abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:15:33 #51
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_41741116
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:14 schreef milagro het volgende:

[..]

die slikken ze dus juist (stiekem) niet
pil kent een 1% risico op zwangerschap, afhankelijk van het middel, 'user-error' niet meegenomen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_41741228
Ja, inderdaad. Ik vraag me werkelijk af wie de boel nou harder bezeikt. De vrouw, of de man. Ik gok die eerste. Ik heb veel stommiteiten uitgehaald, en die nemen exponentieel toe naarmate de tijd vordert. Maar een kleine op de wereld zetten met het gemak en totale gebrek aan (vul maar in) zoals het nu vaak gebeurt, daar kom ik werkelijk niet bij. Voordat die eruit is, is het koppel in veel gevallen alweer uit elkaar. Laat staan de financiele middelen die vaak ontbreken bij dat slag volk die op een vrij jonge een kleine op de wereld zetten. Laat staan dat ze zelf volwassen zijn.
Ja, we zijn lekker negatief bezig.......
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:21:08 #53
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41741275
Ik vind kinderen wel leuk eigenlijk, mits het meisje me als haar potentiele vriend zou zien en niet als plaatsvervangende vader van haar kinderen. En als ze eea een beetje redelijk kan combineren; ik eis niet dat ze voor mij haar kinderen zou verwaarlozen maar andersom ben ik ook niet van plan achteraan te sluiten.

En de meeste alleenstaande moeders die ik ken hebben met een van die twee nogal wat problemen.
Vampire Romance O+
pi_41741344
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:09 schreef Averon het volgende:
Dus ik ben vrijgezel en 28 jaar oud. Geen problemen daar. Aardig looking, normaal liggend in de 'markt'.

Echter, in de 'markt' liggen nu ook vrouwen van die leeftijd. En cripes als het niet waar is vaker dan niet hebben die dames van 26 en ouder een kind. En dan hoeft het van mij niet zo nodig meer.

Ik ben nog niets eens echt op zoek naar iets serieus voor de lange termijn, niet echt nee. Maar toch, ik heb helemaal geen zin in de extra dimensie erbij van één of ander kleuter of peuter. Kort door de bocht, het is niet mijn offspring en dus ook niet mijn verantwoording.

Voor de dames, waarom in deze tijd van birthcontrol zijn er toch zoveel jonge alleenstaande moeders?
Vood de heren, ben ik alleen in de stelling, of is een kind voor jullie ook een minpunt als je potentiele partners bekijkt?
Nou, ik wil het niet als minpunt bestempelen, maar het maakt de drempel voor mij wel hoger. Ik ben 34 en sinds kort weer vrijgezel, maar ik ben toch echt niet op zoek naar een vrouw met kinderen, en je struikelt bijna over de single vrouwen met kinderen op dating sites. Reden waarom niet? Kort door de bocht gezien wil ik m'n eigen nageslacht hebben en niet de puinhopen van iemand anders zijn vorige relatie mee gaan dragen als ik m'n eigen puinhopen nog niet eens heb.
pi_41741818
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Omdat veel dames uiteindelijk toch kinderen willen.
... en het eenzijdig nemen van kinders ('pil vergeten', en mijn man wil echt wel kinderen als ze er één keer zijn) leidde helaas niet tot "en ze leefden nog lang en gelukkig".
Kinderen waren achteraf gezien tóch niet de lijm voor de niet-zo-perfecte relatie.
pi_41742204
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:15 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

pil kent een 1% risico op zwangerschap, afhankelijk van het middel, 'user-error' niet meegenomen.
ja, en waar is die 1% eigenlijk op gebaseerd, op het woord van de vermeende sliksters?

er zijn zoveel dames die bij hoog en laag bezweren toch echt de pil te slikken, er geen 1 vergeten te zijn om toch zwanger te raken "begrijp er niets van, en ja ik slikte de pil dus ik dacht er verder niet aan, en nu ben ik al ruim 3 maanden ver en is abortus wmb echt geen optie meer"... dat hoor je te vaak om slechts 1 % te vormen, denk ik zo.

hoe is dat dus onderzocht?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:04:18 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41742683
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41742910
Sjonge jonge, het is weer zover. De mannen weten het weer beter. Ik ben maar liefst 3 keer zwanger geweest ondanks dat ik de pil al die tijd slikte. En kom bij mij nou niet aan met het verhaal die pil expres vergeten is, want die vlieger gaat gewoon niet op. Bij mij werkt die pil blijkbaar gewoon niet naar behoren, weet ook niet hoe dat komt.
Hierboven lees ik ook dingen over meiden die dan ook nog eens een keer geen geld hebben enz enz enz, ook dat geldt niet voor mij. Heb altijd gezorgd dat ik werk had waarmee ik mijn kind (ja, heb er uiteindelijk maar 1 op de wereld gezet) een goed leven kan bieden. Er wordt gesproken over "dat slag volk" alsof ik aan de onderkant van de samenleving bungel. Kan je verzekeren dat ik uit een zeer goed milieu kom, niks raars, niks aso.

Ik wil dus alleen even aangeven dat het echt niet altijd zo gaat zoals de mannen hier weer beschrijven. En dat ik gewoon gelukkig ben met het leven zoals ik dat nu leid.
En zoals MouseOver ook zegt, denk ik dat het voor de dames van belang is dat ze een nieuwe partner niet meteen als vader bestempelen, daar waak ik zelf ook zoveel mogelijk voor.
pi_41743136
Gewoon nog 15 jaar doorfeesten, dan zijn ze het huis weer uit.
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:21:02 #60
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41743183
Een vrouw met een kind heeft wel wat ja. Tot het kind gaat lopen en schreeuwen
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:27:03 #61
92279 N.icka
Windforce 11
pi_41743351
Zoveel alleenstaande vrouwen met kinderen , dat bekend dus ook dat er heel wat alleenstaande mannen rondlopen met kinderen

Als ik echt van iemand zou houden maakt het me echt niet uit of hij al kinderen zou hebben.
pi_41743847
Je moet ook niet op die maffe datingsite's zoeken man. In de kroeg cq dagelijks leven kom ik nooit alleenstaande jonge vrouwtjes tegen. Behalve in de wijken
pi_41744032
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:42 schreef Abonides het volgende:
Bij mij in mijn omgeving zie ik het eigenlijk helemaal niet dat vrouwens tussen de 25-30 alleenstaande moeder zijn (ben dezelfde leeftijd als TS). De enige die wel kinderen hebben hierover nagedacht en zijn ook niet alleenstaand.

Wel ben ik het met TS eens. Het kind zou niet van mij zijn. Iets wat niet inhoudt dat ik niet om het kind zou geven, alleen zou ik graag mijn eigen 'genen' door willen geven. Dat zal wel iets instinctiefs zijn.
Zou voor mij niks uitmaken. Ik zie niet waarom je een kind van een ander niets zou kunnen leren dan een kind van je eigen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_41744068
drie keer zwanger ondanks de pil, en dan ga je na de 2e keer niet eens nadenken
pi_41744164
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef milagro het volgende:
Ik snap er niets van, ze bleven er ook almaar telkens uit vallen
pi_41744280
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:43 schreef Emu het volgende:
Vrouwen met kinderen is 1 van de grootste afknappers. Ik denk trouwens dat de meeste mannen het een afknapper vinden andere kinderen. Ik zou alleszins nooit iets beginnen met een vrouw die al kinderen heeft, dat is gewoon een big no.

Trouwens zegt een vrouw met kind, die alleenstaat ook al genoeg over hoe goed ze er bij heeft nagedacht toen ze vroeger die andere relatie had. Ik hoef en wil echt geen andere man zijn kind gaan zitten verzorgen waarvan hij de verantwoordelijkheid niet wil nemen maar wel het plezier destijds.
Wat hij zegt. Nog niet misschien dat ik ga werken om de koters van een ander te betalen. Dan kan ik die meid nog zo geweldig vinden, op het moment dat ze kinderen van een ander heeft dan mag ze ze mooi zelf houden, weg ermee
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_41745465
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef milagro het volgende:
Ja, en dan? Definitief stoppen met sex? Baarmoeder laten verwijderen? Pot worden? Het klooster in gaan? Vertel het maar als jij de oplossing hebt.
pi_41745616
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ja, en dan? Definitief stoppen met sex? Baarmoeder laten verwijderen? Pot worden? Het klooster in gaan? Vertel het maar als jij de oplossing hebt.
condooms, prikpil, pessarium?
om maar iets heel geks te zeggen
pi_41745895
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef milagro het volgende:

[..]

condooms, prikpil, pessarium?
om maar iets heel geks te zeggen
Die 3 zijn allemaal niet betrouwbaarder als de pil, dus nee, daar zit geen oplossing. Maar goed, dat wist je natuurlijk zelf ook al als je vroeger een klein beetje had opgelet op school.
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:44:49 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41746066
Dames dames.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:47:08 #71
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_41746151
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef mirannie het volgende:

[..]

Welnee, gewoon doorneuken tot je 30 kinderen hebt, dat is de oplossing
censuur :O
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:57:59 #72
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_41746489
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:40 schreef mirannie het volgende:

[..]

Die 3 zijn allemaal niet betrouwbaarder als de pil, dus nee, daar zit geen oplossing. Maar goed, dat wist je natuurlijk zelf ook al als je vroeger een klein beetje had opgelet op school.
Nee, maar wel in een combinatie. Als je de pil en een condoom gebruikt wordt de kans om zwanger te worden toch echt wel extreem klein. Maar goed, dat wist je natuurlijk zelf ook al als je vroeger een klein beetje had opgelet op school.
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:01:52 #73
78575 francoise
this is so real...
pi_41748883
En de vaders dan?

Er zullen er maar genoeg zijn die denken, ik heb een leuke relatie, leuke auto, leuke vrienden, mwah een kindje erbij zou ook wel tof zijn. Zullen we schat?

Ja, ja kom, hoe leuk, een kleintje voor ons. Blijf je dan wel altijd bij me, in mijn eentje kan ik het niet.

Tuurlijk blijf ik bij je, zoveel verandert er toch niet!

Toch komt hij er achter dat het voorbij is met de vrijheid, avondjes uit zijn er niet veel meer bij, zeg schat zo had ik het ook niet gewild hoor! Ik ga bij je weg, lekker van mijn vrijheid genieten. Voor een man is het nogal makkelijk om het gezin de rug toe te keren en dat zal in bepaalde milieus schering en inslag zijn, de schuld ligt niet bij de vrouw, maar zij blijft wel achter als alleenstaande moeder, not quite a catch.
pi_41750403
Ik kom ze eerlijk gezegd niet veel tegen. Maar het zou wel een afknapper zijn.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_41753053
Ik mag dan wel een jonge twintiger zijn, ik kan wel vertellen dat ik never een vriendin wil met een kind van een ander.

Waarom mannen dat niet willen is logisch

Vanuit de natuur uit wil de man zijn eigen zaad verspreiden. Je gaat niet voor kinderen zorgen die je genen niet hebben. Heel kortzichtig om zo te denken als man uit de 21e eeuw, maar die gedachte (eigenlijk instinct) uit zich gewoon onbewust.
^_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')