Sommige games op de 1e Xbox en PS2 nemen gewoon 3x geen ruimte in...quote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Als ze nou flink hun best doen kunnen ze misschien de spellen wel terug op een CD krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Adviesprijs van sony is 2000, mediamarkt, bcc enzo hebben `m voor 1799. Inet koop je `m voor 1375 ofzo. Hij springt er niet bijzonder uit op een HD signaal behalve de beter groen en rood kleuren maar de backlight is zelf in te stellen en dat schijnt nogal een voordeel te zijn. Dit kan alleen bij Sony. Plus Sony heeft zich geconcentreed op een goede weergaven met een SD signaal en dat is waar de meeste LCD het nu nog laten liggenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoeveel kost ie eigenlijk?
Door microsoft wordt toch de HD-ready tv van Samsung aangeprijst
Samsung en Sony hebben samen 1 fabriek voor beeldpanelen. Die in de Samsung en in de Sony zijn dus hetzelfdequote:Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ja duh, die zullen Sony gaan zitten promotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Balen voor ze. Maar wat kan mij dat schelen?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij de 1e mensen zijn de cd's van saints row al gebroken, zoals bij cod 2
Als je hem ook hebt oppassenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Balen voor ze. Maar wat kan mij dat schelen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je dan ook vertelt waar ik op moet passen kan ik er misschien nog iets meequote:Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je hem ook hebt oppassenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterker nog, veel van de eerste PS2 games kwamen op CDquote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sommige games op de 1e Xbox en PS2 nemen gewoon 3x geen ruimte in...
Samsung maakt wel mooie schermpjesquote:Op donderdag 14 september 2006 22:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Samsung en Sony hebben samen 1 fabriek voor beeldpanelen. Die in de Samsung en in de Sony zijn dus hetzelfdeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alleen de soft- en hardware van Sony is beter. Maar Sony heeft ook vergelijkbare met die van Samsung, dan moet je de s2000 serie nemen, die is wat goedkoperJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet er niet op gaan staan geloof ikquote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je dan ook vertelt waar ik op moet passen kan ik er misschien nog iets meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij zit te strak in de dvd hoesquote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je dan ook vertelt waar ik op moet passen kan ik er misschien nog iets meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alle Q3 gebaseerde games namen ook maar iets van 600MB in.... heeft tot 2nd gen games opgeleverd voor zowel PS2 als Xboxquote:Op donderdag 14 september 2006 22:54 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Sterker nog, veel van de eerste PS2 games kwamen op CDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb geen steelcase versiequote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zit te strak in de dvd hoes
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=88131
Dan maar weer wat screens.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een HD topic, ga daar heen met tv zaken aub.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een HD topic, ga daar heen met tv zaken aubgvd.
Nog maar 2 maandenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaaaaaaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Rainbow Six!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat heb ik daar zin in zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of met een bureaustoel overheen rijdenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je moet er niet op gaan staan geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had gewacht op dit model. Net verschenen en 1080i .quote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Adviesprijs van sony is 2000, mediamarkt, bcc enzo hebben `m voor 1799. Inet koop je `m voor 1375 ofzo. Hij springt er niet bijzonder uit op een HD signaal behalve de beter groen en rood kleuren maar de backlight is zelf in te stellen en dat schijnt nogal een voordeel te zijn. Dit kan alleen bij Sony. Plus Sony heeft zich geconcentreed op een goede weergaven met een SD signaal en dat is waar de meeste LCD het nu nog laten liggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier staat een goede review van de tv Sony BRAVIA KDL-32V2000 32" LCD HDTV
[afbeelding]
Heb op een aantal game forums en audio/video forums gelezen en overal kwam deze tv naar voren, paar weken geleden kreeg hij ook de EIWA award voor LCD TV van het jaar 2006.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet niet of dat spel wel veilig is, met die "ring of doom/ circle of death"!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Eerste scan van Kingdom Under Fire
http://images.xboxyde.com/gallery/public/4109/1094_0001.jpg
Groot plaatje, vandaar de link. Het schijnt veel meer een dungeon-crawler te worden deze keer, en dat vind ik erg leuk. Kijk wel uit naar deze game. Zomer 2007 wordt nu nog gezegd.
zijn deze screens nou ingame of gerenderd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan maar weer wat screens.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Battlefield: Bad Company
[afbeelding]
[afbeelding]
Rainbow Six
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop