abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41804271
NHL 07 ziet er érg vet uit, maar het is tevens de grootste kutdemo ooit Mag hopen dat er nog een normale komt ook...
  donderdag 14 september 2006 @ 16:39:47 #202
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_41804907
Is hier al een deel 2 van? Nee he?

[PC/X360] Test Drive: Unlimited
  donderdag 14 september 2006 @ 16:39:58 #203
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_41804911
Kom ik terug van 4 weken vakantie en krijg ik mijn xbox360 terug van een vriend. Krijg ik te horen dat hij het niet goed deed bij hem, aangezien hij meestal na 15min spelen bleef hangen.
Ik had daar nooit problemen mee, maar goed het kan gebeuren.

Ik test hem thuis en wat denk je "red ring of death"

Morgen maar even bellen met MS, iemand ervaring hiermee. Terugsturen enz.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_41805001
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kom ik terug van 4 weken vakantie en krijg ik mijn xbox360 terug van een vriend. Krijg ik te horen dat hij het niet goed deed bij hem, aangezien hij meestal na 15min spelen bleef hangen.

Bellen, dag later komt de UPS langs(wel zelf een doos regelen), paar dagen later komt je 360 weer terug.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:43:41 #205
2964 Armageddon
pi_41805037
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Ff bellen en dan krijg je een stickervel van UPS in de bus. Dan ga je naar de supermarkt om een doos te halen en dan plak je de sticker op de doos. Onderste deel van de sticker bewaren want dat is je verzendbewijs. Dan bel je UPS op dat ze hem op moeten halen. Binnen 3 dagen heb je een nieuwe xbox in huis. Allemaal goed geregeld behalve het bellen met MS. Dat kan zo maar een half uur duren voordat je iemand aan de lijn hebt.
  donderdag 14 september 2006 @ 16:46:19 #206
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41805118
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef Tain het volgende:

[..]

Bellen, dag later komt de UPS langs(wel zelf een doos regelen), paar dagen later komt je 360 weer terug.
Zet dit ook maar meteen in de OP dan!
  donderdag 14 september 2006 @ 16:47:15 #207
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_41805148
Dank je Tain&Armageddon, morgen meteen even bellen en een doosje halen.
2de in de Tour de BoF!
pi_41805208
Leuk zo'n vriend
  donderdag 14 september 2006 @ 16:54:55 #209
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_41805441
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef devv05 het volgende:
Leuk zo'n vriend
Ik denk dat ik hem nog even bang ga maken door te vermelden dat ik nu een nieuwe xbox moet kopen en dat hij het bij mij altijd heeft gedaan
2de in de Tour de BoF!
pi_41805580
quote:

'Microsoft werkt aan Xbox 360-versie met HD DVD-speler'

Bill Gates & Xbox op Time Magazine-cover Het Taiwanese DigiTimes bericht dat Microsoft bezig is met een selectieronde onder Taiwanese fabrikanten om een interne HD DVD-drive voor een volgende incarnatie van de Xbox 360 te maken. Soortgelijke geruchten sprak het bedrijf vorig jaar nog tegen. De berichtgeving, mocht die ditmaal op waarheid blijken te berusten, onderschrijft een van Microsofts wensen: dat de Xbox 360 het hart wordt van het 'home media center'. De Xbox 360 met ingebouwde HD DVD-drive moet volgens DigiTimes in de eerste helft van 2007 op de markt verschijnen. Eerder verschenen al berichten dat het bedrijf in november een HD DVD-speler met de Xbox 360 gaat bundelen. Mogelijk hangt de beslissing om een versie met ingebouwde speler uit te brengen samen met het uitstel waarmee de lancering van de grote rivaal Sony Playstation 3 geplaagd wordt, en wil Microsoft de gelegenheid te baat nemen om een HD DVD-tegenhanger mogelijk maken tegen de tijd dat de met Blu-ray-speler uitgeruste PS3 in voldoende aantallen op de markt verschijnt. Daarmee zou het bedrijf een gevoelige klap toe kunnen brengen aan Sony's vorig jaar geüite verwachting dat Blu-ray dankzij de Playstation 3 binnen een jaar het dominante 'next gen'-dvd-formaat is.
Goeie zaak, zolang games maar NIET op HD-DVD uitkomen.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41805794
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Ik hoop van wel. En ik denk ook van wel, op de langere termijn. Kan haast niet anders.

Zolang ze maar niet duurder worden dan normale DVD games.
pi_41805872
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Nou zolang ze niet ENKEL op HD-DVD uitkomen vind ik het best... ik wil niet verplicht worden tot aanschaf van een HD-DVD uitbreiding omdat ik anders sommige spellen niet kan spelen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_41806017
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik hoop van wel. En ik denk ook van wel, op de langere termijn. Kan haast niet anders.

Zolang ze maar niet duurder worden dan normale DVD games.
Dan verplicht je mensen tot het aanschaffen van een HD-DVD. En dat is echt fout.
Dan naai je je klanten wel zo hard, dat doet MS niet.
pi_41806151
Ik zou het sowieso een naaistreek vinden...
Ga je dan trouwens nog een versie van de 360 krijgen, of vervalt de versie met DVD dan in zijn geheel?
Want als dat het geval is, dan heb je ook niet echt een keuze meer en moet je wel perse die HD-DVD nemen
PSN id: NL_SToRM
pi_41806234
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef SToRM81 het volgende:
Ga je dan trouwens nog een versie van de 360 krijgen, of vervalt de versie met DVD dan in zijn geheel?
Want als dat het geval is, dan heb je ook niet echt een keuze meer en moet je wel perse die HD-DVD nemen
Wordt een aparte versie, soort pack. Ik vind het geen naaistreek, mensen willen gewoon MS graag in een kwaad daglicht stellen maar dat slaat nergens op.

Het zou inderdaad netjes zijn als er ook bv een 3-dvd versie kwam, maarja zo niet dan lig ik er ook niet wakker van. Die HD-DVD uitbreiding haal ik toch wel vroeg of (waarschijnlijk) later. Liever extra geld uitgeven dan beperkingen in een game omdat het anders niet op DVD past.
pi_41806515
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wordt een aparte versie, soort pack. Ik vind het geen naaistreek, mensen willen gewoon MS graag in een kwaad daglicht stellen maar dat slaat nergens op.

Het zou inderdaad netjes zijn als er ook bv een 3-dvd versie kwam, maarja zo niet dan lig ik er ook niet wakker van. Die HD-DVD uitbreiding haal ik toch wel vroeg of (waarschijnlijk) later. Liever extra geld uitgeven dan beperkingen in een game omdat het anders niet op DVD past.
Ik zou het persoonlijk wel een naaistreek vinden als ze niet meer op dvd uit komen... Ze hebben altijd geroepen dat er geen games voor HD-DVD zouden uit komen... Als ze dat dan toch gaan doen (en vooral als dan blijkt dat ze alleen op HD-DVD uit komen) zijn ze geen haar beter dan Sony en kan MS het voortaan bij mij vergeten... Ik hoef geen HD-DVD's nog, ik red het prima met mijn normale dvd's...
pi_41806548
Als games niet meer op DVD passen redden 'we' het dus blijkbaar niet meer prima met normale dvd's. Maar inderdaad, het zou wel zo netjes zijn om dan ook een dvd-versie van de game uit te geven. Dat zal dan ook haast wel gebeuren. Verder is het allemaal speculatie en is er nog helemaal niets aangekondigd, dus het heeft niet zoveel zin om je er nu al druk over te gaan maken.
pi_41806592
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ah, dus jij vindt het eerlijk dat mensen verplicht worden een HD-DVD te kopen? .
Dan zijn ze geen haar beter dan Sony. .
Ik ben hardcore MS fan, al ver voor de XBOX. Maar dit zou ik zelfs onwijs fout vinden hoor. .
pi_41806614
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:32 schreef devv05 het volgende:
Als games niet meer op DVD passen redden 'we' het dus blijkbaar niet meer prima met normale dvd's. Maar inderdaad, het zou wel zo netjes zijn om dan ook een dvd-versie van de game uit te geven. Dat zal dan ook haast wel gebeuren. Verder is het allemaal speculatie en is er nog helemaal niets aangekondigd, dus het heeft niet zoveel zin om je er nu al druk over te gaan maken.
Dan hadden ze daar eerder aan moeten denken.
En iets op meerdere schijven releasen werkt prima. .
pi_41806751
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:32 schreef devv05 het volgende:
En sommigen zaten enkele maanden geleden nog keihard te beweren dat DVD's nog bijlange na niet op hun limiet zaten.
Dan is Blu-Ray toch opeens niet zo'n nutteloze toevoeging lijkt me
pi_41806806
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:40 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

En sommigen zaten enkele maanden geleden nog keihard te beweren dat DVD's nog bijlange na niet op hun limiet zaten.
Dan is Blu-Ray toch opeens niet zo'n nutteloze toevoeging lijkt me
Dat zitten ze ook niet. En behalve dat, wat is er mis met schijfjes wisselen? .
Wat zo fout is aan de ps3 is dat ze je zo een br-speler dwingen aan te schaffen en dat merk je in de prijs. Dat staat mij tegen.
DVD9 voldoet prima nog .
pi_41806901
Zolang MS het los aanbiedt en er geen games op HD-DVD komen is het wel oke.
Ik heb bij Sony echt niet het gevoel dat ze me dwingen een BR speler te kopen hoor, er zijn zelfs al launch games die ver boven de 9GB uitkomen.
Eigenlijk is het het beste om 6 maanden tot een jaar te kijken naar hoeveel van de games er nou echt gebruik van maken. Dan kun je er pas over oordelen vind ik
pi_41806941
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:48 schreef SToRM81 het volgende:
Zolang MS het los aanbiedt en er geen games op HD-DVD komen is het wel oke
Inderdaad.
En als er al games op HD-DVD komen, dan alleen als ze ook op DVD9 komen.
Dan zou ik het prima vinden.
  donderdag 14 september 2006 @ 17:51:03 #224
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_41806966
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef SToRM81 het volgende:
Er vervalt helemaal niks, omdat het pure speculaas is. MAW zal er voorlopig gewoonweg GEEN HD-DVD versie van de X360 core en premium komen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_41807136
Het zal inderdaad wel een hele tijd kunnen duren voordat het er echt is ja.
Misschien dat de premium van nu dan de goedkopere wordt en dat er dan gewoon een 60GB versie met HD-DVD komt (=gelijk aan de PS3)
  donderdag 14 september 2006 @ 18:09:27 #226
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41807462
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef Armageddon het volgende:
Is hier al een deel 2 van? Nee he?

[PC/X360] Test Drive: Unlimited
[PC/X360] Test Drive: Unlimited #2 Nog een weekje
Tada
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 14 september 2006 @ 18:09:29 #227
12888 Skull-splitter
pi_41807463
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef SToRM81 het volgende:
Het zal inderdaad wel een hele tijd kunnen duren voordat het er echt is ja.
Misschien dat de premium van nu dan de goedkopere wordt en dat er dan gewoon een 60GB versie met HD-DVD komt (=gelijk aan de PS3)
Ik gok er gewoon niet op. MS peilt gewoon in hoeverre er support is voor HD-DVD door het als een standalone uit te brengen. Bij definitief succes (dat wil zeggen: genoeg verkocht en gelijk of beter presterend dan Blu-ray, aangezien er nog steeds geen officiele standaard is die DE opvolger moet zijn) zullen ze de HD-DVD drive gewoon intern bouwen in de next gen Xbox. PS3 moet echter 10 jaar meegaan om de investering en strategie volledig uit te spelen. Dat is een periode waarin er waarschijnlijk gewoon sneller concurrenten op de markt komen. Deal with it.
pi_41808073
Dalijk komt er die hd dvd.. en komen er hd dvd's dan komen er maybe games op 2 dvd's inplek van 1.. final fantasy 7 kwam ook op 4 cd's...
pi_41808523
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:33 schreef wc-eend het volgende:
Dalijk komt er die hd dvd.. en komen er hd dvd's dan komen er maybe games op 2 dvd's inplek van 1.. final fantasy 7 kwam ook op 4 cd's...
Volgens mij reset de 360 automatisch als je de dvd lade open doet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41808578
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:48 schreef Tain het volgende:

[..]

Volgens mij reset de 360 automatisch als je de dvd lade open doet
dat is met een dashboard/firmware update vast wel op te lossen
  donderdag 14 september 2006 @ 19:02:19 #231
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41808974
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:33 schreef wc-eend het volgende:
3
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41809010
ach het waren er veel
pi_41809090
Misschien komt GTA4 wel al op meerdere DVD's. Dat zal iig geen klein spel worden
pi_41809242
Spellen worden groter maar compressie technieken worden ook beter, het zou echt enorm dom zijn van ms om games alleen op hd-dvd uit te gaan brengen, worden ze niet populair van.
pi_41809729
Tja, maar als ze games op DVD én HD-DVD moeten uitbrengen dan krijg je meer kosten. En aangezien de 360 met DVD wel goedkoper zal zijn dan de HD-DVD versie, druk je op die manier HD-DVD er ook niet echt door lijkt me
pi_41809999
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:24 schreef SToRM81 het volgende:
Tja, maar als ze games op DVD én HD-DVD moeten uitbrengen dan krijg je meer kosten. En aangezien de 360 met DVD wel goedkoper zal zijn dan de HD-DVD versie, druk je op die manier HD-DVD er ook niet echt door lijkt me
ze zullen dan liever die extra kosten maken dan veel klanten verliezen.

daarnast is een nadeel van zowel hd-dvd maar vooral van blue ray is de enorme opslagcapaciteit maar lage lees snelheid, oftewel je hebt heel veel date maar je kan die alleen op lage snelheid lezen oftewel langere laadtijden.
pi_41810307
Vraagje is de tekst van de game dead rising echt zo onleesbaar als het men beweert
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  donderdag 14 september 2006 @ 19:39:09 #238
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41810413
ja
pi_41810554
http://www.gamer.nl/doc/34724

Wat is dit voor een onzin? ik heb eergisteren al die demo gedownload vanaf amerikaanse mp....
pi_41810630
Zoveel gemist hier weer Bill en z`n HD dvd. HD tv`s

Ik ga voor de Sony Bravia 32v2000 Beste onder de LCD tv`s. Heeft ook zo`n eiwa award. Eerste LCD die wel met Rood en groen overweg kan
pi_41811328
Heb vandaag m'n 360 gehaald, zoals beloofd nog net binnen dit topic. Saints Row pakket met een vga kabeltje erbij. Wel een levensgroot verschil als je hem eerst op je oude tv speelt en dan op je monitor. Sommige effecten zijn echt prachtig. Ben er erg blij mee!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_41812313
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoveel gemist hier weer Bill en z`n HD dvd. HD tv`s

Ik ga voor de Sony Bravia 32v2000 Beste onder de LCD tv`s. Heeft ook zo`n eiwa award. Eerste LCD die wel met Rood en groen overweg kan
Hoeveel kost ie eigenlijk?
Door microsoft wordt toch de HD-ready tv van Samsung aangeprijst
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_41813145
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef samjustme het volgende:

[..]

van 1393 tot 1819 euro, kopieer plak de naam even in google, eerste link,
pi_41814376
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Niek. het volgende:

[..]

van 1393 tot 1819 euro, kopieer plak de naam even in google, eerste link,
Veeeel te veel geld voor mij
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_41815022
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

Veeeel te veel geld voor mij
Vind ik ook, heb nu maar een standaard 37cm tv maar vind het er top uitzien, misschien een keer een grotere maar wil daar echt niet zo belachelijk veel voor uitgeven.
pi_41816457
quote:

[..]

Ja duh, die zullen Sony gaan zitten promoten
  donderdag 14 september 2006 @ 22:07:24 #247
12888 Skull-splitter
pi_41816775
Echt, wat een loos geeikel eigenlijk over het wel of niet uitbrengen van HD-DVD spellen: not gonna happen THIS generation... Simple as that. Tegen de tijd dat DVD zelf te klein wordt voor spellen zijn we bij de volgende generatie. Devvers die nu al HD-DVD willen doen dat omdat ze niet willen of kunnen comprimeren, en geloof me, meestal is het dat laatste.
pi_41817693
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Un4 het volgende:
Heb vandaag m'n 360 gehaald, zoals beloofd nog net binnen dit topic. Saints Row pakket met een vga kabeltje erbij. Wel een levensgroot verschil als je hem eerst op je oude tv speelt en dan op je monitor. Sommige effecten zijn echt prachtig. Ben er erg blij mee!
Feli met je aankoop en welkom
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ja
Alleen op goedkope kleine kut tv's
pi_41817883
vandaag saint row gekocht
zit alleen nog in de sealing.
ik ga danny na maken
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_41817923
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Echt, wat een loos geeikel eigenlijk over het wel of niet uitbrengen van HD-DVD spellen: not gonna happen THIS generation... Simple as that. Tegen de tijd dat DVD zelf te klein wordt voor spellen zijn we bij de volgende generatie. Devvers die nu al HD-DVD willen doen dat omdat ze niet willen of kunnen comprimeren, en geloof me, meestal is het dat laatste.
Je hebt helemaal gelijk. Als ze nou flink hun best doen kunnen ze misschien de spellen wel terug op een CD krijgen
  donderdag 14 september 2006 @ 22:45:20 #251
12888 Skull-splitter
pi_41818286
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Als ze nou flink hun best doen kunnen ze misschien de spellen wel terug op een CD krijgen
Sommige games op de 1e Xbox en PS2 nemen gewoon 3x geen ruimte in...
pi_41818313
quote:

[..]

Adviesprijs van sony is 2000, mediamarkt, bcc enzo hebben `m voor 1799. Inet koop je `m voor 1375 ofzo. Hij springt er niet bijzonder uit op een HD signaal behalve de beter groen en rood kleuren maar de backlight is zelf in te stellen en dat schijnt nogal een voordeel te zijn. Dit kan alleen bij Sony. Plus Sony heeft zich geconcentreed op een goede weergaven met een SD signaal en dat is waar de meeste LCD het nu nog laten liggen

Hier staat een goede review van de tv Sony BRAVIA KDL-32V2000 32" LCD HDTV

Heb op een aantal game forums en audio/video forums gelezen en overal kwam deze tv naar voren, paar weken geleden kreeg hij ook de EIWA award voor LCD TV van het jaar 2006.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:46:24 #253
139407 jorienvdherik
pi_41818335
Bij de 1e mensen zijn de cd's van saints row al gebroken, zoals bij cod 2
pi_41818418
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ja duh, die zullen Sony gaan zitten promoten
Samsung en Sony hebben samen 1 fabriek voor beeldpanelen. Die in de Samsung en in de Sony zijn dus hetzelfde Alleen de soft- en hardware van Sony is beter. Maar Sony heeft ook vergelijkbare met die van Samsung, dan moet je de s2000 serie nemen, die is wat goedkoper
pi_41818427
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij de 1e mensen zijn de cd's van saints row al gebroken, zoals bij cod 2
Balen voor ze. Maar wat kan mij dat schelen?
  donderdag 14 september 2006 @ 22:49:29 #256
139407 jorienvdherik
pi_41818445
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:

[..]

Balen voor ze. Maar wat kan mij dat schelen?
Als je hem ook hebt oppassen
pi_41818485
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Als je hem ook hebt oppassen
Als je dan ook vertelt waar ik op moet passen kan ik er misschien nog iets mee
pi_41818627
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sommige games op de 1e Xbox en PS2 nemen gewoon 3x geen ruimte in...
Sterker nog, veel van de eerste PS2 games kwamen op CD
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:48 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Samsung en Sony hebben samen 1 fabriek voor beeldpanelen. Die in de Samsung en in de Sony zijn dus hetzelfde Alleen de soft- en hardware van Sony is beter. Maar Sony heeft ook vergelijkbare met die van Samsung, dan moet je de s2000 serie nemen, die is wat goedkoper
Samsung maakt wel mooie schermpjes
pi_41818641
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je moet er niet op gaan staan geloof ik
  donderdag 14 september 2006 @ 22:56:17 #260
139407 jorienvdherik
pi_41818723
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

hij zit te strak in de dvd hoes

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=88131
  donderdag 14 september 2006 @ 22:58:24 #261
12888 Skull-splitter
pi_41818812
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:54 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Sterker nog, veel van de eerste PS2 games kwamen op CD
Alle Q3 gebaseerde games namen ook maar iets van 600MB in.... heeft tot 2nd gen games opgeleverd voor zowel PS2 als Xbox
pi_41819155
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hij zit te strak in de dvd hoes

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=88131
Ik heb geen steelcase versie
  donderdag 14 september 2006 @ 23:56:00 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41821085
Er is een HD topic, ga daar heen met tv zaken aub.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:27:38 #264
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41822130
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een HD topic, ga daar heen met tv zaken aub.
Dan maar weer wat screens.
Battlefield: Bad Company

Rainbow Six

Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:37:58 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41822461
Jaaaaaaaaa Rainbow Six!

Wat heb ik daar zin in zeg
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41822919
Mooiste spel wat ik ooit gezien heb. Zelfs mooier dan GRAW.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 15 september 2006 @ 06:54:16 #267
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41825442
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een HD topic, ga daar heen met tv zaken aubgvd.
  vrijdag 15 september 2006 @ 06:56:24 #268
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41825446
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaaaaaa Rainbow Six!

Wat heb ik daar zin in zeg
Nog maar 2 maanden
pi_41825557
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:54 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Je moet er niet op gaan staan geloof ik
of met een bureaustoel overheen rijden
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_41825608
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Adviesprijs van sony is 2000, mediamarkt, bcc enzo hebben `m voor 1799. Inet koop je `m voor 1375 ofzo. Hij springt er niet bijzonder uit op een HD signaal behalve de beter groen en rood kleuren maar de backlight is zelf in te stellen en dat schijnt nogal een voordeel te zijn. Dit kan alleen bij Sony. Plus Sony heeft zich geconcentreed op een goede weergaven met een SD signaal en dat is waar de meeste LCD het nu nog laten liggen

Hier staat een goede review van de tv Sony BRAVIA KDL-32V2000 32" LCD HDTV

[afbeelding]

Heb op een aantal game forums en audio/video forums gelezen en overal kwam deze tv naar voren, paar weken geleden kreeg hij ook de EIWA award voor LCD TV van het jaar 2006.
Ik had gewacht op dit model. Net verschenen en 1080i .

Sony KDL-40W2000

Dat is degene die ik zou kiezen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41825772
Eerste scan van Kingdom Under Fire

http://images.xboxyde.com/gallery/public/4109/1094_0001.jpg

Groot plaatje, vandaar de link. Het schijnt veel meer een dungeon-crawler te worden deze keer, en dat vind ik erg leuk. Kijk wel uit naar deze game. Zomer 2007 wordt nu nog gezegd.
pi_41826750
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Eerste scan van Kingdom Under Fire

http://images.xboxyde.com/gallery/public/4109/1094_0001.jpg

Groot plaatje, vandaar de link. Het schijnt veel meer een dungeon-crawler te worden deze keer, en dat vind ik erg leuk. Kijk wel uit naar deze game. Zomer 2007 wordt nu nog gezegd.
ik weet niet of dat spel wel veilig is, met die "ring of doom/ circle of death"!
impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
pi_41826780
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Dan maar weer wat screens.
Battlefield: Bad Company
[afbeelding]
[afbeelding]

Rainbow Six
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn deze screens nou ingame of gerenderd?
hier is in iedergeval een gameplayvideo te zien: http://xboxyde.com/stream_3023_en.html

[ Bericht 7% gewijzigd door quantas op 15-09-2006 09:35:01 ]
impossible is nothing
Xbox-live nick: quantas lion
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:35:03 #274
2964 Armageddon
pi_41826912
Gisteren die demo van LMA manager gedownload maar als die hard Football manager op de pc vind ik het zwaar zuigen op de xbox360.
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:38:37 #275
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41826974
Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_41827013
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef NeoTribalist het volgende:
Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?
Bij FM2006 werkt het anders best behoorlijk.
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:43:21 #277
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41827069
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bij FM2006 werkt het anders best behoorlijk.
wat de fok moet je nou met een voetbal manager op de 360
pi_41827085
Die speel ik toch liever op mijn pc'tje hoor En in de tussentijd SR spelen op je 360
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
pi_41827304
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

wat de fok moet je nou met een voetbal manager op de 360
Ik vraag me toch echt af uit welk hol jij komt gekropen...Als een controller je niet bevalt....Dan game je toch zeker lekker met een muis en toetsenbord?

Ga iemand anders lastig vallen, kleuter.
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:56:28 #280
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41827313
Ohja, binnenkort gaat ie 100 euro omlaag...dat zou een reden kunnen zijn om te wachten
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:57:15 #281
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41827331
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vraag me toch echt af uit welk hol jij komt gekropen...Als een controller je niet bevalt....Dan game je toch zeker lekker met een muis en toetsenbord?

Ga iemand anders lastig vallen, kleuter.
voel je je nu al aangevallen

nerd
pi_41827374
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:57 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

voel je je nu al aangevallen
Nee, ik voel me aangetast in mijn waardigheid, nou goed.

Waar het mij om gaat is dat je in je andere (onnodige en thans gesloten) topic controllers af zit te zeiken en vervolgens hier het evangelie van de muis lijkt te komen verkondigen. Da's allemaal best maar je vertelt mij niks nieuws. Doe dus mee in de (doorgaans van veel hoger niveau) discussie zonder dingen af te komen zeiken of ga je moeder om een snoepje vragen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:03:53 #283
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41827450
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, ik voel me aangetast in mijn waardigheid, nou goed.

Waar het mij om gaat is dat je in je andere (onnodige en thans gesloten) topic controllers af zit te zeiken en vervolgens hier het evangelie van de muis lijkt te komen verkondigen. Da's allemaal best maar je vertelt mij niks nieuws. Doe dus mee in de (doorgaans van veel hoger niveau) discussie zonder dingen af te komen zeiken of ga je moeder om een snoepje vragen.
Jij ging in op mijn "Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?"

Dat was jou keuze
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:07:03 #284
2964 Armageddon
pi_41827518
Het gaat er hier niet om of het met een muis of een controller beter gaat het gaat om de kwaliteit van het spel. En die LMA zuigt dikke ballen. Met of zonder muis.
pi_41827522
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:56 schreef NeoTribalist het volgende:
Ohja, binnenkort gaat ie 100 euro omlaag...dat zou een reden kunnen zijn om te wachten
Vast ooit wel een keer ja. Een 32" HDTV is vast ook wel ooit voor 300 euro te koop, een Wii is over 4 jaar nog maar 100 euro en die nieuwe videokaart kost over 2 jaar ook nog maar een kwart van wat ie nu kost. Happy waiting.
pi_41827572
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:03 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

Jij ging in op mijn "Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?"

Dat was jou keuze
Ja, en ik trok de logische conclusie dat jij een aversie hebt tegen controllers omdat je dat in het andere topic al hebt gemeldt. Zal mij aan mijn reet roesten of jij dat vindt, maar dan heb je weinig te zoeken in een topic over een console. Als je dan al gaat posten in zo'n topic dan hoef je niet geringschattend te doen over een game die je klaarblijkelijk nog niet hebt gespeeld op een console.

Anyways, laten we het verder vriendelijk houden, we doen niemand een plezier zo.
pi_41828125
Verdorie, ik moet 3 games tegelijk spelen op dit moment. (Naja, wil)
Heb laatst Condemned binnen gekregen, evenals DR en SR. Te veel toffe games AAAAAH.
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:43:26 #288
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41828412
Condemned had je al uitgespeeld moeten hebben nou. Maar beter laat dan nooit. Met SR en DR zit ik ook. En dan heb ik ook wel zin om TDU te gaan kopen.
En er zijn nog spellen waar ik nog een aantal achievements wil halen.
Leuke hobby die 360, kost alleen te veel tijd. Ik denk dat ik maar voor een PS3 ga. Dan heb ik iig tot maart geen spellen die ik moet spelen. Als ik dan gelijk Sony fanboy wordt hoef ik ook al die super spellen op de 360 niet te spelen. Scheeld verlopig een hoop tijd.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_41829127
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:43 schreef Heintje het volgende:
Condemned had je al uitgespeeld moeten hebben nou. Maar beter laat dan nooit.
Sorry dat ik geen oneindige tijd en financiele middelen heb om alle 360 games te kopen en spelen
Ik wil ook nog genieten wat mijn andere spelsystemen als je het niet erg vindt.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:15:12 #290
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41829297
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:09 schreef Morthill het volgende:

[..]

Sorry dat ik geen oneindige tijd en financiele middelen heb om alle 360 games te kopen en spelen
Ik wil ook nog genieten wat mijn andere spelsystemen als je het niet erg vindt.
Condemned!
Gamen!
Nu!

Fantastische game (als je van horror-achtige games houdt)
The line is a dot to you!
pi_41829321
Ik moet de demo van Condemned nog eens uitproberen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:17:13 #292
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41829363
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet de demo van Condemned nog eens uitproberen.
Condemned!
Gamen!
Nu!

je mag die van mij anders wel een keertje lenen
Kloeink!
pi_41829400
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:15 schreef kepler het volgende:

[..]

Condemned!
Gamen!
Nu!

Fantastische game (als je van horror-achtige games houdt)
Dead Rising eerst, dan Saints Row en dan Condemned dus.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:19:18 #294
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41829430
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dead Rising eerst, dan Saints Row en dan Condemned dus.
Condemned duurt maar iets van 10 uurtjes, ik zou hem zeker voor SR spelen
pi_41829847
Ben voorlopig nog wel 2 weekjes zoet met SR, dan ga ik voor DR en ik hoop dat GoW en Viva Pinata dan beschikbaar zijn om een plekje in mijn collectie te krijgen
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:52:07 #296
2964 Armageddon
pi_41830400
Waarom komen al die kutspellen tegelijk uit? Aaaargghhhh. Ze denken zeker dat het geld op mijn rug groeit?
pi_41830432
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef Jheronimus het volgende:
Ben voorlopig nog wel 2 weekjes zoet met SR, dan ga ik voor DR en ik hoop dat GoW en Viva Pinata dan beschikbaar zijn om een plekje in mijn collectie te krijgen
God ja, die games ook nog Te veel games, zo weinig tijd.
pi_41830559
Ik probeer mijn baas nog zover te krijgen om mij te betalen voor fulltime gamen, maar helaas, het bleek niet nodig!

Krijg gewoon maagzweren als ik denk aan alle games die nog uitgespeeld moeten worden en de weinige tijd die ik daarvoor heb
pi_41832030
Mensen kom op, het HD topic is er nier voor niets, geleuter over TV's is voor veel mensen behoorlijk vervelend. Hier gaat het over de 360, voor HD gaan we naar ---> [High Definition & Multichannel Audio] #6

Dank u.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:43:01 #300
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41832050
Ik heb een hd tv en geen xbox360
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')