Ligt aan hoeveel geld je kwijt wilt zijn aan een nieuwe tv.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is het slim om nu al een HD Ready TV te kopen, of eerst wachten op de echte HD TV's?
Panasonicquote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[..]
¤3,898.00
Over een jaar heb je em voor +- 2000.
(niet dat je dan nog een HD-ready tv wilt.. SED schermen zijn dan al wel te koop).
[afbeelding]
Note: [...]Dit werd aangetoond door in volledige duisternis een foto te nemen met een sluitertijd van een seconde van de drie schermen die elk een zwart beeld weergaven.
Ja meer swat dan militair.quote:
Heb veel interesse in dit spel...................... Hier een in-game scanquote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef Tain het volgende:
Lost Oddysey zal speelbaar worden getoond op de TGS
wat plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ahem:quote:Op donderdag 14 september 2006 00:15 schreef Chocobo het volgende:
En nog een RPG uit Japan:
Famitsu and J-RPG again, with the unveiling of Tri-Ace's secret game for the Xbox 360. It's called Infinite Undiscovery, it will use Tri-Ace's homemade real-time combat system, and judging by the scan we have, it's certainly a looker. Can't wait to see more !
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:50 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=6862
Die Tri-Ace RPG die een paar maanden terug werd aangekondigd heet Infinite Undiscovery. Riiiiight. Ziet er wel fijn uit trouwens
[afbeelding]
Over 4 jaar lanceert MS gewoon weer een next gen, easy as that, en ja, daar betaal je voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef SToRM81 het volgende:
Daar moet je blij van worden, kun je weer ¤500 lappen nadat je net je HD-DVD ding voor de 360 gekocht heb![]()
Zolang MS HD-DVD voor films alleen houdt vind ik het op zich wel oke. Maar als ze er ook spellen op uit gaan brengen, dan vind ik dat niet zo netjes tegenover degenen die de 360 eerder gekocht hadden.
maar dat ding kan niet 1330 bij 768 aan?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Website
Prijs
Valt ongeveer binnen je budget.. Prachtige tv...
Anyways.. Ik kap ermee
Ligt het aan mij, of heeft Microsoft nu eindelijk begrepen waarom de Xbox het niet goed deed in Japan en de 360 geflopt isquote:Op donderdag 14 september 2006 00:15 schreef Chocobo het volgende:
En nog een RPG uit Japan:
Famitsu and J-RPG again, with the unveiling of Tri-Ace's secret game for the Xbox 360. It's called Infinite Undiscovery, it will use Tri-Ace's homemade real-time combat system, and judging by the scan we have, it's certainly a looker. Can't wait to see more !
[afbeelding]
Hoe gaat het met TDU?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:51 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Hitman binnen gekregen.
Krijg het druk.
Zit op 55%.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met TDU?
Al uit gespeeld zeker ?
Ik ben blij als Tam dr vakantie ook weer eens is afgelopenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit op 55%.
Dik 30 uur gespeeld.
Vanavond weer verder.
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben blij als Tam dr vakantie ook weer eens is afgelopen![]()
Ben je plan om veel normale televisie en normale dvd/vhs films op je tv te kijken ?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is het slim om nu al een HD Ready TV te kopen, of eerst wachten op de echte HD TV's?
Betere beeld >> Hogere resolutie imo.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:32 schreef Heintje het volgende:
BMH: Een plasma heeft misschien wel een beter beeld voor DVD's maar de betaalbare plasma's halen de resolutie van 1280 bij 720 niet. Dus voor je 360 kun je beter een LCD kopen.
neequote:Op donderdag 14 september 2006 10:40 schreef Atuniel het volgende:
ZO ALLEMAAL WEER KLAAR MET DIE TV SHIT??
Hogere resolutie = Scherper beeld = Beter beeldquote:Op donderdag 14 september 2006 10:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Betere beeld >> Hogere resolutie imo.
en anders ga je buitenspelenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:45 schreef Atuniel het volgende:
En mijn piemel is het grootst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |