HaHaHaHa, die herriner ik me nog wel !quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
Blijf met je poten van mn cameraploeg af, he!
En wanneer kom jij eigenlijk weer eens met je kop op tv?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:03 schreef Henny_Huisman het volgende:
Kun je wel he? met z'n allen zo'n ouwe man lastig vallen?
Frits Bom, die mis ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En wanneer kom jij eigenlijk weer eens met je kop op tv?![]()
En het dan op een manier doen zodat het ook nog eens heel uitdagend klinkt hahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:46 schreef _van_puffelen het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand, kan en wilt zovaak "Héh" zeggen zoals hij dat kan
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:27 schreef El_Rolando het volgende:
''Waarom val je die mensen lastig''?![]()
Goeie imitatiequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:37 schreef Gluckskafer het volgende:
Hee kun je wel he? Ouwe viezerik! Kun je wel he, kleine kindertjes lastig vallen he.
Dat is toch niet normaal hee. Wat vind je daar nou zelf van he?
Doet ie hem na dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:52 schreef dubidub het volgende:
Govvedomme, hae.
* dubidub gelijk jochem meijer opzet
Bij 'Leuk is anders' op 3FM deed ie dat vroegah wel eens. Hij deed het vrij goed, alleen de verhaaltjes waren niet zo leuk als die 'Willibrord' beleefde bij Edwin Evers.quote:
Ik vond zijn (ex-)vrouw leuker, een moordwijf.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:17 schreef Cool_Runner het volgende:
mooie televisie, van mij mag het zo weer terug
Die slaat Willibrord toch vol op zijn neus !quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En zo vet, in dat voorstukje filmpje zie je zoeen gast met grijze stekelharen hem slaan
zo vet
Bartazquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:13 schreef Bartaz het volgende:
Ik wilde me al schrap gaan zetten om willibrord te verdedigen, maar ik zie dat dit een heus willibrord-adoratie-topic is geworden. Hulde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |