koop de dvdbox!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef marruuuk het volgende:
[..]
![]()
NEE
nog erger!
![]()
hoe kan ik daar nou al 5 weken overheen gelezen hebben in de tv gids...
Frs of MM Daar betaal je 35 euro per seizoenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:53 schreef Whoho het volgende:
hik heb een vraagje. sinds het weer op tv is, ben ik weer helemaal verslaafd geraakt en omdat ik heel weinig ken heb ik me voorgenomen alle seizoenen op dvd te halen. weet iemand nog een leuke aanbieding ergens? ik wil eigenlijk elk seizoen los kopen en niet die 1-5 box, want dat is niet mooi met die andere seizoenen er nog los bij. liefst wel nederlandse ondertiteling trouwens
Beetje laatquote:Op donderdag 2 november 2006 23:41 schreef fratsman het volgende:
Ik was vandaag op het werk het vakblad "muziek en Beeld" aan het lezen, en daar zag ik dat seizoen 6 29 november in Nederland uitkomt!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het een jongentje is hoeven we niet lang over de naam na te denken zou ik tegen haar zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Komop Fratsman![]()
Op die dag is mijn schoonzus trouwens officieel uitgerekend voor haar zwangerschap =)
Juniorquote:Op zondag 5 november 2006 17:34 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Als het een jongentje is hoeven we niet lang over de naam na te denken zou ik tegen haar zeggen.
zat zelf eigenlijk te denken aan:quote:
Ik heb deze serie gisterenavond voor de eerste keer gezien... ik viel dus met mijn neus in de boter?quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
zat zelf eigenlijk te denken aan:
Kwistafa (Christoper)
Gisteren Sopranos weer gezien, is denk ik de 3e of 4e keer dat ik het afgehakte hoofd van Ralphie in een bowlingbaltas zie verdwijnen maar ik blijf het een van de meest memorabele afleveringen vinden
En waarom omdat die zijn paard in de hens had gezet om voor de ziekenhuis rekening van zijn zoontje te kunnen lappen, af en toe Tonyquote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
zat zelf eigenlijk te denken aan:
Kwistafa (Christoper)
Gisteren Sopranos weer gezien, is denk ik de 3e of 4e keer dat ik het afgehakte hoofd van Ralphie in een bowlingbaltas zie verdwijnen maar ik blijf het een van de meest memorabele afleveringen vinden
29e wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 13 november 2006 21:58 schreef fratsman het volgende:
Ik ga straks weer beginnen met seizoen 5, dan ben ik de 29e weer helemaal bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |