Amai...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:54 schreef ScudRaket het volgende:
Naja dit topic gaat erg jammerlijk dood zo, gooi hem maar dicht...
zoiets jaquote:Op woensdag 20 september 2006 18:54 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dat is net als Tong80 met een leven.
Ik ken haar persoonlijk.. zo'n dom wijf.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Dat je zo over straat durft![]()
Zijn er meer foto's beschikbaarquote:Op zondag 24 september 2006 16:11 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk.. zo'n dom wijf.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 16:47 schreef CcCcCharmed het volgende:
pfff als iemand mooie lange slanke benen heeft dan is het toch juist leuk? mooie pumps eronder rokje eroverheen en du bist auch hip
ja maar iedereen die zo'n legging nu draagt het omdat ze het waanzinnig mooi vinden staan en niet omdat het mode is. Dat iedereen het nu tegelijkertijd mooi vind en dat het in de mode is, is natuurlijk gewoon toeval.quote:Op zondag 24 september 2006 19:15 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind het leuk, dus ik draag het. Of het mode is interesseert me geen hol, dat is voor mij geen reden om het in de kast te laten liggen omdat ik anders niet origineel genoeg ben.
mooi gezegd 14.gifquote:Op zondag 24 september 2006 16:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Alles wat lelijk is wordt vanzelf mode.
quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
Van die meisjes die onder hun rokje een legging tot op de enkels dragen? Het is geen porem!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |