KOm dan gewoon je bed niet uit, pak de ventilator voor verfrissing, gooi de ramen open...quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:19 schreef Steve-O het volgende:
Godverdomme kom ik net met mijn bruine negerhoofd terug uit kreta .
Ligt er een brief op de tafel hier in huis dat ik morgen voor 8 uur mijn nest uit moet omdat de trap word verbouwd , Nu moet ik dus of voor 8 uur mijn bed uit of de hele dag op mijn kamer blijven tussen een verf/terpetine walm
Hoerenpoep zooi wil slapen heb de hele dag gereist
* Sebash belt 0900-1313 en vraagt naar Steve-Oquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:53 schreef MrManiak het volgende:
Weet iemand zijn telefoonnummer, gaan we hem massaal wakker bellen
Word je al doorverbondenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:04 schreef Sebash het volgende:
[..]
* Sebash belt 0900-1313 en vraagt naar Steve-O
Volgend jaar weer ..quote:
Was net thuis gaylordquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:54 schreef boem-dikkie het volgende:
zeuren over te vroeg opmoeten en wel nog eerst op de pc om 20 over 1mietje
Nou en kozijnen van verf voorzien is wat anders als een traprenovatiequote:Op dinsdag 12 september 2006 07:19 schreef lady-wrb het volgende:
wat zeik je nou?
mijn vriend is schilder en die MOET van zijn baas om 7 uur bij de klant op de stoep staanaan het werk zijn.
je tijd, wat doe je.quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:54 schreef boem-dikkie het volgende:
zeuren over te vroeg opmoeten en wel nog eerst op de pc om 20 over 1mietje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |