abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41757747
Jesus christus.... met nadruk op christus, wat een niveau weer...

'Branden zal die'
'bakkumboy sterf'
'teringnicht'

FoK... zucht

En ik heb 'm dan wel ees meegemaakt op een filmset, ik geef toe hij komt niet altijd snugger over, maar dit gaat wel beetje ver

[ Bericht 18% gewijzigd door 7eVeNL op 13-09-2006 01:12:25 ]
  woensdag 13 september 2006 @ 01:36:33 #27
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_41758261
die jongenb is gewon, net als al die Idols "winnaars" een van de zoveelste losers die ze een plaatje aanbieden en vervolgensverdwijnen ze weer.
Of ze draaien door en beginnen net als die kutpinda Hind te zeiken op nederland.
HALLOOOOO< we hebben je wel binnen galten met je stomme kutkop en je mag huier nog leren ook, sodemieter lekker op naar je eigenland.
pi_41759594
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:36 schreef speedfreakssj het volgende:
die jongenb is gewon, net als al die Idols "winnaars" een van de zoveelste losers die ze een plaatje aanbieden en vervolgensverdwijnen ze weer.
Of ze draaien door en beginnen net als die kutpinda Hind te zeiken op nederland.
HALLOOOOO< we hebben je wel binnen galten met je stomme kutkop en je mag huier nog leren ook, sodemieter lekker op naar je eigenland.
Nederland??
Hind is hier geboren achterlijke.
pi_41759632
quote:
Gelukkig beheers jij de Nederlandse taal als geen ander .
pi_41759638
quote:
Op woensdag 13 september 2006 03:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Gelukkig beheers jij de Nederlandse taal als geen ander .
Dat krijg je als je speed snuift.
pi_41759640
quote:
Op woensdag 13 september 2006 03:36 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dat krijg je als je speed snuift.
true
pi_41760247
quote:
En dan Hind nog een pinda noemen ook
  woensdag 13 september 2006 @ 07:36:17 #34
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_41760252
Jim bagger
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_41768077
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:07 schreef 7eVeNL het volgende:
Jesus christus.... met nadruk op christus, wat een niveau weer...

'Branden zal die'
'bakkumboy sterf'
'teringnicht'

FoK... zucht

En ik heb 'm dan wel ees meegemaakt op een filmset, ik geef toe hij komt niet altijd snugger over, maar dit gaat wel beetje ver
ach ga toch janken man
geef dan gewoon toe dat je vindt dat hij leuke liedjes maakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')