Jazz Jack Rabbitquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraag voor Cliffy B.
Komt er een arcade version van Jack Jazz Rabbit naar Xbox Live?
Coolquote:X06: Vielleicht eine Neuvorstellung von Rare?
12.09.06 - Auf der X06 Ende September 2006 soll Rare angeblich mindestens ein neues Spiel vorstellen. Das meldet Rare-Exteme.com ohne weitere Angabe von Quellen.
Dat zou wat zijn als ze Maart ook niet halenquote:Microsoft bezweifelt März-Termin der PS3
12.09.06 - David McLean, Regional Director Xbox Australien, hat gegenüber Gamespot Bedenken geäußert, dass Sony den Auslieferungstermin der PS3 im März 2007 in PAL-Territorien halten wird.
Die Verschiebung der PS3 von November 2006 auf März 2007 hätte ihn nicht überrascht. Es würde ihn deshalb auch nicht mehr überraschen, wenn die PS3 auch im März nächsten Jahres nicht erscheinen würde.
quote:Scramble ab 13.09.06 auf Xbox Live Arcade
12.09.06 - Microsoft gibt bekannt, dass der 2D Shooter-Klassiker Scramble ab dem 13.09.06 um 10:00 Uhr für 400 Microsoft Punkte auf dem Xbox Live Marktplatz angeboten wird.
Für die Xbox 360 wurde das Spiel überarbeitet, besitzt verbesserten Sound, leistungsorientierte Erfolge und einige neue Spielmodi:
- Online Mehrspieler über Xbox Live
- Online Koop- und Versus-Modi
- HD-Grafik
- Überarbeitete Grafik inklusive handgemalter Modelle und Teilchensysteme für Explosionen und Rauch
- Sechs verschiedene Missionen mit steigendem Schwierigkeitsgrad
- Ranglistensystem und leistungsorientierte Erfolge
Ja. Hoe goed is 'ie zelf in het spel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
In other news: heeft iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B omtrent Gears of War?
Populaire consolequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef taart het volgende:
het gaat wel snel hier zeg, moeilijk bij te houden met mijn tvp's
Idd, ik word gek van die shooters. Laat ze nu maar games als Stratego, Risk, Kolonisten uitbrengen (ja ik weet dat die laatste komt, nu de rest nogquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef Niek. het volgende:
Scramble:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is als het goed is het origineel, ziet er nou niet echt uit als een game die je moet hebben![]()
Je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef samjustme het volgende:
Ben blij dat ik een XBOX360 heb, valt helemaal niet tegen. Ben van ps2 naar xbox360 overgeschakeld
"overstappen"..quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt.
Ik heb het gevoel dat de Xbox (360) vaak wordt onderschat door Playstation fans, terwijl imo de Playstation het tegenwoordig vooral nog van de naam moet hebben die het met de PS1 en in mindere mate PS2 heeft verworven. Vandaar ook dat de mensen die wel overstappen van Playstation naar Xbox vaak positief verrast zijn
De 'normale' gamer maakt een keuze tussen Xbox of Playstation, alleen de die-hards halen normaal gesproken allebei de consoles in huis. Dus ja, in zekere zin is het wel overstappen en het zijn natuurlijk zeker twee verschillende kampen. (en directe concurrenten, in tegenstelling tot Nintendo)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
"overstappen"..
![]()
Ik ben blij dat ik het niet meer zie als verschillende kampen.. Als je eenmaal alle consoles hebt kijk je alleen nog maar naar de games en de consoles die nog niet te koop zijn
Ik zou daar maar niet op rekenen, aangezien die game van Guerrilla (=Sony) is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraag voor Cliffy B.
Komt er een arcade version van Jack Jazz Rabbit naar Xbox Live?
Dat zou jammer zijn...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet op rekenen, aangezien die game van Guerrilla (=Sony) is.
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zou daar maar niet op rekenen, aangezien die game van Guerrilla (=Sony) is.
Dude, LSD is al jaren slang voor LCD-schermpiesquote:
Ze mochten dat spel wel es ondersteunen voor de 360.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wordt er al gewerkt aan Unreal Championship 3 en zal het net als bij deel 2 melee combat bevatten?
Hmmm.....je hebt nog gelijk ook zo te zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee.
Dat is dus gewoon NIET waar.
Alle rechten liggen gewoon bij Epic Megagames.
Enkel een paar members van het JJ team werken nu bij Guerilla.
Fucking straatttaal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, LSD is al jaren slang voor LCD-schermpies
Moet je eens een Deff Jam game gaan spelenquote:
Ik ook, ben uiterst tevreden, alleen DOA4 valt me wat tegen, die ga ik zometeen ook even ruilen voor een ander spel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef samjustme het volgende:
Ben blij dat ik een XBOX360 heb, valt helemaal niet tegen. Ben van ps2 naar xbox360 overgeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |