Heeft hij maar 1 balletje dan?quote:Op maandag 11 september 2006 23:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn balletje
[afbeelding]
(voor de gene die em gemist hebben in de bijna laatste post, ik wil em jullie niet onthouden).
Overigens, morgenavond in de nok zitten
Duhquote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn bestuursballetje (vandaar t pak)
Ik ben nu mijn pc opnieuw aan het installeren, had ook van die vreemde dingen met FF.quote:Op maandag 11 september 2006 23:24 schreef Blueman het volgende:
Ruzie met mijn FireFox.
Normaal als Ctrl + T doet dan opent hij nieuwe tab en als je dan begint te typen, type je ook in de adresbalk. Bij mij doet hij dat sinds vandaag niet meer en heb geen nieuwe updates/extensions ervoor gedraaid
Irri!
Dat had ik eigenlijk niet in de planning staan.quote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben nu mijn pc opnieuw aan het installeren, had ook van die vreemde dingen met FF.
Klut allemaal.quote:Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk niet in de planning staan.
Heb wel al FF opnieuw geinstalled maar ook dit wil niet helpen
Te vroeg. Of is het daar in het buitenland al 12 september?quote:Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef ArTiC het volgende:
tv gefeliciteerd SQ p
Iddquote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef FlowDesign het volgende:
tvp... Ingrid, houd je foto's eens bij je. We are not interested
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 11 september 2006 23:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben gewoon trots op mn knappe vent
Hoe is het met de ritssluiting?quote:Op maandag 11 september 2006 23:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben gewoon trots op mn knappe vent
Waar is dat buikje heen dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Hijs nog steeds paars, maar mn ei ben ik kwijt.
Ik mis mn sexy buikje
Sqtje, feli![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |