Pics!quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:18 schreef Ruuub het volgende:
Ik heb zo'n zusje, die HIER, VOOR mijn NEUS, met haar VRIENDJE gaat lopen ZOENEN![]()
...En dat terwijl ik mijn vriendin pas vrijdag weer zie...![]()
...
is kut hè?![]()
![]()
![]()
De vriendin van de TSquote:
Of je geeft je zusje een zoen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:18 schreef Ruuub het volgende:
Ik heb zo'n zusje, die HIER, VOOR mijn NEUS, met haar VRIENDJE gaat lopen ZOENEN![]()
...
is kut hè?![]()
![]()
![]()
Of ga met je zusje lopen zoenen, nog beterquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:24 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Of je geeft je zusje een zoen.![]()
Dan zoen je je vader, of de buurman.quote:
Of de hondquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dan zoen je je vader, of de buurman.
Ga dan gelijk neuken manquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:26 schreef duckes het volgende:
[..]
Of ga met je zusje lopen zoenen, nog beter
Ik gok 13.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:37 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe oud is je zusje?
Er ook serieus over nadenkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:35 schreef duckes het volgende:
[..]
je zusje neuken uh-huhen dan maar hopen dat ze niet zwanger wordt
M-I-L-Fquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:21 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Pics!
Het is trouwens zo'n zusje dat. Pool..
[..]
De vriendin van de TS?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:18 schreef Ruuub het volgende:
...
is kut hè?![]()
![]()
![]()
Nee maar wel met mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef Ruuub het volgende:
[..]
neuh... dat doet ze allemaal niet met dr vriend
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef Rekkie het volgende:
Ik zie mijn vriendin vanvond weer.... en dan ga ik zoenen met een andere meid vlak voor haar neus..... PWND!!!
Maar het is echt waar.... en dat doe ik elke dag.quote:
ey dat kan niet he. We gaan natuurlijk wel met 2 maten metenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar het is echt waar.... en dat doe ik elke dag.
En die muts vindt het allemaal prima.... ik vermoed dan ook dat zij het er ook wel van neemt![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef Vector_SLD het volgende:
Sla die booswicht op zijn neus!
Nee 1 maat... het gaat om dezelfde meid ook nog eensquote:Op woensdag 13 september 2006 11:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ey dat kan niet he. We gaan natuurlijk wel met 2 maten meten![]()
Hij zoent toch met zijn zusjequote:
Ah ok?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Hij zoent toch met zijn zusje
:S:S:S:S:S:S:S:S WAAROM DOE JE ZOS:S:S:S:quote:
Klinkt als een toprelatiequote:Op woensdag 13 september 2006 11:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar het is echt waar.... en dat doe ik elke dag.
En die muts vindt het allemaal prima.... ik vermoed dan ook dat zij het er ook wel van neemt![]()
Ja dat is het sowieso....quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:58 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
:S:S:S:S:S:S:S:S WAAROM DOE JE ZOS:S:S:S:
WAAROM ZEG JE NIKS::S:S::S:S:S::S:S:S:S:
JIJ BEGON MET PRATEN:S::S:S:S:S:
:S:S:S:SIK WIL JE NIET MEER ZIEN:S:S:S:S:
* leeft meequote:Op woensdag 13 september 2006 11:42 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik zie mijn vriendin zondag pas weer.
Ik wil nu al bij haar zijn!!
en dan zwaar de lul zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 13:09 schreef Rosbief het volgende:
Als je ziet dat ze willen gaan zoenen moet je met je handen hun koppen keihard tegen elkaar aan butsen!![]()
![]()
![]()
Doe ik ook altijd in de lokale dancing, en dan snel wegrennen![]()
hahaquote:Op woensdag 13 september 2006 13:09 schreef Rosbief het volgende:
Als je ziet dat ze willen gaan zoenen moet je met je handen hun koppen keihard tegen elkaar aan butsen!![]()
![]()
![]()
Doe ik ook altijd in de lokale dancing, en dan snel wegrennen![]()
Dank je. Ik heb wel afgelopen zaterdag ongeveer om de 100mtr staan zoenen met m'n vriendin toen ik door utrecht liep. Dus helemaal onschuldig aan anderen ergeren ben ik ook nietquote:
elke dag een andere ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:18 schreef Ruuub het volgende:
...
is kut hè?![]()
![]()
![]()
Addertje? Ze is een cavia met identiteitscrisis?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat is het sowieso....
Maar er zit wel een addertje onder het gras bij dit verhaal hoor.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |