quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maakten om Dolle_Hond:
Hij leeft nog, en laten we het erop houden dat hij een Fok!winterslaap o.i.d. houdt.
Geen idee. Je kunt me gewoon mailen desnoods.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf, waarom kan ik jou geen PM sturen?
Maareh... ik begrijp dat jij er ideeën over hebt, dus open een topic! Dat '85-tournament gaat het einde niet meer halen, geloof ik. Maakt ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:41 schreef cwk het volgende:
Als zoiets weer wordt gehouden mogen lekkerste babe en hunk e.d. wel weg. En meer awards voor iemands specifieke gebied van expertise, voor zover we het zo mogen noemen.
Oh de ijdelheid der menschen.
(ik zou de hunk winnen, daar niet van.)
Hoho, het zijn FTR-awards, geen FMT-awards! En er komen hier best veel mensen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:00 schreef cwk het volgende:
De volgende ronde is al begonnenDie haalt zijn einde wel. Ik was even druk deze week.
Nou ideeën. Ja en nee. Ik zie wel even of ik de moed er voor kan vinden. Aan de andere kant denk ik dat er itt 2005 te weinig actieve FMTérs zijn om een normale nominatie te houden. Of is dat niet zo?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:46 schreef Sokolsky het volgende:
Voor Sheri: Fok! Movie Trivia - November 2006 IV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |