 weken nog niet ontvangen hebt is er helaas sprake van een leveringsprobleem bij onze leveranciers. Je order blijft dan uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel alsnog bij ons op voorraad komt leveren we direct uit.
"Reeds eerder geleverd": Het betreffende artikel is reeds in een eerdere zending aan je verzonden.
Vragen of opmerkingen? Surf naar onze website en via de “CONTACT” button bovenaan de site kan je simpel een E-mail bericht voor ons aanmaken. Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kan je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!
Wij wensen je nu alvast veel kijk-, lees-, speel- of luisterplezier met je bestelling en zien je graag weer terug op onze website of in een van onze winkels. Tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop
tuurlijk niet annuleren kan ook anders terug sturen kopen via internet heeft een 7 dagen consumenten bescherming, kan je zonder opgaaf van reden de artikelen terug sturen en zijn ze verplicht je geld terug te gevenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef devv05 het volgende:
Ik heb 'm ook besteld alleen via 'overmaking' en heb verder niks meer gedaan. Ben ik straks 30 euro kwijt en vragen ze me of ik er nog ff 30 euro bij wil storten. En anders kan ik zeker naar mn geld fluiten?
ik heb gekozen voor acceptgiro, vind ik makkelijker! maar ik hoop zo dat ik hem voor die dertig krijg! (blijf wel een Nederlander)quote:Op donderdag 14 september 2006 11:27 schreef devv05 het volgende:
Ik heb 'm ook besteld alleen via 'overmaking' en heb verder niks meer gedaan. Ben ik straks 30 euro kwijt en vragen ze me of ik er nog ff 30 euro bij wil storten. En anders kan ik zeker naar mn geld fluiten?
er is een apart topic voor TV's, staat zelfs in de OPquote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en anders ga je buitenspelen
spelen in een dicht topic, je bent wel aardig Keplerquote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
er is een apart topic voor TV's, staat zelfs in de OP
[High Definition & Multichannel Audio] #5
hier mag jij dus verder spelen
Held.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
het gaat om het ideequote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
spelen in een dicht topic, je bent wel aardig Kepler
god, wat ben JIJ slimquote:Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:
gooi bier naar ze!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef masterdave het volgende:
Wat een schijtgasten zijn dat zeg in Dead Rising, die gasten leisure park met die auto en die automatische gun, ik kom daar eg nie voorbij, en heb geen idee hoe ik ze moet verslaan...
Dat werkt!?quote:
nee helaasch niet, maar het viel te proberen!quote:
Als je een uzi hebt zijn ze te doen. Met een pistool is het mij ook niet gelukt.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:32 schreef masterdave het volgende:
Wat een schijtgasten zijn dat zeg in Dead Rising, die gasten leisure park met die auto en die automatische gun, ik kom daar eg nie voorbij, en heb geen idee hoe ik ze moet verslaan...
360 is afgeleverd en hij doet het ookquote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
maandag m'n defecte 360 afgeleverd bij UPS, vandaag stonden ze alweer voor de deur
alleen was ik er niet. wel twee mailtjes gevonden van Microsoft dat m'n XBOX ontvangen was en weer verstuurd.
Nu hopen dat er ook iets aan gedaan isZo ja, dan is het een supersnelle service
Hopen dat ze morgen langskomen als ik thuis ben
Niet bang zijn, maar ervan uit gaan dat deze het WEL blijft doen. Kep de mijne sinds launchnacht en hij is een aantal keer vastgelopen, deze zijn op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
360 is afgeleverd en hij doet het ook
Volgens mij was het een nieuwe ofzo. Allemaal beschermingsplastic en stickertjes erop. Hopen dat deze het langer volhoudt
Wel superservice zo binnen de garantie![]()
Waarneer? Heb er wel zin in.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:06 schreef devv05 het volgende:
Demoversie van LMA Manager 2007 beschikbaar op Xbox Live
Nog mensen die zin hebben in potje Saints Row online samen met mij en Retuobak?
Als je de basis set van de xbox koopt zit er geen draadloze controller bij. Maar dan nog kan je je xbox niet uit de kast trekken omdat dat snoer dan gewoon los schiet. Zit een beveiliging ingebouwed met een opzetstukje. Wat een lul die verkoperquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
1 jaar, kerel bij de dixons probeerde me nog 3 jaar extra garantie aan te smeren toen ik hem kochtbegon hij een verhaal over controllers en dat je dan eits verder naar achteren gaat zitten en dan doormiddel van de kabel zo je xbox360 naar voren trekt bijvoorbeeld uit een tv meuble/kastje oid. heb ik hem meteen maar even verteld dat de controller die erbij zit draadloos is
![]()
Mensen die niet weten wat ze verkopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |