Je gaat het helemaal top vinden, alleen zo jammer dat het spel best wel kort isquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Guerra het volgende:
Net Condemned bij Play.com besteld. Benieuwd hoe die is aangezien ik nog nooit echt een psychologisch horror spel heb gespeeld. Hij lijkt me wel heel vet.
Condemned is gewoon een geweldige game in z'n genre, zeker een must-have.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Guerra het volgende:
Net Condemned bij Play.com besteld. Benieuwd hoe die is aangezien ik nog nooit echt een psychologisch horror spel heb gespeeld. Hij lijkt me wel heel vet.
Ja samen met Mass Effect een grote must have voor me.quote:
1 jaar, kerel bij de dixons probeerde me nog 3 jaar extra garantie aan te smeren toen ik hem kochtquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:55 schreef Un4 het volgende:
Haha, gaat het zo snel dan met die topics? Waarschijnlijk donderdag even de MM binnenlopen
Hoeveel jaar garantie zit er standaard trouwens op de 360?
Haha, die zal wel een leuk gezicht getrokken hebben na die opmerking.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
1 jaar, kerel bij de dixons probeerde me nog 3 jaar extra garantie aan te smeren toen ik hem kochtbegon hij een verhaal over controllers en dat je dan eits verder naar achteren gaat zitten en dan doormiddel van de kabel zo je xbox360 naar voren trekt bijvoorbeeld uit een tv meuble/kastje oid. heb ik hem meteen maar even verteld dat de controller die erbij zit draadloos is
![]()
Mensen die niet weten wat ze verkopen![]()
Ja,... vraag hem waarom ik het spel nog niet speel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
In other news: heeft iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B omtrent Gears of War?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vraag hem waarom ik het spel nog niet speel.
Kutvraag, krijg ik vast een kutantwoord!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vraag hem waarom ik het spel nog niet speel.
Hoe het voelt om een spel te ontwikkelen waar zoveel druk op staat (torenhoge verwachtingen van vrijwel iedereen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kutvraag, krijg ik vast een kutantwoord!
NEXT!
Welke elementen uit andere spellen hij zo graag in wou verwerken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
In other news: heeft iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B omtrent Gears of War?
Een spel dat zijn eigen TV-Serie krijgt en wordt verfilmd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Condemned is gewoon een geweldige game in z'n genre, zeker een must-have.
online zoals halo 2 dus met levels en matchmaking en clan support?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Of er Jazz Jackrabbit themed downloadable content komtquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kutvraag, krijg ik vast een kutantwoord!
NEXT!
Word er al aan een deel 2 gewerkt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |