Ik zit al op school, heb tot half 10!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:22 schreef droks het volgende:
30% inkt hier maar ik ga nu naar school, hopelijk hebben alle pc's 15% inkt.. (ICT opleiding)

Aan de kleur te zijn lijkt mij dat dit GeenStijl wasquote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef calvobbes het volgende:
WTF
Ik ben ondertussen wel benieuwd welke groep dat doet

Ik ben net even bezig geweest met wat zwarte lijnen.. iemand was zo lief om een klein stukje te helpen bovenin de F.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef Impry het volgende:
Ik ga nu even wat lijnen restaureren... (en als ik nog over heb die (beginnende) mooie tekening in het uitroepteken weghalen, stel je voor dat hij beschermd wordt)

quote:Op woensdag 13 september 2006 10:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben net even bezig geweest met wat zwarte lijken.. iemand was zo lief om een klein stukje te helpen bovenin de F.![]()

Een kunstwerk in ons uitroepteken?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef Impry het volgende:
Ik ga nu even wat lijnen restaureren... (en als ik nog over heb die (beginnende) mooie tekening in het uitroepteken weghalen, stel je voor dat hij beschermd wordt)

Dan gebruik je geen tool!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dik kans dat ik dat was trouwens, de F lijnen staan er nu weer helemaal!
En welke hond heeft die lijnen van de K die ik een uur geleden getekend heb weer weggehaald!

Ik heb nu weer helemaal rondom zwarte lijnen neergezetquote:Op woensdag 13 september 2006 10:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En welke hond heeft die lijnen van de K die ik een uur geleden getekend heb weer weggehaald!
Nee, want dan kunnen we dat stuk niet meer blauw kleuren waardoor het logo er nooit meer egaal uit zal zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een kunstwerk in ons uitroepteken?
Ik denk dat we daar trots op mogen zijn!

Ach, die losers zijn het over een paar dagen wel zat als ze doorhebben dat ze 't logo toch niet wegkrijgen. Gewoon de lijnen in stand houden, dan kleuren we 'em later wel weer mooi in.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:07 schreef Foeske het volgende:
Aan de kleur te zijn lijkt mij dat dit GeenStijl was![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |