Bij FM2006 werkt het anders best behoorlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef NeoTribalist het volgende:
Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?
wat de fok moet je nou met een voetbal manager op de 360quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij FM2006 werkt het anders best behoorlijk.
Ik vraag me toch echt af uit welk hol jij komt gekropen...Als een controller je niet bevalt....Dan game je toch zeker lekker met een muis en toetsenbord?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
wat de fok moet je nou met een voetbal manager op de 360om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af uit welk hol jij komt gekropen...Als een controller je niet bevalt....Dan game je toch zeker lekker met een muis en toetsenbord?
Ga iemand anders lastig vallen, kleuter.
Nee, ik voel me aangetast in mijn waardigheid, nou goed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:57 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voel je je nu al aangevallenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ging in op mijn "Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?"quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik voel me aangetast in mijn waardigheid, nou goed.
Waar het mij om gaat is dat je in je andere (onnodige en thans gesloten) topic controllers af zit te zeiken en vervolgens hier het evangelie van de muis lijkt te komen verkondigen. Da's allemaal best maar je vertelt mij niks nieuws. Doe dus mee in de (doorgaans van veel hoger niveau) discussie zonder dingen af te komen zeiken of ga je moeder om een snoepje vragen.
Vast ooit wel een keer ja. Een 32" HDTV is vast ook wel ooit voor 300 euro te koop, een Wii is over 4 jaar nog maar 100 euro en die nieuwe videokaart kost over 2 jaar ook nog maar een kwart van wat ie nu kost. Happy waiting.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:56 schreef NeoTribalist het volgende:
Ohja, binnenkort gaat ie 100 euro omlaag...dat zou een reden kunnen zijn om te wachten
Ja, en ik trok de logische conclusie dat jij een aversie hebt tegen controllers omdat je dat in het andere topic al hebt gemeldt. Zal mij aan mijn reet roesten of jij dat vindt, maar dan heb je weinig te zoeken in een topic over een console. Als je dan al gaat posten in zo'n topic dan hoef je niet geringschattend te doen over een game die je klaarblijkelijk nog niet hebt gespeeld op een console.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jij ging in op mijn "Verwachten ze dat je dat ding gaat besturen zonder muis?"
Dat was jou keuze
Sorry dat ik geen oneindige tijd en financiele middelen heb om alle 360 games te kopen en spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:43 schreef Heintje het volgende:
Condemned had je al uitgespeeld moeten hebben nou. Maar beter laat dan nooit.
Condemned!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen oneindige tijd en financiele middelen heb om alle 360 games te kopen en spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil ook nog genieten wat mijn andere spelsystemen als je het niet erg vindt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Condemned!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet de demo van Condemned nog eens uitproberen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dead Rising eerst, dan Saints Row en dan Condemned dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Condemned!
Gamen!
Nu!
Fantastische gameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(als je van horror-achtige games houdt)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Condemned duurt maar iets van 10 uurtjes, ik zou hem zeker voor SR spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dead Rising eerst, dan Saints Row en dan Condemned dus.
God ja, die games ook nogquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef Jheronimus het volgende:
Ben voorlopig nog wel 2 weekjes zoet met SR, dan ga ik voor DR en ik hoop dat GoW en Viva Pinata dan beschikbaar zijn om een plekje in mijn collectie te krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop