Uhm, wat meiden van Skarabee en Carte Blanche (damesdisputen) hadden het opgelopen en zijn met nog een aantal kerels het bed in gedoken, die het ook hebben, en intussentijd naar verluid ook met nog wat anderen het bed gedeeld hebben. Dus, Nijmegen is nu een ware besmettingshaard, als ik de berichten mag geloven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ha, ik hoorde mijn collega er vandaag ook al over. Wat is er precies aan de hand.
welke faculteit? Beta? Daar loopt idd zo'n klein meisje rond die eruit ziet alsof ze 12 isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef -Angelus- het volgende:
Dus ik loop vandaag door de gang ... zie een 12 jarige op me afkomen. Ik denk WTF ... daarna keerde ik het hoofd en deed net alsof ik niets gezien had.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef Brammie1 het volgende:
welke faculteit? Beta? Daar loopt idd zo'n klein meisje rond die eruit ziet alsof ze 12 isHyperintelligent ofzo?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:47 schreef Lexie het volgende:
En ik mag weer uit de OP! Ik heb vrijdag de presentatie van mijn scriptie gehouden en ben helemaal klaar. Nu moet ik alleen nog wat administratieve zaken regelen
.
Ik bel altijd de eastern express of panda express... menutje voor 12 euro waar je met 4en van eet..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:41 schreef Gutnre het volgende:
Sorry, heb m ook in het gewone nijmegen topic geplaatst, maar heb gewoon trek
Ok, het is er waarschijnlijk al 100.000 keer over gegaan, maar toch:
Chinezen: Wie heeft tips? Ik ga zelf altijd naar loong sing afhaalcentrum aan de groenestraat.
Erg lekker, niet zo duur. Geloof rond de 15 euro en dan kun je er makkelijk met 4 a 5 man van eten. Zit iets van soep bij geloof ik en babi pangang, van dat ei in rode saus, kerrieachtig vlees en sate, en kroepoek.
Als je een menutje wil met de standaard dingen (3 soorten ofzo), weet iemand nog een chinees die niet zo duur is?
O ja, en weet iemand een chinees waar je voor weinig geld uit eten kan?
Vooral Culturele Antropologie en Ontwikkelingsstudies.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al een idee wel studie?
Nijmegen is natuurlijk wel ultrahip
Les geven kan niet op de RU, dat doe je op de HAN..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:40 schreef numero_uno het volgende:
Telt het ook als je pa hier op de RU les geeft
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:43 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Les geven kan niet op de RU, dat doe je op de HAN..![]()
Geintje, bepaal zelf maar of dat telt he..
Welk jaar? Mijn vriendin studeert ook Amerikanistiekquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Evil_Jur - Amerikanistiek
Statistiek is het enige vak waar ik nooit een voldoende voor heb kunnen halenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb morgen her van statistiek, ik heb nog één dag om te leren en ik snap er geen drol van..
Gelukkig is het niet zo heel belangrijk; niet halen staat gelijk aan een jaar studievertraging
1 pas.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Welk jaar? Mijn vriendin studeert ook Amerikanistiek.
Ik heb al een week vakantie gehad hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:47 schreef DonStefano het volgende:
Geneeskunde zeker? Die hebben altijd tentamens als de rest vd wereld vakantie heeft![]()
Statistiek is het vak waar ik mijn hoogste punten op haalquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:14 schreef Lexie het volgende:
[..]
Statistiek is het enige vak waar ik nooit een voldoende voor heb kunnen halen.
Vrijwillig om 9.00u statistiek maken? No fuckin' way!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun jij morgen niet ff mijn statistiek maken dan?
Bij Geneeskunde hebben we zelfs een beetje gehadquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ben ik blij dat ik daar niks meer mee te maken heb en hopelijk ook niet krijg..
(maar dat zal toch niet met een rechtenstudie?)
Gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut, dan ga ik het zelf maar proberen te halen
Beta'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:14 schreef Brammie1 het volgende:
De koningin komt volgende week de Bètafaculteit officieel openen
kansloos!quote:Beste student,
Op donderdag 10 mei viert de Radboud Universiteit de Dies Natalis met onder andere het grote Diesfeest. Zoals elk jaar komen er grote muziekacts naar de Refter en het CultuurCafe. Al bekend waren: Van Dik Hout, C-Mon & Kypski en de Thuisband samen met Erik Mesie (Toontje Lager – Stiekem met je gedanst). Deze line-up is al niet mis, maar met trots kunnen we daar nu aan toevoegen: JECKYLL & HYDE! De meesters van de jumpstyle nemen natuurlijk dansers mee om te laten zien 'how it's done'! En de beste jumpers uit het publiek krijgen een t-shirt en mogen hun skills op het Refterpodium laten zien!
Dat was toch bij het introfeest 2005?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:36 schreef Mikkie het volgende:
Da's net zo ernstig als wat ze twee jaar geleden flikten: de jeugd van tegenwoordig..
Rechtssociologie? Ik kreeg vanochtend een mailtje dat dat er vanochtend voor 08.00 uur had moeten zijn, dacht dat ik dat maandag pas hoefde te presenteren..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kheb geen idee wat er vorige keer met het I-feest was.. ben er volgens mij maar een half uurtje geweest en toen zijn we de stad nog ingedoken
Donderdag naar het diesfeest toe en dan vrijdagochtend een presentatie houden
(het is in 2 weken opgesplitst dus ik hoop dat ik bij week 2 zit)
Oeh, tentamen waarschijnlijk wel gehaaldquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:46 schreef Nuna het volgende:
Ik heb morgenochtend ook tentamen. Het vervelende is dat ik zelf denk dat ik het wel kan, terwijl het eigenlijk helemaal niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |