[PC/X360] Test Drive: Unlimited #2 Nog een weekjequote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef Armageddon het volgende:
Is hier al een deel 2 van? Nee he?
[PC/X360] Test Drive: Unlimited
Ik gok er gewoon niet op. MS peilt gewoon in hoeverre er support is voor HD-DVD door het als een standalone uit te brengen. Bij definitief succes (dat wil zeggen: genoeg verkocht en gelijk of beter presterend dan Blu-ray, aangezien er nog steeds geen officiele standaard is die DE opvolger moet zijn) zullen ze de HD-DVD drive gewoon intern bouwen in de next gen Xbox. PS3 moet echter 10 jaar meegaan om de investering en strategie volledig uit te spelen. Dat is een periode waarin er waarschijnlijk gewoon sneller concurrenten op de markt komen. Deal with it.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef SToRM81 het volgende:
Het zal inderdaad wel een hele tijd kunnen duren voordat het er echt is ja.
Misschien dat de premium van nu dan de goedkopere wordt en dat er dan gewoon een 60GB versie met HD-DVD komt (=gelijk aan de PS3)
Volgens mij reset de 360 automatisch als je de dvd lade open doetquote:Op donderdag 14 september 2006 18:33 schreef wc-eend het volgende:
Dalijk komt er die hd dvd.. en komen er hd dvd's dan komen er maybe games op 2 dvd's inplek van 1.. final fantasy 7 kwam ook op 4 cd's...
dat is met een dashboard/firmware update vast wel op te lossenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij reset de 360 automatisch als je de dvd lade open doet
3quote:Op donderdag 14 september 2006 18:33 schreef wc-eend het volgende:
Dalijk komt er die hd dvd.. en komen er hd dvd's dan komen er maybe games op 2 dvd's inplek van 1.. final fantasy 7 kwam ook op 4 cd's...
ze zullen dan liever die extra kosten maken dan veel klanten verliezen.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:24 schreef SToRM81 het volgende:
Tja, maar als ze games op DVD én HD-DVD moeten uitbrengen dan krijg je meer kosten. En aangezien de 360 met DVD wel goedkoper zal zijn dan de HD-DVD versie, druk je op die manier HD-DVD er ook niet echt door lijkt me
Hoeveel kost ie eigenlijk?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoveel gemist hier weerBill en z`n HD dvd. HD tv`s
Ik ga voor de Sony Bravia 32v2000 Beste onder de LCD tv`s. Heeft ook zo`n eiwa award. Eerste LCD die wel met Rood en groen overweg kan![]()
van 1393 tot 1819 euro, kopieer plak de naam even in google, eerste link,quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoeveel kost ie eigenlijk?
Door microsoft wordt toch de HD-ready tv van Samsung aangeprijst
Veeeel te veel geld voor mijquote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
van 1393 tot 1819 euro, kopieer plak de naam even in google, eerste link,![]()
Vind ik ook, heb nu maar een standaard 37cm tv maar vind het er top uitzien, misschien een keer een grotere maar wil daar echt niet zo belachelijk veel voor uitgeven.quote:
Ja duh, die zullen Sony gaan zitten promotenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoeveel kost ie eigenlijk?
Door microsoft wordt toch de HD-ready tv van Samsung aangeprijst
Feli met je aankoop en welkomquote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Un4 het volgende:
Heb vandaag m'n 360 gehaald, zoals beloofd nog net binnen dit topic.Saints Row pakket met een vga kabeltje erbij. Wel een levensgroot verschil als je hem eerst op je oude tv speelt en dan op je monitor. Sommige effecten zijn echt prachtig. Ben er erg blij mee!
Alleen op goedkope kleine kut tv'squote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ja
Je hebt helemaal gelijk. Als ze nou flink hun best doen kunnen ze misschien de spellen wel terug op een CD krijgenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Echt, wat een loos geeikel eigenlijk over het wel of niet uitbrengen van HD-DVD spellen: not gonna happen THIS generation... Simple as that. Tegen de tijd dat DVD zelf te klein wordt voor spellen zijn we bij de volgende generatie. Devvers die nu al HD-DVD willen doen dat omdat ze niet willen of kunnen comprimeren, en geloof me, meestal is het dat laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |