Ahja, die vraag moest je voor gezegd krijgenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dacht het al, anders was ik allang een paar keer in de isoleer gegooid hahahah
was trouwens vrij pittig want in de passaga staat dat hij vocht met een engel...de meesten gaan dan gissen naar gabriel of michael, maar de engel staat voor god en jakobs zijn worstelen hiermee...
ik heb overigens heeeeeeeeeeeeeel nix met de bijbel maar ben bij een vorige puzzel al eens hiermee ind e mist gegaan!
ja DIE vraag en DIE fucking puzzel jaquote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ahja, die vraag moest je voor gezegd krijgen![]()
En niemand gooit jou toch in de isoleer zeker zeker![]()
Jij in de isoleer, ik als je bewaker. Lijkt me goed plan.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja DIE vraag en DIE fucking puzzel jamaar nee moest hem googlen schat dat was 1 van de zeldzame puzzels die ik wel zelf kon vinden hahaha ben er toen snel mee gekapt ...
hey, wij samen in de isoleer voor een weekje?
komje er toch gezellig bij...als het concept dan toch al verneukt is maakt het ook niets meer uitquote:Op donderdag 14 september 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Met z'n tweeën een weekje isoleer is geen isoleer
wat doe je in mijn isoleerdraadje?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:11 schreef PH52 het volgende:
Ik dacht al, wat is dat FOK! toch f*cking traag, maar jullie liggen hier te rotzooien![]()
Ik probeer hier en daar wat bloot te leggenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat doe je in mijn isoleerdraadje?![]()
Daar was ik zelf al mee bezigquote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik probeer hier en daar wat bloot te leggen![]()
doe wel ff dat stoeipakje van je ava aanquote:Op donderdag 14 september 2006 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik me met jullie in de isoleer wel vermaak![]()
* Isabeau is bij gebruik aan leukere BB-beelden filmpjes op google aan het kijken.
ook bij gebrek aan mag je me gebruiken...ha mooi gevonden....trouwens rotpuzzels!quote:
Komen er ook live streams van?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe wel ff dat stoeipakje van je ava aan![]()
als je mee wilt spelen welquote:Op donderdag 14 september 2006 16:10 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Komen er ook live streams van?
.....ikke toch geen verstand van voetbal.....:s)quote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet zo boos....tis toch ook een baggerclub die al jaren parasiteert op Utreg en dan begint te janken dat de transfermarkt zo gemeen is?
eventuele reply's naar de SC ? Voordat ik een waanzinnige wip met flugie verknal?
Waar heb je wel verstand van, oortjes?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.....ikke toch geen verstand van voetbal.....:s)![]()
![]()
....nee van puntjes.......................... hihhihiquote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb je wel verstand van, oortjes?
zodat er een passende topictitel kan komen!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....nee van puntjes.......................... hihhihi
waarom wil je dit topic vol hebben?
nou, ik puntoortje...26 jaar en ik doe hilde na...ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKquote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
zodat er een passende topictitel kan komen!
vertel eens over jezelf![]()
draai ik ook nog ff een sjekkie...wat zijn je maten?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou, ik puntoortje...26 jaar en ik doe hilde na...ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
me vrienden...hahahhaquote:Op donderdag 14 september 2006 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
draai ik ook nog ff een sjekkie...wat zijn je maten?
heb jij die?quote:
....volgens mij niet....waar kan ik die kopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |