Yep. Maar zitten vaker mensen die gewoon aant wachten zijn op een ander dus dacht dat eigenlijk van hen ook (ik trok nummer 008 en 007 stond op het bord).quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef Abonides het volgende:
Euh... natuurlijk erg dom van ze, maar waren ze er eerder dan dat jij er was?
waren ze lekker?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef Abonides het volgende:
Euh... natuurlijk erg dom van ze, maar waren ze er eerder dan dat jij er was?
50 minutenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:40 schreef Salsagirl het volgende:
Ach als je haar maar goed zit![]()
Maar als goed is gaat het dan toch wel snel....dus neem aan dat je niet zo lang hoefde te wachten dat je zelf aan de beurt was.
Van mij wel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:41 schreef tonks het volgende:
Hey als jij naar de luchtmacht gaat en dood gaat mag ik salsagirl dan?
Heb ik daar wat over te zeggen dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:41 schreef tonks het volgende:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:41 schreef tonks het volgende:
Yep net zoals bij de slager.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:42 schreef Biancavia het volgende:
Een nummertje trekken bij de kapper?
Ik maak altijd gewoon een afspraakquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:42 schreef Biancavia het volgende:
Een nummertje trekken bij de kapper?
Is zij lekker dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:41 schreef tonks het volgende:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:44 schreef tonks het volgende:
Lol trouwens, jij bent nu ongeschikt voor de luchtmacht he, dit begrijp je wel natuurlijk?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:44 schreef tonks het volgende:
Lol trouwens, jij bent nu ongeschikt voor de luchtmacht he, dit begrijp je wel natuurlijk?
Precies dat is prettiger en kunnen er vrouwen genoeg zijn zonder nummertje ...hebben ze toch pechquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik maak altijd gewoon een afspraak![]()
![]()
![]()
Serieus? nou dan had ik al weg geweest..quote:
50 minuten jah. Kut wachttijd, en het begon zo mooi (slechts 1 keer wachten werd 3xquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:48 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Serieus? nou dan had ik al weg geweest..![]()
Maar ja femke was er zeker weerdaar wilde je wel op wachten.
Boh gek, iedereen weet toch dat Salsagirl een kloon is van Camploquote:
Vraag IP's op bij Breuls of Danny whateverquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:50 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Boh gek, iedereen weet toch dat Salsagirl een kloon is van Camplo
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:50 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Boh gek, iedereen weet toch dat Salsagirl een kloon is van Camplo
Eerst auto wassenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:57 schreef BrauN het volgende:
Camplo/Salsagirl topic!
BTW, pic van je nieuwe coupe soleil alsjeblieft!
Als je als kannonnenvoer gaat wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
Bij de landmacht is kaal toch in? Kun je zelf ook wel...
definiëer 'probleem'quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
maar volgende keer hebt degene die zonder nummertje zit toch echt wel een probleem.![]()
Nerd ik zie het zelf toch wel dat ze er eerder zitten dan mij?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:26 schreef arneaux het volgende:
Als t niet druk was toen ze binnenkwamen, waarom zijn ze dan niet eerder geholpen? Je bent gewoon in de zeik gezet door 2 oude lelijke wijven. En dat moet ons land gaan verdedigen.
Die kan de pot op, klere krijgen etc. Dan ga ik eerst MIJN nummer staat immers op het bordje=)quote:
Apotheek ook tegenwoordig bij onsquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen op het postkantoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |