quote:
Net gedaan, zat er helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:08 schreef Addi het volgende:
Ik denk dat ik maar eens 15 uur ga slapen
Niet eerlijk dat zij wel de streams kunnen kijken!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:09 schreef Veulen het volgende:
Talpa zegt:
23:53Sex, drugs and rock 'n roll
Blijf je echt wakker van koffie?, vraagt Janine zich af. “Ik drink het namelijk nooit.” Ja, van de caffeïne blijf je wakker”, weet Rik. Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar er zou eigenlijk een drugs Big Brother moeten zijn”, giechelt Janine. “Nou als je een pilletje neemt, val je ook in een diepe slaap, dan kun je beter een lijn coke nemen”, reageert Rik. “Inderdaad dan stuiter je wel een paar dagen door”, lacht Janine.
ik doe het op z'n egberts en neem d'r nog maar 1....de laatstequote:Op dinsdag 12 september 2006 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net gedaan, zat er helemaal klaar voor.![]()
zwart beeld...meer hebben we nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:25 schreef buyukAbi het volgende:
heb ik nog wat gemist?
Zij kijken live opzich is dat nog beter. Dat zou ik ook wel willen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:10 schreef Zhenar het volgende:
Niet eerlijk dat zij wel de streams kunnen kijken!![]()
![]()
Stel ze hebben die URL's veranderd om rustig op te kunnen starten, en de streams doen het inmiddels weer...quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zwart beeld...meer hebben we niet
wordt het toch nog leukquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zwart beeld...meer hebben we niet
...nou ik zit ook steeds op talpa site te kijken....die zou het als eerst moeten gaan doen denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:29 schreef dl3b het volgende:
[..]
Stel ze hebben die URL's veranderd om rustig op te kunnen starten, en de streams doen het inmiddels weer...
Zitten wij mekaar hier warm te houden de hele nacht.
...jaha, want ik ben er... (hahahah)quote:
Lijkt me welquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou ik zit ook steeds op talpa site te kijken....die zou het als eerst moeten gaan doen denk ik
...dan ga ik maar me bed opzoeken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef essie05 het volgende:
We kunnen met een gerust hart naar bed....
Storing zeker tot ochtendMomenteel zijn de streams van Big Brother niet beschikbaar. Het gaat om een serieus probleem met de verbinding. Naar verwachting gaat het in ieder geval zeker tot dinsdagochtend 8.00 uur niet meer lukken de Big Brother streams aan de praat te krijgen. We houden je op de hoogte. Onze excuses voor de overlast.
Het laatste nieuws vind je Dagboeken en met Nieuws.
Bron:Talpa
Geloof niet alles wat ze schrijven, het probleem ligt bij Garnier en die beginnen morgen om 8:00 weer met werken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef essie05 het volgende:
We kunnen met een gerust hart naar bed....
Storing zeker tot ochtendMomenteel zijn de streams van Big Brother niet beschikbaar. Het gaat om een serieus probleem met de verbinding. Naar verwachting gaat het in ieder geval zeker tot dinsdagochtend 8.00 uur niet meer lukken de Big Brother streams aan de praat te krijgen. We houden je op de hoogte. Onze excuses voor de overlast.
Het laatste nieuws vind je Dagboeken en met Nieuws.
Bron:Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |