Precies week ik niet, maar in ieder geval tot donderdag en ze hebben nog ca 12 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel uren/minuten hebben ze nog?
Hoe door in slaap te vallen bedoel je? of het grote niet begrijpen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef teamlead het volgende:
ik denk niet dat ze opgeven... ik denk dat ze het gewoon verneuken
Ja ging mis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
met zo'n topictitel kan je natuurlijk ook even bij vermelden wat de weekopdracht is he
ik geloof dat het de plaatste paar dagen ook al warmer was in huis dan ervoor....ik denk dat er morgenavond rond een uur of 7 (19.00) iemand in slaap valtquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef X_Kanus_X het volgende:
Lijkt me geinig als BB ook de lampen straks uit zal gaan doen en ze de nacht in het donker/dimlicht moet doorbrengen.
Dat geeft eerder kans dat ze in slaap zullen vallen.
Denk dat Rik, Janine, Hilde het zwaar gaan krijgen.
ze hebben nog 11 uur en 7 minuten en wat seconden..quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies week ik niet, maar in ieder geval tot donderdag en ze hebben nog ca 12 uur geloof ik.
Vannacht iets meer dan 3 uur geslapen
op welke stream? Ik zie egbert niet slapen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef MissHobje het volgende:
lol Egbert slaapt dus nu en de klok loopt!!!! moehhahaha en die dombo's hebben niets door
LOL!
A...Ha.. het is een geheimen missie van Egbert ik lees het net op talpa om zijn sleutel terug te verdienen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:53 schreef Wheely33 het volgende:
Ha..ha en hij roepen WE MOETEN BETER OP ELKAAR GAAN LETTEN HOOR !!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |