Ik heb nog geen een school gezien zonder drankautomaatquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef Gluckskafer het volgende:
Ze zouden schooljeugd helemaal moeten weren uit supermarkten.
Staan ze daar allemaal in de rij om 1 voor 1 een blikje cola te betalen
Maar dan kost het die sloeber een euro ofzo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:41 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een school gezien zonder drankautomaat![]()
snel maar even wat bij-editten voordat je bericht verwijderd wordt omdat het 100% in hoofdletters staatquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
JA, DAT KRIJG JE IN EEN LIDL IN DE BIJLMER
Wees blij dat ze nog geen machinegeweren op je richten
Nee, we hebben een uur pauze terwijl het winkelcentrum op 5 minuten loopafstand is.quote:Zo te lezen kan jij beter op school blijven in je pauze.
Ja hoor, scheer die jeugd allemaal maar weer over 1 kam. Wij stonden daar toevallig beide met een blikje energiedrank van 30 cent in de rij.quote:Ze zouden schooljeugd helemaal moeten weren uit supermarkten.
Staan ze daar allemaal in de rij om 1 voor 1 een blikje cola te betalen
Oja, de jeugd is tegenwoordig massaal aan de imitatie-redbull.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:55 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Nee, we hebben een uur pauze terwijl het winkelcentrum op 5 minuten loopafstand is.
[..]
Ja hoor, scheer die jeugd allemaal maar weer over 1 kam. Wij stonden daar toevallig beide met een blikje energiedrank van 30 cent in de rij.![]()
Ah ROC, dan is een uur pauze wel normaal. Heb ik hier @Tudelft ook, dacht dat je op middelbare school zat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:19 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Tsjah, ik weet ook niet waarom ik zo abnormaal langpauze heb, maar ik zit er niet mee hoor. Heb trouwens een eerste pauze van een halfuur en tweede pauze van een uur.![]()
Oh ja, en om jullie nog gekker te maken... Ik ben op de maandag vrij, op de woensdag tot 12 uur school en de rest van de dagen tot half 3 school.
Lang leve ROC.Moet er wel trouwens bij zeggen dat het rooster nog gewijzigd kan worden.
![]()
Echte mannen zitten niet meer op school.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Echte mannen nemen gewoon een uur pauze, ook al is dat niet in overeenstemming met het rooster
Dus?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:31 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Oja, de jeugd is tegenwoordig massaal aan de imitatie-redbull.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef PDOA het volgende:
Zo te lezen kan jij beter op school blijven in je pauze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |