Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 september 2006 23:42 schreef francis997 het volgende:
jemig, kutzooi..
ben ik vandaag eindelijk jarig, 20 jaar geworden. Denkt bijna niemand behalve de familie eraan. :'(
kutvrienden, kenissen...laten gewoon niks van ze horen..niet eens een gefeliciteert ! De enige die geen familie is, en er tog aan dacht is mn ex-stiefpa die ik 1x in t jaar spreek.
Is mn verjaardag ipv een leuke bijzondere dag, weer s een standaard dag!!
Zie je maar weer eens hoe belangerijk je voor iemand bent...![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 23:44 schreef boem-dikkie het volgende:kut zeg.
Zegt wel wat over de relatie tussen jou en je vrienden
in bepaald opzicht heb je wel gelijk...maar mn beste vrienden die ik al bijna 10 jaar ken...jemig..kom op..quote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef beertenderrr het volgende:
als je 18 bent geweest, is een verjaardag alleen nog maar een hel
ik ben blij als het niet gevierd wordt, al die familie over de vloer die je nooit spreekt, en opeens al die vragen van vorig jaar weer stellen![]()
liever niet
maarre...gefeliciteerd hoor![]()
Gast die ik ken ging eens uitrekenen hoe oud ie was. Hij zo van 'oh ik ben dus 47quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:04 schreef Dr.Death het volgende:
Ik vergeet vaak zelf wanneer ik jarig ben..tis dat mn'n omgeving idd al twee weken van te voren er melding van maakt, en dan denk ik idd "hé verrek, dat is waar ook"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |