Hoezo, heb je nog maar 3 dagen te leven?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan niet meer de leuke outfits kan zien van de chicks die wel weten wat ze moeten aantrekken.![]()
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
Van die meisjes die onder hun rokje een legging tot op de enkels dragen? Het is geen porem!![]()
quote:
De laatste dagen met mooi weer dit zomerseizoen...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoezo, heb je nog maar 3 dagen te leven?
Hm ja daar zit wat in. Ik zal het missenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De laatste dagen met mooi weer dit zomerseizoen...
Enjoy whilst thy still can!
Gelukkig nog niet zeg, dat had er nog eens bij moeten komenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef sirrom het volgende:
Het is idd geen mode maar een hype voor meisje tot 17. Daarna worden hun hersens beetje wakker en laten ze het wel uit hun hoofd. Ooit een vrouw van 30 met zoiets zien lopen?
Nee, maar zo wel:quote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]
Maar deze is dan wel weer leuk.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, maar zo wel:
[afbeelding]
Nee, maar zo wel:quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, maar zo wel:
[afbeelding]
Ik vind het allemaal wel spang, je moet gewoon mooie benen hebben. Dus:quote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Afschuwelijk!![]()
[afbeelding]
Maar deze is dan wel weer leuk.![]()
neuk zequote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
Van die meisjes die onder hun rokje een legging tot op de enkels dragen? Het is geen porem!![]()
Nooit van verschillen in smaak gehoord blijkbaarquote:Op woensdag 20 september 2006 18:34 schreef dady het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel spang, je moet gewoon mooie benen hebben. Dus:
Als je geen mooie benen hebt (of sweety bent) moet je dit dus niet dragen!
Laat dit een college voor Scudraket zijn!
Daarom moet die legging ook uitquote:
Nee? Mijn smaak is meestal ineens iedereen zijn/haar smaak?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nooit van verschillen in smaak gehoord blijkbaar
Alsof er uberhaupt een chickie met jou wil batsen?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daarom moet die legging ook uit
Tenminste als die chicks lekker zijn
Vraag mijn vriendin maar...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:43 schreef dady het volgende:
[..]
Alsof er uberhaupt een chickie met jou wil batsen?
hahah weet je wel wat batsen is?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vraag mijn vriendin maar...
kutn00b![]()
Jij en een vriendin wat klopt er nietquote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vraag mijn vriendin maar...
kutn00b![]()
Ewa matti. Fakka?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:51 schreef dady het volgende:
[..]
hahah weet je wel wat batsen is?
Oeeh Buttyfanga!
Dat is net als Tong80 met een leven.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Jij en een vriendin wat klopt er niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |