quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:08 schreef An24 het volgende:
[..]
HM2 heeft ook nog 16 repen liggen, komt goed![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Terwijl An24 nog lekker doorpost in het vorige topic en zich afvraagt waarom het er zo stil is
Ff terug lezen P, ben bang voor FBquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb ik speciaal zoeentje meegenomen ZONDER extra vulling (wat overigens wel een doodzonde is, maar goed...... ), begint ze weer over die van HM2
![]()
FB heeft een geheel eigen reepquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:47 schreef An24 het volgende:
[..]
ff vergeten dat ik dat kon
en dus het volgende postte:
[..]
Ff terug lezen P, ben bang voor FB![]()
![]()
Duh.....hoewel ik geen problemen heb met modderworstelende vrouwen, zou ik niet graag de oorzaak van een ruzie tussen twee gewaardeerde mede-fotters zijnquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook nog nu er al sprake is van 16?
Nee Flash, was in twijfel...maar volgens de Port of Rotterdam-site komt dat bootje om 00:30 uur aan. Twijfels hier dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Moest jij niet die dozenschuit op de plaat gaan zetten ongeveer NU?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb ik speciaal zoeentje meegenomen ZONDER extra vulling (wat overigens wel een doodzonde is, maar goed...... ), begint ze weer over die van HM2
![]()
Nog een fanquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef IJzercookie het volgende:
wij zijn deze vakantie ik de cadburyfabriek geweest!!!!!!
[afbeelding]
Cadbury roels
Je zou zo aan dat stuk ... chocolade likken als je dat zo zietquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef IJzercookie het volgende:
wij zijn deze vakantie ik de cadburyfabriek geweest!!!!!!
[afbeelding]
Cadbury roels
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:10 schreef Yoni het volgende:
Nou heb ik weer zin in chocola door al dat gepraat over chocola![]()
Nouquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Je zou zo aan dat stuk ... chocolade likken als je dat zo ziet![]()
Chocola werkt overal tegen krijg ik af en toe het ideequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:11 schreef An24 het volgende:
Werkt chocola ook tegen de hik? ben hem nog steeds niet kwijt![]()
jij overgewicht?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Ook tegen overgewicht? Ik zoek nog een dieet dat ik wel vol kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |