Grappig om te zien dat zoeken op GoW die link oplevertquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=834922&navid=4
Gears of war voor 30 euro gaat niet door
Koop een RGB scartkabel en ja, alle consoles zijn mooi. Ook op een 4:3 tvquote:Op woensdag 13 september 2006 12:00 schreef NrSiX het volgende:
Hey mensen!
Ik zit al zo lang te twijfelen of ik een 360 wil kopen of niet.. nu mijn grootste struikelblok, ik heb een tv die groot is, alleen formaat 4:3 , geen breedbeeld dus. Komen de graphix wel goed tot zijn recht? Als ik mijn cube aansluit en ik selecteer 60 ghz dan krijg ik al een beetje een misvormd beeld aan de zeikanten. Nu wil ik dus een xbox360 aanschaffen, maar niet als de graphix er niet zo mooi uitkomen te zien als mogelijk is.
Help
Wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef BMH het volgende:
De 360 aansluiten op een 4:3 SD tv is net zo leuk als een kleurenfilm bekijken op een zwart wit tv.
De film is nog steeds te volgen, maar je mist een hoop van de atmosfeer van de film.
Dan word het beeld beter? sorry.. ben nogal een leek hierin.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een RGB scartkabel en ja, alle consoles zijn mooi. Ook op een 4:3 tv
En op een HDTV zien je DVD films en normale televisie-uitzendingen er weer een stuk minder uit dan op een SDTV naar mijn mening.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen.
Er is voor beide standpunten iets te zeggen. Ik heb genoten van de beelden op mijn 4:3 SDTV maar het ziet er ontegenzeggelijk mooier uit op mijn nieuwe HDTV. Toen pas wist ik wat ik miste.
Met andere woorden, je kan het rustig doen, het zal er prachtig uit zien. Alleen lang niet zo mooi als op een HDTV, maar die heb je niet en kan je dus ook niet missen.
DVD's kijken in de orginele resolutie is mooiquote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En op een HDTV zien je DVD films en normale televisie-uitzendingen er weer een stuk minder uit dan op een SDTV naar mijn mening.
Dat is waar, je gooit je geld weg als je alleen maar televisie kijkt op zo'n ding.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En op een HDTV zien je DVD films en normale televisie-uitzendingen er weer een stuk minder uit dan op een SDTV naar mijn mening.
Ongelovelijke software sales, en qua hardware zitten ze relatief gezien boven de Xbox als je de holiday '05 tekorten in je achterhoofd hebt.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
die lijn doortrekken! Hoe bedoel je misleidendquote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is misschien ook wat overdrevenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef BMH het volgende:
De 360 aansluiten op een 4:3 SD tv is net zo leuk als een kleurenfilm bekijken op een zwart wit tv.
De film is nog steeds te volgen, maar je mist een hoop van de atmosfeer van de film.
Ehm...dat is in de loop van de tijd dat ie uit is?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn idd cummulatieve hard & software verkopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ehm...dat is in de loop van de tijd dat ie uit is?
Dan loopt de xbox360 dus achter op hoe de xbox het toendertijd deed.
Die spellen komen naar mijn idee nog niet in de buurt van Halo hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:18 schreef koentje.k het volgende:
XB Werd dan ook gelaunched met Halo! Echte system sellers waren er niet bij launch, die beginnen nu pas te komen:
- saints row
- Test Drive
- Dead Rishing
Copy & Paste Halo komt niet eens in de buurt van Ghost Recon AW naar mijn idee.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef SToRM81 het volgende:
Die spellen komen naar mijn idee nog niet in de buurt van Halo hoor.
GoW is daarentegen wel een echte killer app
Valt mee tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef taart het volgende:
het gaat wel snel hier zeg, moeilijk bij te houden met mijn tvp's
Ofwel MS verliest mogelijk marktaandeel maar wint waarschijnlijk aan winstgevendheid.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze verkopen nu 2 consoles dus dat het marktaandeel kleiner word lijkt me niet, dat er veel spellen en acc verkocht worden leverd wel meer geld op.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ofwel MS verliest mogelijk marktaandeel maar wint waarschijnlijk aan winstgevendheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |