pil kent een 1% risico op zwangerschap, afhankelijk van het middel, 'user-error' niet meegenomen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:14 schreef milagro het volgende:
[..]
die slikken ze dus juist (stiekem) niet
Nou, ik wil het niet als minpunt bestempelen, maar het maakt de drempel voor mij wel hoger. Ik ben 34 en sinds kort weer vrijgezel, maar ik ben toch echt niet op zoek naar een vrouw met kinderen, en je struikelt bijna over de single vrouwen met kinderen op dating sites. Reden waarom niet? Kort door de bocht gezien wil ik m'n eigen nageslacht hebben en niet de puinhopen van iemand anders zijn vorige relatie mee gaan dragen als ik m'n eigen puinhopen nog niet eens heb.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:09 schreef Averon het volgende:
Dus ik ben vrijgezel en 28 jaar oud. Geen problemen daar. Aardig looking, normaal liggend in de 'markt'.
Echter, in de 'markt' liggen nu ook vrouwen van die leeftijd. En cripes als het niet waar is vaker dan niet hebben die dames van 26 en ouder een kind. En dan hoeft het van mij niet zo nodig meer.
Ik ben nog niets eens echt op zoek naar iets serieus voor de lange termijn, niet echt nee. Maar toch, ik heb helemaal geen zin in de extra dimensie erbij van één of ander kleuter of peuter. Kort door de bocht, het is niet mijn offspring en dus ook niet mijn verantwoording.
Voor de dames, waarom in deze tijd van birthcontrol zijn er toch zoveel jonge alleenstaande moeders?
Vood de heren, ben ik alleen in de stelling, of is een kind voor jullie ook een minpunt als je potentiele partners bekijkt?
... en het eenzijdig nemen van kinders ('pil vergeten', en mijn man wil echt wel kinderen als ze er één keer zijn) leidde helaas niet tot "en ze leefden nog lang en gelukkig".quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat veel dames uiteindelijk toch kinderen willen.
ja, en waar is die 1% eigenlijk op gebaseerd, op het woord van de vermeende sliksters?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
pil kent een 1% risico op zwangerschap, afhankelijk van het middel, 'user-error' niet meegenomen.
Zou voor mij niks uitmaken. Ik zie niet waarom je een kind van een ander niets zou kunnen leren dan een kind van je eigen . . .quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:42 schreef Abonides het volgende:
Bij mij in mijn omgeving zie ik het eigenlijk helemaal niet dat vrouwens tussen de 25-30 alleenstaande moeder zijn (ben dezelfde leeftijd als TS). De enige die wel kinderen hebben hierover nagedacht en zijn ook niet alleenstaand.
Wel ben ik het met TS eens. Het kind zou niet van mij zijn. Iets wat niet inhoudt dat ik niet om het kind zou geven, alleen zou ik graag mijn eigen 'genen' door willen geven. Dat zal wel iets instinctiefs zijn.
Ik snap er niets van, ze bleven er ook almaar telkens uit vallenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef milagro het volgende:
drie keer zwanger ondanks de pil, en dan ga je na de 2e keer niet eens nadenken
Wat hij zegt. Nog niet misschien dat ik ga werken om de koters van een ander te betalen. Dan kan ik die meid nog zo geweldig vinden, op het moment dat ze kinderen van een ander heeft dan mag ze ze mooi zelf houden, weg ermeequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:43 schreef Emu het volgende:
Vrouwen met kinderen is 1 van de grootste afknappers. Ik denk trouwens dat de meeste mannen het een afknapper vinden andere kinderen. Ik zou alleszins nooit iets beginnen met een vrouw die al kinderen heeft, dat is gewoon een big no.
Trouwens zegt een vrouw met kind, die alleenstaat ook al genoeg over hoe goed ze er bij heeft nagedacht toen ze vroeger die andere relatie had. Ik hoef en wil echt geen andere man zijn kind gaan zitten verzorgen waarvan hij de verantwoordelijkheid niet wil nemen maar wel het plezier destijds.
Ja, en dan? Definitief stoppen met sex? Baarmoeder laten verwijderen? Pot worden? Het klooster in gaan? Vertel het maar als jij de oplossing hebt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef milagro het volgende:
drie keer zwanger ondanks de pil, en dan ga je na de 2e keer niet eens nadenken
condooms, prikpil, pessarium?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, en dan? Definitief stoppen met sex? Baarmoeder laten verwijderen? Pot worden? Het klooster in gaan? Vertel het maar als jij de oplossing hebt.
Die 3 zijn allemaal niet betrouwbaarder als de pil, dus nee, daar zit geen oplossing. Maar goed, dat wist je natuurlijk zelf ook al als je vroeger een klein beetje had opgelet op school.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
condooms, prikpil, pessarium?
om maar iets heel geks te zeggen
Welnee, gewoon doorneuken tot je 30 kinderen hebt, dat is de oplossingquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, en dan? Definitief stoppen met sex? Baarmoeder laten verwijderen? Pot worden? Het klooster in gaan? Vertel het maar als jij de oplossing hebt.
Nee, maar wel in een combinatie. Als je de pil en een condoom gebruikt wordt de kans om zwanger te worden toch echt wel extreem klein. Maar goed, dat wist je natuurlijk zelf ook al als je vroeger een klein beetje had opgelet op school.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die 3 zijn allemaal niet betrouwbaarder als de pil, dus nee, daar zit geen oplossing. Maar goed, dat wist je natuurlijk zelf ook al als je vroeger een klein beetje had opgelet op school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |