Ik heb een van de poot van de K de contouren hersteld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb de K al weer een heel stuk witter gemaakt.. Wie was met het zwart bezig??![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef mcDavid het volgende:
Haha ik zit hier in een leeg computer lokaal op 3 computers tegelijk te tekenen!
Heb dit lokaal nu gehad dus ga door in het volgende, heb nog tot half 7 dan gaat de school dicht!
Ehm.. als ik het goed begrijp wil je de vermeende aanvallers 'kapot' maken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Xith het volgende:
en misschien als dit weer gefix is en iedereen weer aardig wat inkts heeft onze vermeende aanvallen kapot maken?
De kleurentool wil nog wel eens wat kuren hebben, vooral als je monitor op 1024x768 ofzo staat. Dan verschuift de kleurencirkel namelijk als je scrollt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:40 schreef Platina het volgende:
Die tools werken niet echt goed bij mij, of gebruik ik ze fout?
nee, geloof niet dat het VIP was - dan waren we al dood... maar denk eerder aan een nederlandse forum die niet tweeakers isquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm.. als ik het goed begrijp wil je de vermeende aanvallers 'kapot' maken?
Twee probleempjes:
1. Wie zijn de aanvallers? Dat er 'VIP' in het FOK! logo wordt gekalkt hoeft niet in te houden dat dat ook daadwerkelijk door VIP gedaan is.
2. Het is handiger onze inkt te gebruiken om ons logo in stand te houden. Wraakacties of 'verneukacties' in het algemeen lokken alleen maar nog meer vandalisme richting FOK! logo uit..
Aan de kleuren te zien denk ik dat het Geenstijl en Flabber zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:00 schreef Xith het volgende:
[..]
nee, geloof niet dat het VIP was - dan waren we al dood... maar denk eerder aan een nederlandse forum die niet tweeakers is
nee, we zijn met meer dan 30.. en oneindige inkt? nee dat niet, maar we; iets soortgelijks.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:07 schreef Symer het volgende:
Ik denk eerder dat het 1 persoon met een oneindige hoeveelheid inkt is. De kleur is namelijk steeds exact hetzelfde en het gekras gaat steeds op dezelfde manier. Verschillende mensen krassen op verschillende manieren.
Meer dan 30.. Jostiband..?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef BillGates het volgende:
[..]
nee, we zijn met meer dan 30.. en oneindige inkt? nee dat niet, maar we; iets soortgelijks.
veel succes..
Wees dan ook een vent en vertel even wie 'we' zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef BillGates het volgende:
[..]
nee, we zijn met meer dan 30.. en oneindige inkt? nee dat niet, maar we; iets soortgelijks.
veel succes..
Wat moet ik me voorstellen bij 'iets soortgelijks'? Een of ander script?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef BillGates het volgende:
[..]
veel succes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |