Ik woon ook in het Gooi (Huizen) maar ik cash nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef danos het volgende:
het is lekker cashen daar bij die mensen, lekker bij elkaar in het Gooi
quote:
Ze in de Lama's een paar weken terug, werd ze echt zwaar afgezekenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:04 schreef LeoLoopneus het volgende:
Viola Holt zit toch zo ongeveer in elk programma waar men uitgerangeerde BN'ers voor zoekt?![]()
Ja en terecht!!!! Waarschijnlijk had ze het zelf niet eens door....quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:06 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ze in de Lama's een paar weken terug, werd ze echt zwaar afgezeken
Lekker met pensioen, leuk autootje en een aardige vrouw, zie em vaak lopen met zn hondjequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:29 schreef the_fucker het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar John Bernhard....
Prijzenslag was wel ok :lol:quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
BULLETJEEEEEEEEE!!!
geweldig hahaha
[afbeelding]
![]()
Ruud ter Weijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:27 schreef PsyCha het volgende:
Hoe heet die dude die Ooggetuige altijd presenteerde? Hij was ook wel tof.
Vrouw?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Lekker met pensioen, leuk autootje en een aardige vrouw, zie em vaak lopen met zn hondje![]()
die deed toch ook F1 een tijd ?quote:
Vroeger was ie badmeester in Soest.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:29 schreef the_fucker het volgende:
Frank Masmeijer runt tegenwoordig een broodjeszaak in Belgie.
Ik ben wel benieuwd naar John Bernhard....
Yepz heeft hij ook gedaan iddquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
die deed toch ook F1 een tijd ?
ooggetuigen was echt een spannend programma vroeger whoot!, hoe een jochie in een graan silo iets kwam nou nou..
Issie ook, Afgraver weet niet waar hij over praat volgens mij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:38 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Vrouw?
Ik dacht altijd dat hij homofiel was![]()
Nietwaar, John B is hartstikke hetero.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:05 schreef Sebash het volgende:
[..]
Issie ook, Afgraver weet niet waar hij over praat volgens mij.
Hans woont in frankrijk afaik
Ik noem een Google:quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:06 schreef Razor21 het volgende:
Ik noem een :
Ursul de Geer
Ted de Braak
Frank Masmeijer
Hans van der Toght
John Bernard
Viola Holt
Catherina Keyl
Hoe vergaathet ze?
Ik mis ze namelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenaar van zijn eigen televisie productie maatschappij Boldface Produkties BVquote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef Yozzz het volgende:
Francois Boulangé
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:26 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Eigenaar van zijn eigen televisie productie maatschappij Boldface Produkties BV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |